Πέμπτη, 22 Απριλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενταξη μαθήματος κολύμβησης σε ΕΣΠΑ για κάλυψη 300 θέσεων καθηγητών ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενταξη μαθήματος κολύμβησης σε ΕΣΠΑ για κάλυψη 300 θέσεων καθηγητών ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής – Διδασκαλία αντικειμένου κολύμβησης, στη Γ΄ και όπου δύναται και στη Δ΄ Τάξη των Δημοτικών σχολείων της χώρας, κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

Ενταξη μαθήματος κολύμβησης σε ΕΣΠΑ

Σύμφωνα με Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ, εγκρίθηκε από την Υπουργό κ. Νίκη Κεραμέως και την αρμόδια Υφυπουργό κ. Σοφία Ζαχαράκη δράση προϋπολογισμού ύψους 4.956.000,00 ευρώ και δικαιούχο την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Τομέα Παιδείας για την κάλυψη τριακοσίων (300) θέσεων καθηγητών ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής.

Αναπληρωτές ή Ωρομίσθιοι

Οι καθηγητές πρόκειται να απασχοληθούν ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι για τη διδασκαλία του αντικειμένου της κολύμβησης, στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στη Γ΄ και όπου δύναται και στη Δ΄ Τάξη των Δημοτικών σχολείων της χώρας, κατά το σχολικό έτος 2020-2021,  μέσω της Δράσης

“Υποστήριξη διδασκαλίας της Κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση”.

Εισήγηση Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής

Η εισήγηση ήταν της αρμόδιας Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής και η εν λόγω δράση, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη στην εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα

(έναρξη του μαθήματος έγκαιρα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αύξηση του αριθμού των μαθητών/τριών  και καθολική εφαρμογή του μαθήματος σε όλες σχεδόν τις περιοχές της χώρας)

Η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής προχώρησε στην εισήγηση έχοντας προηγουμένως καταγράψει, σε συνεργασία με τους συντονιστές κολύμβησης και του υπεύθυνους Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όλα τα προβλήματα τα οποία ανέκυψαν κατά τα τέσσερα έτη της εφαρμογής της διδασκαλίας της κολύμβησης.

Ελλειψη σε πλεονάζον μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό κλάδου ΠΕ11

Διαπιστώνοντας την έλλειψη σε πλεονάζον μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, η Διεύθυνση προέβη στη σχετική εισήγηση, την οποία η Πολιτική Ηγεσία του Υ.Π.ΑΙ.Θ. απεδέχθη, ενέκρινε και ενίσχυσε προχωρώντας σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την υποβολή της πρότασης ένταξης προς τις αρμόδιες υπηρεσίες ΕΣΠΑ Τομέα Παιδείας.

Εμφαση στη διδασκαλία της κολύμβησης

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, καταλήγει η Ανακοίνωση,  δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη διδασκαλία της κολύμβησης η οποία αποτελεί καινοτομία όχι μόνο για την ελληνική αλλά και την ευρωπαϊκή κοινότητα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην  έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Το μάθημα πέραν των ευεργετικών οφελών στην υγεία και την απόκτηση κολυμβητικής παιδείας –επάρκειας για την αποφυγή πνιγμού, προσφέρει επιπλέον στους μαθητές

  • την απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφάλειας, υγιεινής και εξοικείωσης στο υδάτινο στοιχείο, ενώ χαίρει και
  • της καθολικής αποδοχής τόσο από την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και από τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και τις τοπικές κοινωνίες.

Δείτε επίσης

Νέα σχολική χρονιά 2020-21: 7 Σεπτεμβρίου ανοίγουν τα σχολεία
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών και Νηπιαγωγείων 2020-21 | Εγγραφα
Αγγλικά-νηπιαγωγείο: Ορισμός νηπιαγωγείων-συνεργασίες-επιμόρφωση-έκθεση ΙΕΠ | ΦΕΚ

Δείτε ακόμη

Ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου: Α’, Β’, Γ’ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού | ΦΕΚ
Τεχνολογία και Πληροφορική Γυμνασίου: Τι ισχύει για τη διδασκαλία | ΦΕΚ
Ωρολόγιο πρόγραμμα Γενικού Λυκείου και Εσπερινού Λυκείου | ΦΕΚ
Ωρολόγιο πρόγραμμα Ημερήσιου Γενικού Λυκείου: Ποιες είναι οι αλλαγές που επέρχονται
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση