Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενωση Αναπληρωτών με Παιδαγωγική Επάρκεια: Υπόμνημα προς ΕΑΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενωση Αναπληρωτών με Παιδαγωγική Επάρκεια: Υπόμνημα προς ΕΑΠ – “Αιτούμεθα την δίκαιη και ισότιμη πρόσβαση όλων των κλάδων σε μετεκπαιδευτικά προγράμματα απόκτησης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας”.

Ενωση Αναπληρωτών με Παιδαγωγική Επάρκεια

Υπόμνημα προς ΕΑΠ

Ως προς ενημέρωση σας θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλοί κλάδοι που δεν έχουν πρόσβαση σε μεταπτυχιακά προγράμματα καθώς και ειδικά προγράμματα που παρέχουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια από το Πανεπιστημιακό σας ίδρυμα.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τους κλάδους ΠΕ 21 , ΠΕ 23 , ΠΕ 25 , ΠΕ 28 , ΠΕ 29 και ΠΕ 30 που αποτελούν όλοι κλάδοι του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και παρέχουν υποστηρικτικό έργο στην Γενική και Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

Επίσης θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι υπάρχουν πολλά αιτήματα από το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό που θέλει να επιμορφωθεί και να αποκτήσει την εν λόγω εξειδίκευση.

Η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια είναι αναγκαία για όσους εργάζονται στην εκπαίδευση και εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με την υποστήριξη του μαθητικού πληθυσμού και των οικογενειών τους, γεγονός που προκύπτει τόσο από το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο όσο και από την επαγγελματική μας εμπειρία.

Ως εκ τούτου αιτούμεθα την δίκαιη και ισότιμη πρόσβαση όλων των κλάδων σε μετεκπαιδευτικά προγράμματα απόκτησης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, είτε με καθολική πρόσβαση σε αυτά, είτε με σχεδιασμό νέων μετεκπαιδευτικών προγραμμάτων που θα ανταποκρίνονται στις ιδιαιτερότητες του κάθε κλάδου.

Με εκτίμηση,

Ένωση Αναπληρωτών με Παιδαγωγική Επάρκεια

Δείτε επίσης

Παιδαγωγική-διδακτική επάρκεια από 2 Μεταπτυχιακά του ΕΚΠΑ
Παιδαγωγική επάρκεια από το μεταπτυχιακό “Σχολική Ψυχολογία” του ΕΚΠΑ
Εξετάσεις-πρακτική άσκηση-εργαστήρια φοιτητών: Καθορισμός διαδικασίας
Ανακοίνωση Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Παραμένει το μάθημα Ειδικής Αγωγής-Ψευδές το δημοσίευμα εφημερίδας
Ερώτηση για την Κοινωνιολογία στη Βουλή: Θα μπορούσε να παραμείνει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;

Πριν φύγετε

Ενημέρωση αιρετών ΕΕΠ-ΕΒΠ: Αποσπάσεις εντός περιοχής-Ανακλήσεις αποσπάσεων-Μετατάξεις–Λειτουργικά κενά
Τσιόδρας-ειδικά σχολεία: Θα επαναλειτουργήσουν αν αποφασισθεί κάτι τέτοιο για τα Δημοτικά
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply