Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Ελληνο-γερμανική συνεργασία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επαγγελματική Εκπαίδευση: Ελληνο-γερμανική συνεργασία-Συνάντηση Κεραμέως με τον Υφυπουργό Παιδείας της Γερμανίας Thomas Rachel.

Συνάντηση με τον Κοινοβουλευτικό Υφυπουργό του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Παιδείας και Έρευνας της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας κ. Thomas Rachel πραγματοποίησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως με σκοπό τη συζήτηση θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος, για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ).

Στη συνάντηση των 2 Υπουργών συμφωνήθηκε:
  • Η περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας και
  • η παρακολούθηση του οδικού χάρτη που υπεγράφη με ορίζοντα τετραετίας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Υπεγράφη Κοινή Δήλωση Προθέσεων από το Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης & Νεολαίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Γεώργιο Βούτσινο και τον κ. Thomas Rachel για συνεργασία στα πεδία της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης διάρκειας 4 ετών.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,

στην κατεύθυνση της υλοποίησης της μεταρρύθμισης για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, προχωρά και σε δράσεις εξωστρέφειας και ανταλλαγής τεχνογνωσίας μέσω διμερών συνεργασιών.

Σε αυτή την προσέγγιση,

συνεχίζει την καλή συνεργασία με το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Εκπαίδευσης και Έρευνας της Γερμανίας σε βασικές προτεραιότητες πολιτικής όπως:

1.Συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων στην επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και δια βίου μάθηση,

2. Ελκυστικότητα της επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και δια βίου μάθησης,

3. Πράσινη Μετάβαση, ψηφιοποίηση και επιχειρηματικότητα στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση,

4. Προώθηση πρακτικής άσκησης,

5. Επαγγελματική συμβουλευτική και καθοδήγηση σταδιοδρομίας.

Η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης & Νεολαίας

θα υλοποιήσει την Κοινή Δήλωση Προθέσεων με συγκεκριμένα πλάνα δράσης με βάση τις εθνικές πολιτικές για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθηση και τη βέλτιστη αξιοποίηση της τεχνογνωσίας της Γερμανικής πλευράς.

Δείτε επίσης

Κεραμέως: Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης-Συμπεριληπτικό μοντέλο | Εθνικό σχέδιο ανάκαμψης
Ειδικότητες και τομείς ΕΠΑΛ 2021-22 ανά ΠΔΕ και ΔΙΔΕ της χώρας | ΦΕΚ
Εξετάσεις Πιστοποίησης αποφοίτων Μεταλυκειακού έτους-Τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ | Ημερομηνίες

Πριν φύγετε

Μητρώο Υπηρεσιών και Φορέων Δημοσίου 2021: Ολες οι δομές του δημόσιου τομέα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση