Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επαγγελματική ικανοποίηση προσωπικού ΚΕΔΔΥ: Δημοσίευση στο American Journal of Educational Research

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επαγγελματική ικανοποίηση προσωπικού ΚΕΔΔΥ: Δημοσίευση στο American Journal of Educational Research – Της καθηγήτριας Ελένης Τσακιρίδου και της Κοινωνικής Λειτουργού Σταυρούλας Κολοβού.

Επαγγελματική ικανοποίηση προσωπικού ΚΕΔΔΥ

Μια ενδιαφέρουσα Ερευνα πραγματοποιήθηκε αναφορικά με την Επαγγελματική ικανοποίηση του προσωπικού των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), των τωρινών Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ).

Την Ερευνα πραγματοποίησαν:
  • Η κα Ελένη Τσακιρίδου Καθηγήτρια Εφαρμοσμένης Στατιστικής και Εκπαιδευτικής Έρευνας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και
  • η εκλεκτή συνάδελφος Σταυρούλα Κολοβού, μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), Κοινωνική Λειτουργός (ΠΕ30), εργαζόμενη στο ΚΕΣΥ (πρώην ΚΕΔΔΥ) Κοζάνης.

Η εν λόγω Ερευνα δημοσιεύθηκε στο American Journal of Educational Research.

Δείτε την Περίληψη και ακολούθως το άρθρο στο American Journal of Educational Research.

Job Satisfaction among Special Education Professionals

Abstract

The quality of the professional life of those employed in care and support giving jobs has been the subject of many surveys.

The present study discusses job satisfaction among the administrative, teaching and special education staff of Special Education who work in the Centres for Differential Diagnosis, Diagnosis and Support (KEDDY) in Greece.

The results of the survey have shown that the participants are rather satisfied with their job. Significant differences were noted in the effect of demographic characteristics on each of the individual dimensions of job satisfaction, as well as on job satisfaction as a whole.

Δείτε αναλυτικά τη δημοσίευση

 ________________________

Δείτε επίσης

Κακοποίηση και παραμέληση παιδιών: Πρωτόκολλο Διερεύνησης, Διάγνωσης, Διαχείρισης και Οδηγός Εφαρμογής
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης
Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

________________________

Πριν φύγετε

Ο Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του προσωπικού
Ο Κανονισμός λειτουργίας των ΕΔΕΑΥ
Καθήκοντα – αρμοδιότητες Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών στα Γενικά σχολεία
Στατιστικά Ειδικών σχολείων από την ΕΛΣΤΑΤ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply