Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ-ΕΟΔΥ: Παραβιάζονται και φέτος οι οδηγίες του για την αραίωση των μαθητών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ-ΕΟΔΥ: Παραβιάζονται και φέτος οι οδηγίες του για την αραίωση των μαθητών στις πολυπληθείς τάξεις.

ANAKOINΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΚΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
 Παραβιάζει και φέτος τις οδηγίες του ΕΟΔΥ η υπουργός Παιδείας  

Τόσο στις περσινές οδηγίες του ΕΟΔΥ (31/8/2020) όσο και στις φετινές (10/9/2020) εμπεριέχεται η παρακάτω σημαντική σύσταση για την αραίωση των μαθητών στις πολυπληθείς τάξεις:

«Είναι σημαντικό να ορίζονται και να συμφωνούνται σε τοπικό επίπεδο οι ακριβείς τρόποι εφαρμογής των γενικών αρχών των μέτρων προφύλαξης στα σχολεία, με πρωτοβουλία και επινοητικότητα τόσο σε σχέση με την όλη οργάνωση της σχολικής ζωής όσο και σε σχέση με την αξιοποίηση χώρων και άλλων πόρων που ενδεχομένως διατίθενται στην κάθε σχολική και ευρύτερη κοινότητα».

Κι ενώ ο ΕΟΔΥ δίνει αυτή την κατεύθυνση

και ζητά “αξιοποίηση χώρων και άλλων πόρων…στην κάθε σχολική και ευρύτερη κοινότητα”, υιοθετώντας τις απόψεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και του ΣΥΡΙΖΑ, η υπουργός Παιδείας απλώς τον αγνοεί. Και δεν απευθύνει ανάλογη εγκύκλιο, ώστε, να διερευνηθούν σε κάθε σχολική μονάδα και σε κάθε Δήμο της χώρας με πρόβλημα πολυπληθών τμημάτων, οι τρόποι αραίωσης.

Μάλιστα,

στη χθεσινή της ομιλία στη Βουλή η κυρία Κεραμέως με τον ίδιο προσποιητό και προκλητικά αδιάφορο τρόπο της, δεν είπε ούτε μια λέξη αυτοκριτικής για το παγκόσμιο αρνητικό ρεκόρ στο κλείσιμο των σχολείων πέρυσι και υποκριτικά ευχαρίστησε επανειλημμένα τον ΕΟΔΥ, επιχειρώντας να πείσει ότι υλοποιεί πιστά και υπάκουα τις οδηγίες του. Μέγα ψεύδος!

Αφού, για να δικαιολογήσει την άρνησή της στην αραίωση των αιθουσών που ζητά ο ΕΟΔΥ,

κατέφυγε -όπως και πέρυσι- στο παραπειστικό επιχείρημα, και στην τερατολογία ότι τάχα αυτό απαιτεί τον διπλασιασμό των τμημάτων και των εκπαιδευτικών. “Είναι δυνατό να πάμε σε 180.000 τμήματα και σε 300.000 καθηγητές;” αναρωτήθηκε από το βήμα της Βουλής.

Αφήστε αυτά τα επιχειρήματα κυρία υπουργέ των  αντιεκπαιδευτικών πολιτικών, των κλειστών σχολείων, των συγχωνεύσεων, του πολλαπλασιασμού του αριθμού των μαθητών στις τάξεις των Δημοτικών,, των “παγουρίνο”, των ελαττωματικών μασκών, του “μέσου όρου των 17 μαθητών ανά τάξη”, της αποτυχημένης και σκανδαλώδους τηλεκπαίδευσης, της εκδικητικότητας απέναντι στη νεολαία με την ΕΒΕ, τη βία και την καταστολή.

Πάρτε τώρα πίσω τη ρύθμιση για νόσηση του 50%+1 των μαθητών

για να κλείσει ένα τμήμα, που ενώ τη φέρατε για να μην εξευτελιστείτε και φέτος στα μάτια της ευρωπαϊκής και της διεθνούς κοινής γνώμης για την ανικάνότητα και την αδιαφορία σας, διακινδυνεύετε να μετατρέψετε τα σχολεία μας σε υπερμεταδότες της νόσου στο γενικό πληθυσμό.

Δημοσιεύστε στην ιστοσελίδα του υπουργείου

τον καθημερινό αριθμό κρουσμάτων ανά σχολείο, για λόγους διαφάνειας, ενημέρωσης και υγειονομικής προφύλαξης.

Αν όντως συμβουλεύεστε και πειθαρχείτε στις οδηγίες του ΕΟΔΥ,

δώστε άμεσα εντολή στις σχολικές μονάδες που οι αίθουσές τους ασφυκτιούν, σε συνεργασία με τους Δήμους “με πρωτοβουλία και επινοητικότητα” να αξιοποιήσουν επιπλέον χώρος εντός και εκτός του σχολείου ή να βρουν τους “ακριβείς τρόπους για την εφαρμογή των γενικών αρχών των μέτρων προφύλαξης στα σχολεία”.

Αλλιώς και τα φετινά λουκέτα θα έχουν το δικό σας ονοματεπώνυμο και εκείνο του πρωθυπουργού σας.

 Δείτε επίσης

Δήλωση Φίλη για το 50%+1 κρουσμάτων για να κλείσει μια τάξη: Η Υπ. Παιδείας να πάρει πίσω τη ρύθμιση
Εγγραφο: Επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού στο σχολείο-Οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ
ΦΕΚ: Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021-Μέτρα covid για σχολεία-ΣΔΕ-ΙΕΚ-ΚΔΒΜ-Φροντιστήρια-ΚΞΓ-Βιβλιοθήκες-ΓΑΚ
ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων

Πριν φύγετε

Βουλή: Ερώτηση για τις ομάδες αυξημένου κινδύνου εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ομάδες αυξημένου κινδύνου-νέο ΦΕΚ: Τι ισχύει για τους υπαλλήλους του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυτές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση