“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Στατιστικά χωρίς επαφή με την πραγματικότητα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Στατιστικά χωρίς επαφή με την πραγματικότητα-Σπατάλη σημαντικών πόρων για αναρτήσεις στα social media, με απευθείας αναθέσεις.

ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Σε Ανακοίνωση προέβη η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Στην Ανακοίνωση υπάρχουν αναφορές:
  • Στο σύστημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης το οποίο αποτελεί μια εξ ανάγκης λύση, στηριγμένη σε αδύναμες υποδομές, που καλύπτει μέρος των αναγκών των μαθητών.
  • Στην αυτοθυσία με την οποία υποστηρίζουν τη διαδικασία οι συκοφαντημένοι δάσκαλοι και καθηγητές των σχολείων.
  • Στην έκδοση στατιστικών χωρίς νόημα, χωρίς επαφή με την πραγματικότητα και τις τεχνικές δυσκολίες.
  • Στην σπατάλη σημαντικών πόρων για αναρτήσεις στα social media, με απευθείας αναθέσεις.
  • Στην εγκύκλιο προς τους διευθυντές των σχολείων να καταγράψουν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν υπολογιστές, που ακόμα και αν η καταγραφή ολοκληρωθεί έγκαιρα και αποφασιστεί η παροχή εξοπλισμού, το πιθανότερο είναι πως το υλικό θα παραδοθεί μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Δείτε την Ανακοίνωση ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ

Όταν πριν έναν μήνα αποφασίστηκε το κλείσιμο των σχολείων και των πανεπιστημίων, η υπουργός Παιδείας από κοινού με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη παρακολούθησαν την πιλοτική εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στο Μέγαρο Μαξίμου.

Στη συνέχεια έσπευσαν να δηλώσουν με περίσσιο ενθουσιασμό πως τα ψηφιακά εργαλεία και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες είναι έτοιμες να υποστηρίξουν το εγχείρημα.

Έκτοτε, αυτό που έγινε σαφές στην εκπαιδευτική κοινότητα και τις οικογένειες είναι πως το σύστημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αποτελεί μια εξ ανάγκης λύση, στηριγμένη σε αδύναμες υποδομές, που καλύπτει μέρος των αναγκών των μαθητών και μάλιστα όχι χάρη στο υπουργείο, που ως παρατηρητής περιορίζεται να εκδίδει εγκυκλίους, αλλά χάρη στην αυτοθυσία των συκοφαντημένων ως προχτές δασκάλων και καθηγητών των σχολείων μας.

Για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, η συλλογική προσπάθεια αποτελεί βήμα προπαγάνδας με έκδοση στατιστικών χωρίς νόημα, χωρίς επαφή με την πραγματικότητα και τις τεχνικές δυσκολίες ορατές σε όλους τους χρήστες, αλλά την ίδια στιγμή με σπατάλη σημαντικών πόρων για αναρτήσεις στα social media, και μάλιστα με απευθείας αναθέσεις.

Μάλλον συγχέει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου το ρόλο της με εκείνον του διευθύνοντος συμβούλου εταιρίας τηλεπικοινωνιών.

Ο ΣΥΡΙΖΑ επεσήμανε τα προβλήματα από τις πρώτες κιόλας ημέρες και κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις για την άμεση στήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Τόνισε πως πολλοί μαθητές και φοιτητές δε διαθέτουν τα οικονομικά και τεχνολογικά μέσα ώστε να συμμετάσχουν ισότιμα και απρόσκοπτα.

Στο πλαίσιο αυτό, κάλεσε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να μεριμνήσει άμεσα για την παροχή ή/και επιδότηση τεχνολογικού εξοπλισμού.

Η υπουργός Παιδείας αγνόησε όλες τις διαπιστώσεις και προτάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Εχθές, ένα μήνα μετά την αναστολή της «φυσικής» εκπαιδευτικής διαδικασίας, απέστειλε εγκύκλιο προς τους διευθυντές των σχολείων να καταγράψουν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν υπολογιστές.

Ακόμα και αν η καταγραφή ολοκληρωθεί έγκαιρα και αποφασιστεί η παροχή εξοπλισμού, το πιθανότερο είναι πως το υλικό θα παραδοθεί μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας, ο εξοπλισμός θα εξασφαλιστεί από δωρεές, που θα γίνονται αμελλητί (!) αποδεκτές από την υπουργό, καθώς και από απευθείας αναθέσεις σε ιδιωτικές εταιρίες, κατά παρέκκλιση κάθε σχετικής εθνικής διάταξης περί δημόσιων συμβάσεων.

Αν η επικοινωνιακή καμπάνια του υπουργείου Παιδείας «Μαθαίνουμε στο σπίτι» κόστισε σκανδαλωδώς 130.000 ευρώ, πόσο αναμένεται να κοστίσουν οι απευθείας αναθέσεις της υπουργού για την αγορά εξοπλισμού;

Η εξ αποστάσεως υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως καθυστερεί χαρακτηριστικά.

Και όταν τελικά αποφασίζει να ενεργοποιηθεί -έπειτα από τις πιέσεις που τις ασκούνται από την εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και την πολιτική πίεση της αντιπολίτευσης- αυτό κοστίζει ακριβά για το ελληνικό δημόσιο.

Οφείλει να επικεντρωθεί άμεσα στις αρμοδιότητες και τα ουσιαστικά καθήκοντά της.

Δίχως επικοινωνιακά τεχνάσματα, αλλά με σεβασμό προς το δημόσιο συμφέρον, τον κόσμο της εκπαίδευσης και τις χιλιάδες οικογένειες που αγωνιούν.

 Δείτε επίσης

Φίλης-Κεραμέως στη Βουλή: Πανελλαδικές-Μόνιμοι διορισμοί-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Καμπάνια Μαθαίνουμε στο σπίτι: Ερώτηση στη Βουλή από Φίλη-Τζούφη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση