“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επικαιροποίηση στοιχείων Εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ στα σχολεία | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επικαιροποίηση στοιχείων Εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ: Εγκύκλιος στις σχολικές μονάδες για ενημέρωση του πληροφοριακού συστήματος myschool, μέχρι τη Δευτέρα 30-9-2019.

Επικαιροποίηση στοιχείων Εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ

Με την υπ. αριθμ. Φ.20 / 144333/Δ1/18-09-2019 Εγκύκλιο που απέστειλε στις σχολικές μονάδες της χώρας δια των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη, ζητά επικαιροποίηση στοιχείων Εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ.

Η επικαιροποίηση των στοιχείων για την Εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ αφορά σε Ράμπες και τουαλέτες και καλούνται οι αρμόδιοι να ενημερώσουν το πληροφοριακό σύστημα myschool, μέχρι τη Δευτέρα 30-9-2019 ακολουθώντας την διαδρομή όπως αποτυπώνεται σε συνημμένο αρχείο οδηγιών.

Η Εγκύκλιος

Αθήνα, 18-09-2019

Αρ. Πρωτ. : Φ.20 / 144333/Δ1

ΘΕΜΑ : «Επικαιροποίηση στοιχείων Εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ σχολικών μονάδων της χώρας»

Παρακαλούμε όπως προβείτε στην επικαιροποίηση των στοιχείων για την Εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ (Ράμπα, Τουαλέτα) στο πληροφοριακό σύστημα myschool, μέχρι τη Δευτέρα 30-9-2019 ακολουθώντας την διαδρομή όπως αποτυπώνεται στο συνημμένο αρχείο οδηγιών.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές ΠΕ και ΔΕ όπως μεριμνήσουν για την έγκαιρη ολοκλήρωση των διαδικασιών επικαιροποίησης στις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης τους.

Συν. : Οδηγίες ένα (1) αρχείο pdf.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

_____________________________

Δείτε

ΕΣΑμεΑ: 90.743 οι μαθητές με αναπηρία – Το 7% με Παράλληλη Στήριξη

Στοιχεία για την Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κοινοποίησε δια του 5ου Δελτίου του Παρατηρητηρίου της η ΕΣΑμεΑ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου της η ΕΣΑμεΑ:

• 90.743 οι μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το σχολικό έτος 2017-2018.
• 57.3% των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία δεν λαμβάνουν εξειδικευμένη υποστήριξη.
• Στη δευτεροβάθμια δε μόνο 1 στους 10 λαμβάνει εξειδικευμένη υποστήριξη.
• Το 35% των μαθητών των τμημάτων ένταξης έχουν τοποθετηθεί χωρίς καμία αξιολόγηση από διαγνωστικό φορέα.
• Μόλις το 7% των μαθητών με αναπηρία ή/και Ε.Ε.Α. υποστηρίχθηκε με παράλληλη στήριξη.

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο της ΕΣΑμεΑ

5ο Δελτίο του Παρατηρητηρίου της Ε.Σ.Α.μεΑ.: Στοιχεία για την Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- Μονόδρομος η ριζική αναδιοργάνωση

Στοιχεία για την Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

• 90.743 οι μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το σχολικό έτος 2017-2018- 6,3% των μαθητών της χώρας
• 57.3% των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία δεν λαμβάνουν εξειδικευμένη υποστήριξη, παρά υποστηρίζονται μόνο από τον εκπαιδευτικό της γενικής τάξης
• Στη δευτεροβάθμια δε μόνο 1 στους 10 λαμβάνει εξειδικευμένη υποστήριξη
• Το 35% των μαθητών των τμημάτων ένταξης έχουν τοποθετηθεί χωρίς καμία αξιολόγηση από διαγνωστικό φορέα
• Μόλις το 7% των μαθητών με αναπηρία ή/και Ε.Ε.Α. υποστηρίχθηκε με παράλληλη στήριξη, από τους οποίους 8 στους 10 για λιγότερο από 20 ώρες την εβδομάδα.

Η συνέχεια εδώ

________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20

Καταγραφή κενών για προσλήψεις από το Υπουργείο Παιδείας

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Δείτε ακόμη

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

________________________

Πριν φύγετε

Ο Κανονισμός λειτουργίας των ΕΔΕΑΥ

Καθήκοντα – αρμοδιότητες Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών στα Γενικά σχολεία

Ο Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του προσωπικού

Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα: Eπικαιροποιημένος Πίνακας 2019

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση