Κυριακή, 22 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επικαιροποίηση οργανικών θέσεων ζήτησε το Υπουργείο Παιδείας από τις Διευθύνσεις ενόψει των διορισμών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επικαιροποίηση οργανικών θέσεων ζήτησε το Υπουργείο Παιδείας από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας ενόψει των 10.000 μόνιμων διορισμών για το 2025.

Την επικαιροποίηση των οργανικών θέσεων ζήτησε το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας, σύμφωνα με ενημέρωση των Αιρετών του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου Κρήτης Γρηγόρη Γιαμαλάκη και Νίκου Κωνσταντάκη.

Σύμφωνα με τους Αιρετούς Γρηγόρη Γιαμαλάκη και Νίκο Κωνσταντάκη η ζητηθείσα επικαιροποίηση των οργανικών θέσεων έχει να κάνει με τους επικείμενους 10.000 μόνιμους διορισμούς που έχει εξαγγείλει το Υπουργείο Παιδείας, οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι του 2025.

Με αφορμή αυτή την εξέλιξη οι Αιρετοί του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου ζητούν κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων, ίδρυση νέων σε όλες τις ειδικότητες, τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική Αγωγή και μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα.

Ακολουθεί η ενημέρωση των Αιρετών ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου Κρήτης

Επικαιροποίηση οργανικών θέσεων για διορισμούς 2025

Σύμφωνα με ενημέρωση που έχουμε, από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε επικαιροποίηση των οργανικών θέσεων. Αυτό αφορά τους 10.000 διορισμούς, που θα γίνουν το καλοκαίρι του 2025 . Είναι αυτονόητο ότι ζητάμε:

●Την κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων.

●Την ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε όλες τις ειδικότητες, τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική Αγωγή, με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες.

●Τη μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα.

Οι αιρετοί του ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου: Γρηγόρης Γιαμαλάκης – 6936 679 797 – ggiamal@sch.gr και Νίκος Κωνσταντάκης – 6977 922 361 – nikoskwn24@gmail.com

Επικοινωνία στις ομάδες: Viber: Εκπαιδευτικά Θέματα ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου – Facebook: Εκπαιδευτικά θέματα Α/βάθμιας Ηρακλείου.

Δείτε επίσης

Xρονοδιάγραμμα και διαδικασία αιτήσεων για τις Προκηρύξεις ΑΣΕΠ Ειδ. Αγωγής-Ολες οι λεπτομέρειες 

Ολες οι Αποφάσεις Συνάφειας Μεταπτυχιακών με την ΕΑΕ και τη Σχολική Ψυχολογία 

Από τη Γενική Αγωγή στην Ειδική και αντίστροφα: Πως μπορεί ο εκπαιδευτικός να μετακινηθεί από το ένα πλαίσιο στο άλλο 

Μαρινάκης για άρση μονιμότητας στο Δημόσιο και αξιολόγηση: H κοινωνία ζητάει επίμονα πολύ μεγάλες αλλαγές

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply