Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως: Eπίκειται η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως: Eπίκειται η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης-H κοινωνία είναι ανυπόμονη για μεταρρυθμιστικές τομές.

Eπίκειται η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης

Αναλύοντας τους 5 βασικούς άξονες μεταρρυθμίσεων για την παιδεία, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, κατά την εισαγωγική της τοποθέτηση στην ενότητα για την εκπαίδευση του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, απαντώντας σε ερωτήματα του δημοσιογράφου Απόστολου Μαγγηριάδη, αναφέρθηκε και στην πορεία της αξιολόγησης.

Η Υπουργός ανέφερε πως η αξιολόγηση σχολικών μονάδων έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ επίκειται η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης, ενώ πρόσθεσε πως η κοινωνία είναι ανυπόμονη για μεταρρυθμιστικές τομές μετά από μια δεκαετία διαδοχικών κρίσεων.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Η Υπουργός επεσήμανε ότι ο διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα είναι διαρκής, όπως και η ανάγκη για σημαντικές μεταρρυθμιστικές τομές.

Είναι σαφές ότι μετά από μια δεκαετία διαδοχικών κρίσεων, η κοινωνία είναι ανυπόμονη για τις τομές αυτές.

Η αξιολόγηση εισάγεται ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής αποκέντρωσης και ενίσχυσης της αυτονομίας των εκπαιδευτικών δομών.

Μεταφέρονται αρμοδιότητες από το Υπουργείο στις εκπαιδευτικές δομές, ενισχύεται η δημιουργική πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών, με μεγαλύτερη ελευθερία/ευελιξία σε ένα πλαίσιο λογοδοσίας.

Η αξιολόγηση σχολικών μονάδων έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ επίκειται η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης.

Παράλληλα, στην ανώτατη εκπαίδευση, η κατανομή χρηματοδότησης στα Πανεπιστήμια γίνεται πλέον βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και κριτηρίων ποιότητας των ΑΕΙ που αξιολογούνται από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Δείτε τους 5 βασικούς άξονες μεταρρυθμίσεων για την παιδεία όπως τους παρουσίασε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Οικονομικό Φόρουμ Δελφών-Education Reform: Η εκπαίδευση αλλάζει-Μετάβαση από την εποχή γνώσεων μόνο, στην εποχή γνώσεων και δεξιοτήτων

Δείτε επίσης

ΙΕΠ-Διημερίδα: “Η Λογοτεχνία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Κριτική και Προγράμματα Σπουδών”, 21 και 22 Μαΐου 2021
Μεταπτυχιακές Σπουδές στο ΑΠΘ: Διαδικτυακή παρουσίαση των προγραμμάτων στις 18 Μαΐου
Δωρεάν μεταπτυχιακό στα Θεωρητικά και Εφαρμοσμένα Μαθηματικά: Από το Πανεπιστήμιο Πατρών
Μεταπτυχιακό χωρίς δίδακτρα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων: Πρόσκληση του Πανεπιστημίου Πατρών

Πριν φύγετε

Σκέρτσος: 11.532 θετικά self test-Πως θα μετακινούμαστε από 14.05-Γιατί ανοίγουμε με τα κρούσματα ψηλά
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση