Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιλογές στελεχών: Τα πάθη της εκπαίδευσης-Ανακοίνωση Αιρετού ΚΥΣΠΕ Ν. Φασφαλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιλογές στελεχών: Τα πάθη της εκπαίδευσης – Ανακοίνωση του Αιρετού ΚΥΣΠΕ Νίκου Φασφαλή – “αδιαφάνεια και την αναξιοκρατία στον τρόπο επιλογής, με διορισμένα απο το ΥΠΑΙΘ Συμβούλια επιλογής”.

Επιλογές στελεχών

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Αιρετός του ΚΥΣΠΕ Νίκος Φασφαλής, αναφορικά με τις επιλογές Στελεχών Εκπαίδευσης, στην οποία μιλά για αδιαφάνεια και την αναξιοκρατία στον τρόπο επιλογής, με διορισμένα απο το ΥΠΑΙΘ Συμβούλια επιλογής, για πρώτη φορά χωρίς τη συμμετοχή των Αιρετών εκπροσώπων του Κλάδου.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Αιρετού

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!

Τα πάθη της εκπαίδευσης!

Οι άρον άρον επιλογές Στελεχών Εκπαίδευσης από τα διορισμένα Συμβούλια του Υπουργείου χωρίς διαφάνεια, ισονομία και σε πολλές περιπτώσεις μνημείο αναξιοκρατίας! Είναι ολοφάνερο σε όλους ότι η απερχόμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα μείνει στην ιστορία για την αλαζονεία και την αδιαλλαξία που τη διακρίνει αφού σε κάθε περίπτωση όχι μόνο απέφευγε το διάλογο με την Ομοσπονδία των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά την οδήγησε και στα Δικαστήρια .

Θα μείνει ακόμη και για την αδιαφάνεια και την αναξιοκρατία στον τρόπο επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, με διορισμένα απο την ίδια Συμβούλια επιλογής και για πρώτη φορά χωρίς τη συμμετοχή των Αιρετών εκπροσώπων του Κλάδου. Και επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, έτσι και οι προθέσεις της κυβερνητικής πολιτικής στο θέμα των επιλογών φάνηκαν εξ αρχής με τον αποκλεισμό των Αιρετών και από τη βιασύνη της να “επιλέξει” τα Στελέχη εν μέσω της σχολικής χρονιάς.

Αποτελέσματα αυτής της περίφημης τακτικής του Υπουργείου, που μας επιστρέφει στο παρελθόν, είναι:

-Μοριοδότηση των αντικειμενικών κριτηρίων με διαφορετικό τρόπο από περιοχή σε περιοχή. Τα ίδια προσόντα σε άλλους προσμετρήθηκαν και σε άλλους όχι! Κλασσικό παράδειγμα η πιστοποίηση ΤΠΕ που άλλους απέκλεισε από τη διαδικασία και άλλους όχι.

– Υπήρξαν παραιτήσεις μελών Συμβουλίων που απ’ότι φάνηκε δεν ανέχθηκαν τέτοιες αδικίες και αντικαταστάθηκαν με διαδικασίες εξπρές χωρίς ποτέ κανείς να μάθει τον πραγματικό λόγο της παραίτησής τους.

-Μέσα σ’ αυτό το θολό και πλήρως ελεγχόμενο τοπίο ακολούθησε η διαδικασία των συνεντεύξεων, στην οποία και με βάση τα στοιχεία που έχουν καταθέσει συνάδελφοι και συναδέλφισσες απ’ όλη τη χώρα, σε άλλες περιπτώσεις με χειρουργική ακρίβεια βαθμολογήθηκαν υποψήφιοι ώστε να καταταγούν θέσεις πιο κάτω για να χάσουν τις πιθανές επιλογές τους και σε άλλες βαθμολογήθηκαν απαξιωτικά χαμηλά, με αποτέλεσμα ουσιαστικά τον αποκλεισμό τους. Κοινό χαρακτηριστικό των περισσότερων περιπτώσεων είναι, ότι αφορά συναδέλφους και συναδέλφισσες, ειδικά και συνδικαλιστές, που εξέφρασαν δημόσια την αντίθεσή τους στην κυβερνητική πολιτική.

– Για πρώτη φορά και σε παγκόσμια πρωτοτυπία, όταν το σενάριο “δεν έβγαινε” ή κάποιο προσόν δεν είχε μοριοδοτηθεί κατά τη διαδικασία εξέτασης των ενστάσεων, μετά την ανάρτηση του οριστικού πίνακα κατάταξης, υποψήφιοι βαθμολογήθηκαν παρανόμως πάνω από (20) είκοσι που ήταν το Άριστα!!! Αυτό είχε αποτέλεσμα να δημιουργηθούν οι “υπεράριστοι” και έτσι να αλλοιωθεί στην πράξη ο οριστικός πίνακας κατάταξης που είχε αναρτηθεί!

-Υποψήφιοι της ίδιας περιοχής άλλοι κρίθηκαν με παρόντα τα 5 μέλη του Συμβουλίου επιλογής, άλλοι με τα 4 και άλλοι με τα 3 μέλη, με αποτέλεσμα να αλλοιωθεί το ενιαίο της κρίσης. Αυτά και άλλα πολλά είναι τα κατορθώματα του επιτελικού κράτους στο χώρο της εκπαίδευσης που περισσότερο, απ’ ότι φαίνεται, λειτούργησε με προφορικές συνεννοήσεις και εντολές και όχι με τα προβλεπόμενα από το νομοθετικό πλαίσιο.

Στο τέλος μπήκε και η σφραγίδα πιστοποίησης όλων όσων παραπάνω περιγράφονται, με το φιάσκο των δηλώσεων προτίμησης, λόγω του σοβαρού προβλήματος που παρουσιάστηκε στο πληροφοριακό σύστημα, με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να φέρει ακέραια την ευθύνη.

Αυτή η κατάσταση δεν έχει προηγούμενο και είναι φυσικό επακόλουθο της κυβερνητικής πολιτικής που εφαρμόζεται στο χώρο της εκπαίδευσης που αντί να εισακούσει της θέσεις των εκπαιδευτικών, εμμένει σε απόψεις που παγκόσμια απέτυχαν και οδήγησαν σε κρίση την εκπαίδευση.

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Συνεχίζουμε όλοι μαζί τον αγώνα για την επαναφορά της Αξιοκρατίας,της Ισονομίας και πάνω απ’ όλα Διαφάνειας. Συνεχίζουμε τον αγώνα για την επάνοδο των Αιρετών και στα Συμβούλια επιλογής ώστε να διασφαλίσουμε τις αρχές που με αγώνες κατακτήθηκαν. Συνεχίζουμε τον αγώνα για το Σχολείο που θέλουμε και αξίζει στα παιδιά μας.

Εύχομαι σε όλες και όλους σας Καλή Ανάσταση!!!

Πάντα κοντά σας

Φασφαλής Νίκος

Δείτε επίσης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση