“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιλογή σημαιοφόρων: Εγγραφο ΥΠΑΙΘ εν όψει θεσμοθέτησης νέου πλαισίου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιλογή σημαιοφόρων: Εγγραφο ΥΠΑΙΘ εν όψει θεσμοθέτησης νέου πλαισίου – Το κριτήριο για την επιλογή προβλέπεται να είναι η σχολική επίδοση των μαθητών. 

Επιλογή σημαιοφόρων

Το κριτήριο για την επιλογή σημαιοφόρων προβλέπεται να είναι η σχολική επίδοση των μαθητών. Εν όψει της θεσμοθέτησης νέου πλαισίου επιλογής σημαιοφόρων, καλούνται οι δημόσιες και ιδιωτικές σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να μη προβούν σε επιλογή σημαιοφόρων, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 5 του άρθρου 3 του ΠΔ79/17.

Τα παραπάνω περιέχονται σε Εγγραφο που απέστειλε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη προς όλες τις:

  • Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης
  • Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Δημόσιες και Ιδιωτικές Σχολικές Μονάδες (Δια των Δ/νσεων ΠΕ)

Δείτε αναλυτικά το Εγγραφο

Μαρούσι, 04-10-2019
Αρ. Πρωτ. : Φ.20 / 155436 /Δ1

ΘΕΜΑ : «Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή σημαιοφόρων στα Δημοτικά σχολεία»

Εν όψει της θεσμοθέτησης νέου πλαισίου επιλογής σημαιοφόρων, καλούνται οι δημόσιες και ιδιωτικές σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να μη προβούν σε επιλογή σημαιοφόρων, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 5 του άρθρου 3 του ΠΔ79/17 (ΦΕΚ 109/Α/1-8-2017) καθώς το κριτήριο για την επιλογή προβλέπεται να είναι η σχολική επίδοση των μαθητών.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

 _____________________

Δείτε

Ρυθμίσεις για την Παιδεία: Συνέντευξη Κεραμέως

Τοποθετήσεις αναπληρωτών: Νωρίτερα το 2020 | Δήλωση Κεραμέως

Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

___________________________

Δείτε επίσης

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

________________________

Δείτε ακόμη

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση