“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σημαιοφόροι: Νέο έγγραφο ΥΠΑΙΘ με τη διαδικασία επιλογής όπως θα ψηφισθεί

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σημαιοφόροι: Νέο έγγραφο ΥΠΑΙΘ, με τη διαδικασία επιλογής όπως θα ψηφισθεί, απέστειλε η Υφυπουργός Παιδείας σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας.

Σημαιοφόροι

Νέο έγγραφο απέστειλε το ΥΠΑΙΘ με θέμα «Επιλογή σημαιοφόρων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας.

Στο έγγραφο το ΥΠΑΙΘ επισημαίνει τη διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων των Δημοτικών Σχολείων, παραστατών και υπευθύνων για την κατάθεση στεφάνου, όπως περιλαμβάνονται στην προτεινόμενη  ρύθμιση που θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.

Αναλυτικά

Σε συνέχεια της ΑΠ Φ20/155436/Δ1/4-10-2019 διευκρινιστικής εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ και με σκοπό:

  • Tην καλλιέργεια της ευγενούς άμιλλας,
  • την επιβράβευση της προσπάθειας των μαθητών για βελτίωση,
  • την ευρύτερη ηθική και πνευματική ανάπτυξη της εκπαιδευτικής κοινότητας,
    τη δόμηση ενός συστήματος αξιών με άξονα την πρόοδο των μαθητών.

το ΥΠΑΙΘ επισημαίνει

πως στις προτεινόμενες διατάξεις περιλαμβάνεται ρύθμιση εφαρμοστέα και για το Διδακτικό Ετος 2019-2020, σύμφωνα με την οποία η διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων των Δημοτικών Σχολείων, παραστατών και υπευθύνων για την κατάθεση στεφάνου ορίζεται ως εξής:

α) Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31
Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Επιλέγονται αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους.

Το κλασματικό μέρος αναφέρεται στον ετήσιο γενικό μέσο όρο.

 Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στο κλασματικό μέρος, διενεργείται κλήρωση.

β) Παραστάτες ορίζονται δέκα μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, πέντε για το χρονικό διάστημα μέχρι 31
Ιανουαρίου και πέντε από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή γίνεται με την
ίδια διαδικασία που επιλέγονται οι σημαιοφόροι.

γ) Με τον τρόπο που περιγράφεται στην περίπτ. α΄, επιλέγονται δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης που δεν
επιλέχθηκαν ούτε σημαιοφόροι ούτε παραστάτες, στους οποίους ανατίθεται η κατάθεση στεφάνου, ο ένας
για το διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και ο άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού
έτους.

δ) Οι σημαιοφόροι, οι παραστάτες και οι υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου επιλέγονται ανά
τμήμα για τα ως άνω χρονικά διαστήματα αντίστοιχα.

Η κατά τις προηγούμενες παραγράφους επιλογή ή κλήρωση, εφόσον συντρέχει τέτοια περίπτωση,
πραγματοποιείται από το διευθυντή της σχολικής μονάδας ή το νόμιμο αναπληρωτή του παρουσία του
συλλόγου διδασκόντων και των ενδιαφερομένων μαθητών και συντάσσεται σχετικό πρακτικό.

ε) Στη διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για την κατάθεση στεφάνου
στα δημοτικά σχολεία μπορούν να συμμετέχουν και οι μετεγγραφέντες μαθητές από άλλα σχολεία, εφόσον
η μετεγγραφή έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 10 Οκτωβρίου του έτους που γίνεται η επιλογή και έχει
προσκομισθεί στο σχολείο αντίγραφο της σελίδας του Βιβλίου Μητρώου, στην οποία φαίνεται η αναλυτική
βαθμολογία τους στην Ε’ τάξη.

στ) Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής
σημαιοφόρων, παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνων, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν
λιγότερα ή περισσότερα των δύο (2) τμημάτων ή οι μαθητές της ΣT΄ τάξης δεν επαρκούν για να επιλεγούν
σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για κατάθεση στεφάνου, το περιεχόμενο του ως άνω
προβλεπομένου πρακτικού καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας
παραγράφου.

Ειδικά για το Διδακτικό Έτος 2019-2020 η επιλογή θα πραγματοποιηθεί την επομένη της
δημοσίευσης του ψηφισθέντος νόμου στο Φ.Ε.Κ.

 _______________________

Δείτε

Επιλογή σημαιοφόρων: Εγγραφο ΥΠΑΙΘ εν όψει θεσμοθέτησης νέου πλαισίου

Διατάξεις Υπουργείου Παιδείας: Κατατέθηκαν στη Βουλή για ψήφιση | 7 άρθρα

Η Υπουργός Παιδείας στο Πρώτο Πρόγραμμα | Συνέντευξη

_______________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις Γ Φάσης – Επίκειται Δ Φάση – Κατανομή ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ | Ενημέρωση

Ζαχαράκη στο Star Κεντρικής Ελλάδας: Γ Φάση προσλήψεων-Διορισμοί Γενικής-Που οφείλονται τα κενά

Προϋπολογισμός 2020: Τι προβλέπει για την Παιδεία

Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Νόμος Διορισμών: 4589/2019 – ΦΕΚ A 13 – 29.01.2019 – με το Σύστημα Μόνιμων Διορισμών

 Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

___________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Πρόσβαση σε στοιχεία συνυποψηφίων: Τι ισχύει

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση