Πέμπτη, 22 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιλογή νέου Προέδρου ΙΕΠ: Διατύπωση γνώμης στη Βουλή για τον Σπυρίδωνα Δουκάκη | Live

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιλογή νέου Προέδρου ΙΕΠ: Διατύπωση γνώμης στη Βουλή για τον Σπυρίδωνα Δουκάκη – Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων Live.

Επιλογή νέου Προέδρου ΙΕΠ

Σε διατύπωση γνώμης προβαίνουν σήμερα Τετάρτη 26 Ιουλίου 2023 στις 15:00, τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής , σύμφωνα με τα άρθρα 32 παρ.5 και 49Α του Κανονισμού της Βουλής, σε συνδυασμό με το στοιχείο α΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 3966/2011, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, σχετικά με τον προτεινόμενο από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κο Κυριάκο Πιερρακάκη, για διορισμό στη θέση του Προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), του κου Σπυρίδωνα Δουκάκη, Καθηγητή του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Το especial.gr είχε συνδεθεί με το κανάλι της Βουλής για να παρακολουθήσετε τη συζήτηση.

____________________________

Τι είπε ο νέος Πρόεδρος του ΙΕΠ

Δείτε τι είπε ο νέος Πρόεδρος του ΙΕΠ για πολλαπλό βιβλίο-αξιολόγηση-ειδική αγωγή-επιμόρφωση-bullying-Καλλιτεχν. Εκ/ση-Επαγγ/κή εκ/ση-εξ αποστάσεως εκπ/ση-αξιολόγηση Προγραμμάτων από το ΙΕΠ.

Αναλυτικά ΕΔΩ

____________________________

Το βιογραφικό του Σπυρίδωνα Δουκάκη

 

Ο Σπυρίδων Δουκάκης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη διδακτική της πληροφορικής, την εκπαιδευτική νευροεπιστήμη, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την εκπαιδευτική τεχνολογία. Έχει διατελέσει ειδικός σύμβουλος στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πεδίο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος επαγγελματικής ανάπτυξης, επικεφαλής ακαδημαϊκού τμήματος και εκπαιδευτικός στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος.

Έχει διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο πρώην ΤΕΙ Αθήνας, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος ερευνητικών, ευρωπαϊκών και αναπτυξιακών έργων στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

Επιπλέον, έχει συμμετάσχει σε πληθώρα έργων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως επιστημονικός υπεύθυνος και μέλος ομάδων εργασίας και ως συνεργάτης για τη δημιουργία νέων προγραμμάτων σπουδών, την ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων και τον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης. Έχει δημοσιεύσει την έρευνά του σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια.

Είναι συν-συγγραφέας του σχολικού βιβλίου «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» της Β΄ Γ.Ε.Λ. και του σχολικού βιβλίου «Μαθηματικά» της Ε΄ Δημοτικού και τριών συγγραμμάτων που διδάσκονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έχει λάβει υποτροφία Fulbright και έχει βραβευτεί από το Harvard Club of Boston με τη διάκριση Excellence in Teaching. Επιπρόσθετα, έχει βραβευτεί από το Υπουργείο Παιδείας με σφραγίδα βέλτιστης πρακτικής διδασκαλίας για το ανοικτό ψηφιακό περιοδικό «Περιοδική e-Έκδοση για τα Μαθηματικά Γυμνασίου» και από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με ειδική μνεία για την Εκπαίδευση και Μάθηση 2.0.

Έχει οργανώσει ειδικές συνεδρίες, έχει διατελέσει μέλος οργανωτικών και επιστημονικών επιτροπών συνεδρίων, επιμελητής πρακτικών συνεδρίων, ειδικών τευχών διεθνών περιοδικών και κριτής διεθνών και ελληνικών συνεδρίων και περιοδικών.

Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχιακές του σπουδές στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ (με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) και στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του πρώην ΤΕΙ Αθήνας.

Είναι κάτοχος τριών μεταπτυχιακών διπλωμάτων

α) στις επικοινωνίες υπολογιστών και τα δίκτυα από το Leeds Beckett,

β) στη βασική και εφαρμοσμένη γνωσιακή επιστήμη από το ΕΚΠΑ και

γ) στην εκπαίδευση από το ΕΑΠ.

Έλαβε το διδακτορικό του στην εκπαίδευση με έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ολοκλήρωσε τη μεταδιδακτορική του έρευνα στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο στον τομέα της εκπαιδευτικής νευροεπιστήμης με έμφαση στον προγραμματισμό υπολογιστών. Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιστημόνων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής (ΕΠΥ), του Ινστιτούτου GeoGebra και της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ).

Δείτε επίσης

Απολογισμός ΙΕΠ 2019-2023: Οι 5 βασικοί άξονες 

Πέντε προτάσεις αξιολόγησης σχολικών μονάδων από την Ενωση Διευθυντών προς το Υπ. Παιδείας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply