Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμόρφωση 400 ωρών Ειδική Αγωγή: θέματα ένταξης, δεξιότητες ζωής, συμβουλευτική | ΚΕΔΙΒΙΜ-ΕΚΠΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμόρφωση 400 ωρών Ειδική Αγωγή: θέματα ένταξης, δεξιότητες ζωής, συμβουλευτική-Aπό το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).

Επιμόρφωση 400 ωρών 

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σχετικά με το πρόγραμμα επιμόρφωσης 400 ωρών “Ειδική Αγωγή: θέματα ένταξης, δεξιότητες ζωής, συμβουλευτική“, το οποίο διοργανώνεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).

Πρόκειται για 9μηνο (400 ωρών) πρόγραμμα ασύγχρονης εκπαίδευσης με παράλληλη πρακτική άσκηση στα διδασκόμενα αντικείμενα, βασιζόμενο στις αρχές της κοινωνικής και συναισθηματικής ενδυνάμωσης.

Αναλυτικά – Επιμόρφωση 400 ωρών 

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει 9μηνο (400 ωρών) πρόγραμμα επιμόρφωσης με τίτλο «Ειδική Αγωγή: θέματα ένταξης, δεξιότητες ζωής, συμβουλευτική». Πρόκειται για πρόγραμμα ασύγχρονης εκπαίδευσης με παράλληλη πρακτική άσκηση στα διδασκόμενα αντικείμενα, βασιζόμενο στις αρχές της κοινωνικής και συναισθηματικής ενδυνάμωσης.

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων/ουσών στο επιστημονικό πεδίο της ειδικής αγωγής. Οι εκπαιδευόμενοι/ες θα εξοικειωθούν με το εννοιολογικό και νομοθετικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, τις θεωρίες ανάπτυξης, τον εντοπισμό των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών αλλά και των συμπεριφορικών προβλημάτων σε παιδιά και εφήβους. Έμφαση θα δοθεί στο ρόλο του περιβάλλοντος (οικογένεια, παιδικός σταθμός, σχολείο, συνομήλικοι) για την ενίσχυση της προσωπικότητας του παιδιού και εφήβου και την καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής που θα τους επιτρέψουν να διαχειριστούν καταστάσεις κρίσεων και στρες.

Θα αναπτυχθούν αναλυτικά οι αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, πρακτικές καθολικού σχεδιασμού κατά τη διαδικασία της μάθησης αλλά και εκείνες της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού σε ΑμΕΑ και τις οικογένειές τους. Τέλος, θα διερευνηθεί ο ρόλος των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην υποστήριξη παιδιών και εφήβων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και όλων των σχολείων, παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών και σε όσους θέλουν να επιμορφωθούν στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, στις μαθησιακές δυσκολίες, στην διαταραχή αυτιστικού φάσματος, στη ΔΕΠ-Υ, στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών, στη διαχείριση παιδιών ειδικών ομάδων στη σχολική τάξη, στη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών, στην αντιμετώπιση διαταραχών επικοινωνίας, στην ψυχοπαθολογία βρέφους, παιδιού και εφήβου και στις πρακτικές ενταξιακής Εκπαίδευσης.

Θεματικές Ενότητες:

  • Θεωρίες ανάπτυξης, μάθησης και νοημοσύνης
  • Θέματα ένταξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Διαφοροποιημένη διδασκαλία-Καθολικός σχεδιασμός για τη μάθηση
  • Δεξιότητες ζωής και κοινωνικο-συναισθηματική ενδυνάμωση-ανάπτυξη ψυχικής ανθεκτικότητας-διαχείριση κρίσεων και απώλειας-διαχείριση άγχους και στρες
  • Προβλήματα συμπεριφοράς (παραβατικότητα/επιθετικότητα /χρήση ουσιών, εθιστικές και αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές)
  • Συμβουλευτική οικογένειας των ΑμΕΑ -Συμβουλευτική και Επαγγελματικός προσανατολισμός των ΑμΕΑ
  • Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην αξιολόγηση και υποστήριξη παιδιών και εφήβων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρία

Κόστος προγράμματος: 300 ευρώ – έκπτωση 10% σε προεγγραφές. Δυνατότητα έκπτωσης σε ειδικές κατηγορίες (άνεργοι, πολύτεκνοι, ΑμΕΑ, μονογονεϊκές οικογένειες κτλ) και σε ομαδικές εγγραφές.

 Πληροφορίες – Επικοινωνία:

email: info@youth-msc.gr
τηλ: 216 0033 788

Μπορείτε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας στην παρακάτω φόρμα δήλωσης συμμετοχής:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSef2xtTUBD9lj4e51WKCYkyaRt1k8l_Gv_jTtU_hjTshqiZFg/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0&usp=mail_form_link

Δείτε επίσης

Στατιστικά Πρωτοβάθμιας: Στοιχεία για σχολεία-εκπ/κούς-μαθητές-Αναλογία διδακτικού προσωπικού προς μαθητές 

Σεμινάριο για Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)-ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας και Εταιρεία Ιατρικής Ψυχολογίας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση