Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Αιτήσεις εκπαιδευτικών τις επόμενες ημέρες | Ενημέρωση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Αιτήσεις εκπαιδευτικών τις επόμενες ημέρες-Τα μαθήματα προβλέπεται να ξεκινήσουν την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2024.

Επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες προετοιμασίας της 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, σε συνέχεια της σχετικής Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος προς τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) για την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με έναρξη στις αρχές Απριλίου 2024, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)/ Β΄ κύκλος» ΕΠ ΑΝΑΔ-ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2014-2020, που υλοποιείται από το Ι.Τ.Υ.Ε. – «Διόφαντος» (τελικός δικαιούχος) σε συνεργασία με το Ι.Ε.Π. (συμπράττων φορέας).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του e-pimorfosi.cti.gr

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα κληθούν (με νέα σχετική ανακοίνωση) στις επόμενες ημέρεςνα υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής, ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, ενώ τα μαθήματα προβλέπεται να ξεκινήσουν την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου 2024.

Η Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. συνιστά εισαγωγική επιμόρφωση σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε. και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων, ενώ μέχρι σήμερα, έχουν συμμετάσχει σε αυτή, περισσότεροι από 30.000 εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα. Ακολουθείται από την Επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε., η οποία συνιστά προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη και ολοκληρώνει τις σχετικές γνώσεις και ικανότητες των εκπαιδευτικών.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. έχει διάρκεια 36 ώρες και υλοποιείται σε 12 εβδομάδες, ανά «συστάδα» ομοίων ή «συναφών» κλάδων εκπαιδευτικών (σε 13 διακριτές «συστάδες» κλάδων εκπαιδευτικών, στις οποίες εντάσσονται όλοι οι κλάδοι και ειδικότητες εκπαιδευτικών). Υλοποιείται με βάση το «μεικτό μοντέλο» επιμόρφωσης ώστε να δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής και απασχόλησής τους, δηλαδή με συνδυασμό, κατά περίπτωση, ενός αριθμού δια ζώσης συνεδριών που λαμβάνουν χώρα σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.), σύγχρονων εξ αποστάσεως συνεδριών με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης, καθώς και ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων.

Στο ανανεωμένο περιεχόμενο της επιμόρφωσης περιλαμβάνονται: εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., εργαλεία – περιβάλλοντα που ενθαρρύνουν τη συνεργατικότητα και τη συμμετοχικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία, εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια, εκπαιδευτικά κοινωνικά δίκτυα, περιβάλλοντα παρουσίασης και σύγχρονα λογισμικά γενικής χρήσης, θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης διαδραστικών πινάκων, ασφάλειας διαδικτύου και ψηφιακής πολιτειότητας, καθώς και εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αξιοποίηση των παραπάνω. Επίσης, περιλαμβάνονται θέματα που άπτονται των τεχνολογικών και παιδαγωγικών εξελίξεων, όπως οι αναδυόμενες τεχνολογίες (Τεχνητή Νοημοσύνη – AI, Εικονική/Επαυξημένη Πραγματικότητα – VR/AR, Internet of Things – IoT, Robotics κ.α.) και οι σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (STEAM κ.α.).

Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες για την Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε., την παρούσα περίοδο επιμόρφωσης και τις προϋποθέσεις συμμετοχής, είναι διαθέσιμες στο σχετικό ενημερωτικό σημείωμα που είναι διαθέσιμο ΕΔΩ

Για άμεση ενημέρωση, διευκρινίσεις, καθώς και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων συμμετοχής εκπαιδευτικών, τη διεξαγωγή των προγραμμάτων επιμόρφωσης κ.α., οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκέπτονται την Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-pimorfosi.cti.gr

ώστε να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις που δημοσιεύονται εκεί ή/και να υποβάλλουν τυχόν ερωτήματα ηλεκτρονικά στην υπηρεσία υποστήριξης Help Desk της Πράξης.

Δείτε επίσης

Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε περίπτωση καταλήψεων σχολείων | Εγγραφο 

Οδηγίες αξιολόγησης προσωπικού ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ και για το πεδίο Α2 των σχολ. μονάδων και για το Α των ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ

Υπουργείο Παιδείας: Δεν αναφέρεται στη νομοθεσία η δυνατότητα βελτίωσης θέσης ή αμοιβαίας μετακίνησης αναπληρωτών 

Ειδικά σχολεία Κρήτης: Τι είπε ο Αν. Υπ. Εσωτερικών για τις ελλείψεις στις κτηριακές υποδομές

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση