Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΚΕΑΤ: Εκπαίδευση και μαθητές με Αναπηρία όρασης στο σύγχρονο ελληνικό εκπ/κό πλαίσιο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΚΕΑΤ: Εκπαίδευση και μαθητές με Αναπηρία όρασης στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό πλαίσιο «Προκλήσεις και προοπτικές».

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΚΕΑΤ

Το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ) ως ο αποκλειστικός εθνικός φορέας για την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία όρασης, καθώς και για την υλοποίηση της εθνικής πολιτικής τους στην Ελλάδα και εκφραστής αυτής σε Ευρωπαϊκό και Διεθνές Επίπεδο έχει σχεδιάσει και υλοποιεί εκπαιδευτικό επιμορφωτικό πρόγραμμα, το οποίο αφορά στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την ένταξη των μαθητών με αναπηρία όρασης στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό πλαίσιο.

Το εκπαιδευτικό επιμορφωτικό πρόγραμμα έχει τίτλο: “Εκπαίδευση και μαθητές με Αναπηρία όρασης στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό πλαίσιο «Προκλήσεις και προοπτικές»”.

Σύμφωνα με το ΚΕΑΤ

Το Πρόγραμμα προσφέρει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για μια αποτελεσματική εκπαιδευτική διαδικασία προς όφελος των μαθητών με αναπηρία όρασης. Βασική επιδίωξη του σεμιναρίου είναι αρχικά να κατανοηθούν οι ερμηνευτικές προσεγγίσεις της αναπηρίας μέσω των οποίων σχεδιάστηκε και διαμορφώθηκε η εκπαιδευτική πολιτική στην ειδική εκπαίδευση, καθώς και οι θεμελιώδεις αρχές της ένταξης των τυφλών μαθητών στο ελληνικό εκπαιδευτικό πλαίσιο.

Επίσης, με την ανάπτυξη ειδικών γνώσεων και ικανοτήτων, οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία όρασης, οι οποίες συνδέονται άμεσα με ζητήματα διδακτικών πρακτικών, προσδιορίζουν την ποιότητα της διδασκαλίας (σχεδιασμός, μέθοδος, χρήση μέσων, διαχείριση του διδακτικού χρόνου, προσαρμογή και διαφοροποίηση της διδασκαλίας, χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας, κ.λπ.) και οδηγούν στη βελτίωση της σχολικής επίδοσης των μαθητών.

Τα προγράμματα πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Εργασίας και παρέχονται δωρεάν σε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν (εργαζόμενους ΟΤΑ, προσωπικό Δομών Υγείας, εκπαιδευτικούς).

Σημειώνεται ότι θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες.

Ημερομηνίες και link

Δια ζώσης σεμινάρια
Θα πραγματοποιηθούν και δια ζώσης σεμινάρια σε διάφορα μέρη της Ελλάδας για όσους ενδιαφέρονται να τα παρακολουθήσουν από κοντά.
ΚΑΒΑΛΑ Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας
α) 10/11/2023 Επιμόρφωση εργαζομένων των ΟΤΑ Α και Β βαθμού και δομών υγείας
β) 11/11/2023 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Αίθουσα Μανώλη Καρέλλη (Ανδρόγεω 2 Ηράκλειο Κρήτης)
α) 17/11/2023 Επιμόρφωση εργαζομένων των ΟΤΑ Α και Β βαθμού και δομών υγείας
β) 18/11/2023 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Συνεδριακό Κέντρο Περιφέρειας Ηπείρου (Ναπολέοντος Ζέρβα 28-30 Ιωάννινα)
α) 24/11/2023 Επιμόρφωση εργαζομένων των ΟΤΑ Α και Β βαθμού και δομών υγείας
β) 25/11/2023 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
ΣΥΡΟΣ
Πνευματικό Κέντρο Ερμούπολης Αίθουσα Ι. Ρίτσου
α) 1/12/2023 Επιμόρφωση εργαζομένων των ΟΤΑ Α και Β βαθμού και δομών υγείας
β) 2/12/2023 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
ΠΑΤΡΑ
α) 8/12/2023 Επιμόρφωση εργαζομένων των ΟΤΑ Α και Β βαθμού και δομών υγείας
β) 9/12/2023 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΥΦΛΩΝ (ΚΕΑΤ)
Αμφιθέατρο (Ελ.Βενιζέλου 210 & Σπάρτης Καλλιθέα Αττικής)
α) 14/12/2023 Επιμόρφωση εργαζομένων των ΟΤΑ Α και Β βαθμού και δομών υγείας
β) 15/12/2023 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση