Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμορφωτική Ημερίδα ΚΕΔΑΣΥ Φθιώτιδας για τη διαχείριση περιπτώσεων έμφυλης ή ενδοοικογενειακής βίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμορφωτική Ημερίδα ΚΕΔΑΣΥ Φθιώτιδας για τη διαχείριση περιπτώσεων έμφυλης ή ενδοοικογενειακής βίας – Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024.

Επιμορφωτική Ημερίδα ΚΕΔΑΣΥ Φθιώτιδας

Την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 στο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) Φθιώτιδας στη Λαμία, πραγματοποιήθηκε συνεργατική Διεπιστημονική συνάντηση του ΚΕΔΑΣΥ με τα μέλη των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) (Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι) των σχολείων, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους, όπως προβλέπεται από το Ν.4823/2021 και ακολούθησε επιμορφωτική ενημέρωση από το Συμβουλευτικό Κέντρο Λαμίας για τη διαχείριση περιπτώσεων έμφυλης ή ενδοοικογενειακής βίας, και σχετικά θέματα που αναγνωρίζονται στις σχολικές μονάδες εργασίας τους.

____________________________

Σκοπός των ΚΕΔΑΣΥ

Σκοπός των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι η υποστήριξη των μαθητών, των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου. Για τα ζητήματα, για τα οποία επιφυλάσσεται αποκλειστική αρμοδιότητα στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., δεν έχουν αρμοδιότητα άλλες δημόσιες υπηρεσίες ή φορείς.

Ποιοι αξιολογούνται από τα ΚΕΔΑΣΥ

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν μαθητές που φοιτούν μέχρι και την Γ’ τάξη Λυκείου όλων των τύπων και έως το δέκατο όγδοο (18) έτος της ηλικίας τους. Άτομα άνω των δεκαοκτώ (18) ετών, που έχουν μέχρι την ηλικία αυτήν αξιολογηθεί από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ως άτομα με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για την έκδοση αξιολογικών εκθέσεων που αφορούν στη φοίτηση σε εκπαιδευτικές δομές, εφόσον δεν έχουν υπερβεί το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους. Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες μαθητών που φοιτούν μέχρι και την Α’ τάξη Λυκείου όλων των τύπων, οι οποίοι δεν έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο (18ο) έτος της ηλικίας τους.

Δείτε επίσης

Νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή και στο βάθος νέοι «κόφτες» – Συνάντηση ΔΟΕ-ΟΛΜΕ με ΥΠΑΙΘΑ 

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην τεχνητή νοημοσύνη-Ο μετασχηματισμός της εκπ/σης δεν είναι εθελοντική διαδικασία 

Μέσω εφορίας θα πληρώνουν οι γονείς τις φθορές από βανδαλισμούς μαθητών στο σχολείο 

Το σχέδιο καταπολέμησης της βίας στα σχολεία όπως το παρουσίασε ο Υπ. Παιδείας Κ. Πιερρακάκης | VIDEO 

Οδηγίες επιστροφής 1% από ΤΠΔΥ (Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων) – Υπόδειγμα αίτησης

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply