Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας-Οι 3 άξονες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Στερεάς Ελλάδας – Οι 3 άξονες.

Επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Σε 3 άξονες διαμορφώνεται το ευρύ πρόγραμμα επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που υλοποιεί το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Στερεάς Ελλάδας.

Σκοπός του Προγράμματος η ενίσχυση του ψηφιακού αλφαβητισμού και η προώθηση της ευρύτερης αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αναλυτικά
Ευρύ πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας,

λαμβάνοντας υπόψη τις διαμορφούμενες υγειονομικές συνθήκες και στο πλαίσιο της έγκαιρης προετοιμασίας όλων των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την αποτελεσματικότερη παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές όταν και όπου αυτό απαιτηθεί, υλοποιεί ένα ευρύ πρόγραμμα επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Οι άξονες του επιμορφωτικού προγράμματος αφορούν
  • στη Μεθοδολογία της σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης,
  • στην εκπαιδευτική αξιοποίηση ψηφιακών περιβαλλόντων (webex, η-τάξη, e-me, κ.λπ.) και αποθετηρίων εκπαιδευτικού περιεχομένου (Φωτόδεντρο, Αίσωπος, κ.λπ.), καθώς και
  • στην βιωματική επεξεργασία και εφαρμογή διδακτικών παραδειγμάτων.

Μέσα σε ένα κλίμα συνεργασίας, αλληλοϋποστήριξης και ενδυνάμωσης όλων των εκπαιδευτικών ενισχύεται ο ψηφιακός αλφαβητισμός και προωθείται η ευρύτερη αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ο Οργανωτικός Συντονιστής

ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας

Δρ. Χρίστος Μαρκαντώνης

Δείτε επίσης

Επιμόρφωση αξιοποίησης iPads ως εκπαιδευτικών εργαλείων: Εκκίνηση Προγράμματος
Μαζί για το Παιδί: Συμβουλευτική Γραμμή 115 25-Η επιστημονική ομάδα επισημαίνει
Σεμινάριο eTwinning για γονείς: Διαθέσιμο για όλους, χωρίς κωδικούς
Οδηγός υλοποίησης Προγράμματος ΕΣΠΑ υποστήριξης σχολείων από Κοιν. Λειτουργούς και Ψυχολόγους
Δηλώσεις αξιωματικής αντιπολίτευσης-Απάντηση Κεραμέως για καταλήψεις και πρωτοβουλίες του ΥΠΑΙΘ

Πριν φύγετε

Χρονοδιάγραμμα πρόσληψης Ψυχολόγων και Κ.Λ σε Γενικά σχολεία: Εγγραφο για δημιουργία ομάδων σχολείων
ΟΛΜΕ για ηλεκτρονικές εκλογές: Σε περίπτωση ηλεκτρονικής ψηφοφορίας αποσύρονται τα ψηφοδέλτια των παρατάξεων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση