Σάββατο, 18 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμόρφωση νεοδιορισθέντων και αναπληρωτών | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμόρφωση νεοδιορισθέντων και αναπληρωτών: Εγγραφο του Γενικού Γραμματέα Α. Κόπτση για συμπερίληψη στον προγραμματισμό του επιμορφωτικού έργου.

Επιμόρφωση νεοδιορισθέντων και αναπληρωτών

Να συμπεριλάβουν τους νεοδιορισθέντες μόνιμους εκπαιδευτικούς και τους αναπληρωτές που θα αναλάβουν υπηρεσία στον προγραμματισμό του επιμορφωτικού έργου, καλεί με έγγραφό του τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπ/σης, τους Διευθυντές Διευθύνσεων Α/θμιας Εκπ/σης, τους Διευθυντές Διευθύνσεων Δ/θμιας Εκπ/σης, τους Οργανωτικούς Συντονιστές και τους Συντονιστές Εκπ/κού Έργου των ΠΕΚΕΣ, ο Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ κος Α. Κόπτσης.

Αναλυτικά
Θέμα: Ενημερωτικές-επιμορφωτικές συναντήσεις.

Στο πλαίσιο των καθηκόντων σας και του προγραμματισμού του επιμορφωτικού έργου στην περιοχή ευθύνης σας, παρακαλείσθε να συμπεριλάβετε στην οργάνωση των επιμορφωτικών σας δράσεων, που πραγματοποιούνται το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, τους νεοδιορισθέντες μόνιμους εκπαιδευτικούς της δικαιοδοσίας σας που ήδη ανέλαβαν υπηρεσία καθώς και τους αναπληρωτές που θα αναλάβουν υπηρεσία προσεχώς.

Σε αυτές τις ενημερωτικές συναντήσεις να αξιοποιήσετε και τις θεματικές ενότητες από τους παρακάτω άξονες:
  • Καθήκοντα εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης
  • Διοίκηση σχολικής μονάδας
  • Σχολικό κλίμα και μαθησιακή συμπεριφορά
    • Σύνταξη και εφαρμογή του σχολικού κανονισμού,
    • Παιδαγωγική αντιμετώπιση της αποκλίνουσας συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών
    • Πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού
    • Συνεργασία σχολείου και οικογένειας
    • Συνεργασία εκπαιδευτικών

 

  • Διδακτικές προσεγγίσεις και σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
    • Βασικές αρχές (γενικής ή/και ειδικής διδακτικής) αναφορικά με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών
    • Παιδαγωγική υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών με ιδιαιτερότητες μάθησης (συμπεριληπτική εκπαίδευση και διαφοροποιημένη διδασκαλία)
Επισημαίνεται, ότι

στην υλοποίηση των προτεινόμενων ενημερωτικών συναντήσεων πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση των επιδημιολογικών κινδύνων και τη μείωση της πιθανότητας διασποράς.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Ενημερωτικές-επιμορφωτικές συναντήσεις

Δείτε επίσης

Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Εως Δευτέρα 30.08 οι Βάσεις Πανελλαδικών-Τι είπε για την επέκταση υποχρεωτικότητας εμβολιασμού
Φάκελος αναπληρωτή εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει-Δικαιολογητικά πρόσληψης-Μισθολογικά
Διευκρινίσεις για ώρες πρακτικής άσκησης μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής από το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση