Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμόρφωση σε θέματα μαθητείας εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών: Εναρξη 3ου Κύκλου Β’ Επιμορφωτικής Φάσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμόρφωση σε θέματα μαθητείας εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών: Εναρξη 3ου Κύκλου της Β’ Επιμορφωτικής Φάσης – Μέχρι σήμερα, περισσότεροι/ες από 3.000 εκπαιδευτικοί ΕΠΑΛ και εκπαιδευτές/ριες ΙΕΚ συμμετείχαν στις προηγούμενες φάσεις.

Επιμόρφωση σε θέματα μαθητείας
Έναρξη 3ου Κύκλου της Β’ Επιμορφωτικής Φάσης της Πράξης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/ εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας”

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, υλοποιεί με επιτυχία την Πράξη

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/ εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας” (ΟΠΣ: 5008057),

η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020».

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης διάρκειας 39 ωρών

υλοποιείται στην παρούσα φάση εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (σε περιβάλλον σύγχρονης και ασύγχρονης επιμόρφωσης), κατά τη χρονική περίοδο Μαΐου – Ιουνίου 2021, και περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • ΘΕ1: «Θεσμικό πλαίσιο – διαδικασίες υλοποίησης Μεταλυκειακού έτους – Τάξη Μαθητείας» (6 ώρες)
  • ΘΕ2: «Προγράμματα Σπουδών Μαθητείας» (6 ώρες)
  • ΘΕ3: «Υγεία και Ασφάλεια εργασίας» (6 ώρες)
  • ΘΕ4: «Βασικές αρχές για την εκπαίδευση ενηλίκων» – «Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση» (6 ώρες)
  • ΘΕ5: «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Πληροφόρηση» (6 ώρες)
  • ΘΕ6: «Επιχειρηματικότητα» (6 ώρες)
  • ΘΕ7: «Καλές Πρακτικές – Συμπεράσματα» (3 ώρες)
Μέχρι σήμερα, περισσότεροι/ες από 3.000 εκπαιδευτικοί ΕΠΑ.Λ. και εκπαιδευτές/ριες Ι.Ε.Κ.

έχουν επωφεληθεί από την συγκεκριμένη Πράξη, συμμετέχοντας στις προηγούμενες φάσεις υλοποίησης της επιμόρφωσης, έχοντας αποκτήσει γνώσεις γύρω από τα κρίσιμα αυτά θέματα και συνεχίζοντας να υποστηρίζουν ενεργά τον θεσμό της μαθητείας.

Η Επιστημονική Ομάδα Έργου της Πράξης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει ιδιαίτερα τους/τις επιμορφούμενους/ες, τους/τις επιμορφωτές/ριες και όλους/ες όσους/ες συνέβαλαν και συνεχίζουν να συμβάλουν στην επιτυχή υλοποίηση των επιμορφώσεων.

Δείτε επίσης

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων ΕΠΑΛ: Περατώθηκε η πρώτη φάση για 1.200 επιμορφούμενους
 Λήξη μαθημάτων-Νέα απόφαση για Δευτεροβάθμια: Αλλαγή ημερομηνίας για Γ Λυκείου
Προγράμματα Κοινωνικού Τουρισμού 2021-22 ΟΑΕΔ-ΟΠΕΚΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις
Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας 2021: Ανάλυση με συγκεντρωτικούς πίνακες ανά ειδικότητα και περιοχή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση