Σάββατο, 22 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμόρφωση στις δεξιότητες εργαστηρίων: Nέα αίτηση συμμετοχής για την 7η και τελευταία επιμορφωτική περίοδο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμόρφωση στις δεξιότητες εργαστηρίων: Nέα αίτηση συμμετοχής για την 7η και τελευταία επιμορφωτική περίοδο – Ενημέρωση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Επιμόρφωση στις δεξιότητες εργαστηρίων

Ενημέρωση αναφορικά με το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων» παρέχει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Σύμφωνα μ αυτήν οι εκπαιδευτικοί Θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν νέα αίτηση συμμετοχής για την 7η και τελευταία επιμορφωτική περίοδο. Επίσης όσοι δεν ολοκληρώσουν την παρακολούθηση του προγράμματος έως 16-02-2023 θα διαγραφούν από τον κατάλογο των συμμετεχόντων και όσοι εκπαιδευτικοί είναι ήδη εγγεγραμμένοι από τις προηγούμενες επιμορφωτικές περιόδους και παρακολουθούν το πρόγραμμα, αλλά δεν το έχουν ολοκληρώσει, δύνανται να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα έως 16-02-2023 και να λάβουν τη βεβαίωση από 28-02-2023.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Ανακοίνωση ΙΕΠ

Ενημέρωση εκπαιδευτικών για το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων» της Πράξης με κωδικό ΟΠΣ 5092064

Όσοι εκπαιδευτικοί είναι ήδη εγγεγραμμένοι από τις προηγούμενες επιμορφωτικές περιόδους και παρακολουθούν το πρόγραμμα, αλλά δεν το έχουν ολοκληρώσει, δύνανται να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα έως 16-02-2023 και να λάβουν τη βεβαίωση από 28-02-2023.

Όσοι δεν ολοκληρώσουν την παρακολούθηση του προγράμματος έως 16-02-2023 θα διαγραφούν από τον κατάλογο των συμμετεχόντων. Θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν νέα αίτηση συμμετοχής για την 7η και τελευταία επιμορφωτική περίοδο.

Δείτε επίσης

Υλοποίηση εισαγωγικής επιμόρφωσης από 20-2 έως 12-5-2023: Εγγραφο Υπουργείου Παιδείας 

Ελληνική PISA 2023: Η νέα Υπουργική Απόφαση σε ΦΕΚ-Οι λεπτομέρειες των εξετάσεων 

Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Χαμηλό επίπεδο δαπανών-υστέρηση στην ένταξη/συμπερίληψη-χαμηλή συμμετοχή στην προσχολική 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση