Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμορφωτές Εισαγωγικής Επιμόρφωσης εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ, κατανομή επιμορφούμενων, θεματικά πεδία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμορφωτές Εισαγωγικής Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ, κατανομή επιμορφούμενων, θεματικά πεδία – Εγγραφο Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), το οποίο συνεδρίασε υπό την προεδρία του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου κου Ιωάννη Αντωνίου.

α) Η υλοποίηση της Α΄ φάσης επιμόρφωσης Ειδικής Εκπαίδευσης,

β) Η ανάθεση έργου ως Επιμορφωτές/ώτριες Α’ στους Επόπτες και Εκπονητές και

γ) Η ανάθεση έργου ως Επιμορφωτές/ώτριες Α’ στους μη συμβασιοποιημένους καταταγμένους στους Πίνακες Εποπτών και Εκπονητών και

δ) Η ανάθεση στα μέλη των Ομάδων εργασίας που συγκροτήθηκαν κατ’ εφαρμογή τι άρθρου 15 του ν. 3966/2011

για την υποστήριξη της Πράξης “ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ” με κωδικό ΟΠΣ (MIS).

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο ΕΔΩ 

Υλοποίηση της Α΄ φάσης επιμόρφωσης Ειδικής Εκπαίδευσης
Ειδικότερα:

– Για την κατηγορία «Πρωτοβάθμια» την αξιοποίηση των 63 υποψηφίων (αντί των προβλεπόμενων 48) με αντίστοιχη αύξηση του αριθμού νεοδιόριστων επιμορφούμενων σε 24 ανά τμήμα

– Για την κατηγορία «Δευτεροβάθμια Ανθρωπιστικές-Κοινωνικές» την αξιοποίηση των 16 υποψηφίων (αντί των προβλεπόμενων 35) με ανάθεση δύο επιμορφωτικών τμημάτων ανά επιμορφωτή/ώτρια και αντίστοιχη αύξηση του αριθμού νεοδιόριστων επιμορφούμενων σε 22 ανά τμήμα

– Για την κατηγορία «Δευτεροβάθμια Φυσικές-Τεχνολ-Μαθηματικά» την αξιοποίηση των 21 υποψηφίων (αντί των προβλεπόμενων 27) με αύξηση του αριθμού νεοδιόριστων επιμορφούμενων σε περίπου 26 ανά τμήμα

– Για την κατηγορία «Δευτεροβάθμια Ανθρωπιστικές-Κοινωνικές» την αξιοποίηση των 16 υποψηφίων (αντί των προβλεπόμενων 35) με ανάθεση δύο επιμορφωτικών τμημάτων ανά επιμορφωτή/ώτρια και αντίστοιχη αύξηση του αριθμού νεοδιόριστων επιμορφούμενων σε 22 ανά τμήμα

– Για την κατηγορία «Δευτεροβάθμια Τεχνική» την αξιοποίηση των 6 υποψηφίων (αντί των προβλεπόμενων 20) με ανάθεση δύο επιμορφωτικών τμημάτων ανά επιμορφωτή/ώτρια και κατά παρέκκλιση αύξηση του αριθμού νεοδιόριστων επιμορφούμενων σε 33 ανά τμήμα

– Για την κατηγορία «ΕΕΠ-ΕΒΠ» την αξιοποίηση 14 υποψηφίων βάσει ειδικότητας ΕΕΠ-ΕΒΠ ή συναφούς ειδίκευσης και 6 ΣΕΕ που δεν έχουν αξιοποιηθεί από το Μητρώο, δεδομένης της επιμορφωτικής τους ειδημοσύνης και της κατά τεκμήριο υψηλής παιδαγωγικής κατάρτισης, (αντί των προβλεπόμενων 52) με ανάθεση δύο επιμορφωτικών τμημάτων ανά επιμορφωτή/ώτρια και κατά παρέκκλιση αύξηση του αριθμού νεοδιόριστων επιμορφούμενων σε 26 ανά τμήμα.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:
  • Έναρξη σύγχρονων συνεδριών 17/05/2022
  • Λήξη επιμορφωτικής περιόδου: 01/06/2022

Της έναρξης του επιμορφωτικού προγράμματος προηγείται εξοικείωση στα εργαλεία της επιμόρφωσης στα εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του Ι.Ε.Π.

Οι εμπλεκόμενοι θα ενημερωθούν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο καθώς και με ειδοποίηση σύνδεσης στις πλατφόρμες elearning και Teams του ΙΕΠ.

Δείτε σχετικά

Ομάδα εργασίας εισαγωγικής επιμόρφωσης ΕΕΠ-ΕΒΠ

Διευκρινίσεις για Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ από το ΙΕΠ 

Δείτε επίσης

Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ για καθυστέρηση διαδικασίας μονιμοποίησης μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης

Απόλυση 2 εκπαιδευτικών λόγω αδικαιολόγητης αποχής από την εκτέλεση υπηρεσιακών καθηκόντων 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση