Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμορφωτικά προγράμματα Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Αιτήσεις μέσα Ιανουαρίου – Μαθήματα αρχές Μαρτίου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμορφωτικά προγράμματα Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Θα υποδέχονται αιτήσεις εκπαιδευτικών από το δεύτερο δεκαήμερο του Ιανουαρίου 2020 και θα ξεκινήσουν στις αρχές Μαρτίου 2020.

Επιμορφωτικά προγράμματα Β2 επιπέδου

Ανακοίνωση 1η

Παράταση Καταχώρισης Προγραμμάτων Επιμόρφωσης Β2 Επιπέδου ΤΠΕ από τα ΚΣΕ

Απαντώντας σε σχετικά αιτήματα και προκειμένου να διευκολυνθούν τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) και οι επιμορφωτές στην κατάρτιση των προγραμμάτων που έχουν ανατεθεί στο πλαίσιο της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την υλοποίηση της 1ης περιόδου επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ (Π1016/28.11.2019), η προθεσμία καταχώρισης των προγραμμάτων στο Πληροφοριακό σύστημα (MIS) της Πράξης παρατείνεται μέχρι την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020.

Τα  επιμορφωτικά προγράμματα Β2 επιπέδου ΤΠΕ, διάρκειας 60 διδακτικών ωρών, τα οποία θα υποδέχονται αιτήσεις εκπαιδευτικών από το δεύτερο δεκαήμερο του Ιανουαρίου 2020 και θα ξεκινήσουν στις αρχές Μαρτίου 2020,

διεξάγονται  στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ)» του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020, η οποία υλοποιείται από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος» (δικαιούχος φορέας) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Ανακοίνωση 2η

Αποτελέσματα κλήρωσης – Υποβολή προγραμμάτων επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. από τα Κ.Σ.Ε.

Γίνεται γνωστό ότι τα Κ.Σ.Ε., που υπέβαλαν αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. κατά την 1η περίοδο επιμόρφωσης με προβλεπόμενη έναρξη στις αρχές του Μαρτίου 2020 στο πλαίσιο της σχετικής Πρόσκλησης Π1016/28.11.2019, μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής κλήρωσης, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) με χρήση των κωδικών τους.

Επίσης, καλούνται τα Κ.Σ.Ε. που κληρώθηκαν να υλοποιήσουν επιμορφωτικά προγράμματα, από σήμερα και

μέχρι και την Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

να καταχωρίσουν τα προγράμματα αυτά στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΕΔΩ).

Υπενθυμίζεται ότι, τα προγράμματα στην παρούσα επιμορφωτική περίοδο υλοποιούνται με βάση το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης σε δύο παραλλαγές – κατηγορίες:

Κατηγορία IIa: Προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης που περιλαμβάνουν συνδυασμό i) δια ζώσης επιμορφωτικών συνεδριών, ii) σύγχρονων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών συνεδριών και υποστηρικτικών συναντήσεων (με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης), καθώς και iii) ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων.

Κατηγορία IIb: Προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης, που περιλαμβάνουν συνδυασμό i) σύγχρονων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών συνεδριών και υποστηρικτικών συναντήσεων (με χρήση ειδικής πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαχείρισης εικονικής τάξης) και ii) ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις κατηγορίες των προγραμμάτων, τη δομή και τον τρόπο διεξαγωγής τους, καθώς και οδηγίες για την καταχώρισή τους στο MIS, τους ισχύοντες κανόνες κατάρτισης και περιορισμούς που αφορούν στην επιλογή των συντελεστών και των επιμορφωτών προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρα και να διατεθούν στη συνέχεια στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς για υποβολή αιτήσεων συμμετοχής, περιλαμβάνονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης που διατίθεται μέσω της Πύλης Ενημέρωσης της Επιμόρφωσης (http://e-pimorfosi.cti.gr) και συγκεκριμένα, ΕΔΩ.

Η ημερομηνία έναρξης υλοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε., τα οποία είναι διάρκειας 60 ωρών, περιλαμβανομένων 18 ωρών υποστηρικτικών συναντήσεων για την «εφαρμογή στην τάξη» και διεξάγονται εκτός σχολικού ωραρίου, προβλέπεται να είναι η Τρίτη 3 Μαρτίου 2020.

Για την κατάρτιση ενός προγράμματος κάθε Κ.Σ.Ε. θα πρέπει να επικοινωνήσει και να συμφωνήσει τη διαθεσιμότητα και τη συνεργασία επιμορφωτή/ών, από το «Μητρώο Πιστοποιημένων Επιμορφωτών Β’ Επιπέδου Τ.Π.Ε.» και κατόπιν να καταχωρίσει το πρόγραμμα στο MIS. Οι επιμορφωτές στη συνέχεια, μέσω του MIS, θα πρέπει να καταθέτουν τη σύμφωνη γνώμη τους (επιλογή «Διαχείριση Επιμόρφωσης» -> «Αποδοχή συνεργασίας») για την ανάληψη των διδακτικών ωρών που έχουν δηλωθεί. Στοιχεία επικοινωνίας των επιμορφωτών που δραστηριοποιούνται τοπικά σε κάθε περιοχή ή από απόσταση πανελλαδικά, διατίθενται μέσω του MIS (επιλογή: «Διαχείριση πόρων Κ.Σ.Ε. -> Επιμορφωτές -> Διαχείριση επιμορφωτών ή Λίστα Επιμορφωτών ανά Νομό»).

Για τυχόν ερωτήματα σχετικά με την κατάρτιση και υποβολή προγραμμάτων μπορείτε να απευθύνεστε

  • στην Υπηρεσία Help Desk, χρησιμοποιώντας το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (http://e-pimorfosi.cti.gr -> επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk»)
  • στην παρούσα Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο.

Δείτε επίσης

Μητρώο Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος
Νίκη Κεραμέως στον ΣΕΒ: Παράγων επιβίωσης η ψηφιακή προσαρμογή
Αιτήσεις μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας ανά κατηγορία: Ενημερωτικό Αιρετού Ν. Κορδή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση