Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΙΝΕΠ-ΕΚΔΔΑ: Και οι αναπληρωτές δικαίωμα συμμετοχής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΙΝΕΠ-ΕΚΔΔΑ: Οι αναπληρωτές έχουν δικαίωμα συμμετοχής σύμφωνα με ενημέρωση του Δρα Παντελή Βουλτσίδη, Συμβούλου Επιστημονικού Εργου ΙΝΕΠ-ΕΚΔΔΑ.

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΙΝΕΠ-ΕΚΔΔΑ

“Ενημερώνω ότι οι αναπληρωτές έχουν δικαίωμα συμμετοχής στα προγράμματα του ΙΝΕΠ – ΕΚΔΔΑ κατά το χρονικό διάστημα που εργάζονται ως αναπληρωτές”.

Αυτή ήταν η τοποθέτηση του Δρα Παντελή Βουλτσίδη, Συμβούλου Επιστημονικού Εργου του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ).

Ο κος Βουλτσίδης απάντησε σε ερώτημα του Γενικού Γραμματέα του ΣΕΕΠΕΑ ΣΤΕΛΛΑ και τ. Γ.Γ της ΠΟΣΕΕΠΕΑ Γιάννη Κυργιόπουλου, αναφορικά με το αν έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι αναπληρωτές  στα επιμορφωτικά σεμινάρια που διεξάγονται υπό την αιγίδα του ΕΚΔΔΑ και συγκεκριμένα στο ακολούθως παρουσιαζόμενο Πρόγραμμα:

Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Θέματα Διακρίσεων και Ισότητας των Φύλων
Τομέας: «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Κοινωνική Πολιτική», (κωδ. 89002Κ20)
Aπό 16/3/2020 έως 4/5/2020
Ομάδα – Στόχος:

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς
της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν και να
ευαισθητοποιηθούν για θέματα ισότητας των φύλων στην εκπαίδευση, αλλά και να αναπτύσσουν
δράσεις σχετικές με τη διάσταση του φύλου στους χώρους εργασίας τους.

Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος

Είναι η ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και ο εμπλουτισμός των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε ζητήματα που αφορούν στην προώθηση της ισότητας των φύλων,στην ένταξη της διάστασης του φύλου στις παιδαγωγικές τους πρακτικές και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών παρεμβάσεων σχετικά με τα φύλα και τις διακρίσεις.

Θεματικές Ενότητες
  • Κοινωνικό και βιολογικό φύλο, έμφυλες ταυτότητες και διακρίσεις.
  • Έμφυλες δραστηριότητες στη σχολική κοινότητα. Θετικές επιστήμες, τεχνολογία και φύλο.
  • Λογοτεχνία και φύλο (με έμφαση στα παραμύθια). Φυσική αγωγή, αθλητισμός, παιχνίδια
    και φύλο. Ιστορία και φύλο
  • Φύλο και δημόσια ζωή
  • Εισαγωγή στην έμφυλη διάσταση της ιστορικής επιστήμης-αίτια και συνέπειες του
    αποκλεισμού των γυναικών από την ιστορία
  • Η σημασία της απόδοσης των γυναικών στην Ιστορία και της Ιστορίας στις γυναίκες:
    κοινωνικές και πολιτικές συνέπειες
  • Η σημασία της συμπερίληψης της ιστορίας των γυναικών στο μάθημα της Ιστορίας σε όλες
    τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης. Ο ρόλος των γυναικών και ανδρών εκπαιδευτικών στη
    διδακτική της
  • Η έμφυλη διάσταση του περιβάλλοντος
  • Φύλο και παιχνίδι- Υπέρβαση του έμφυλου διαχωρισμού των παιχνιδιών
Χρονική Διάρκεια: 28 ώρες

__________________

Προγράμματα ΙΝΕΠ-ΕΚΔΔΑ

Ως γνωστόν το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (ΙΝΕΠ) του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) διοργανώνει πιστοποιημένα επιμορφωτικά προγράμματα, τα οποία απευθύνονται σε στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Τα προγράμματα συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ενωση και εντάσσονται σε θεματικούς κύκλους

Δείτε τον κατάλογο Προγραμμάτων ΕΚΚΔΑ

 Δείτε επίσης

Επίκαιρα Θέματα στη Παιδιατρική: Επιστημονική Ημερίδα στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια: Teach4Integration 2
Επιμόρφωση κλάδου ΠΕ78: Επιμορφωτική Δράση στην Κοινωνιολογία 
Σημειωτική και Βίβλος: Επιστημονικό σεμινάριο στο ΑΠΘ 

Δείτε ακόμη

Ημερίδα ΠΕΕΚΕ: «Κοινωνικοί Επιστήμονες και Εκπαίδευση: Γενική και Ειδική Αγωγή»
Διημερίδα ΙΕΠ: «Οι Τέχνες στη Διδασκαλία των Μαθηματικών»
Διεθνές συνέδριο στο ΕΚΠΑ για την Ελληνική Επανάσταση του 1821 | 20-21 Μαρτίου 2020 
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση