Επιμορφωτικό υλικό: Ενταξιακή Εκπαίδευση-Προβλήματα συμπεριφοράς-Νηπιαγωγεία-Του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Εργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Περιφέρειας Θεσσαλίας κος Κωνσταντίνου Ντίνα.
Επιμορφωτικό υλικό αναφορικά με προβλήματα συμπεριφοράς, ενταξιακής εκπαίδευσης και ενδοσχολικής επιμόρφωσης στα Νηπιαγωγεία κοινοποίησε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Εργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Περιφέρειας Θεσσαλίας κος Κωνσταντίνος Ντίνας*.
Αναλυτικά
Α. Eπιμορφωτικό υλικό για προβλήματα συμπεριφοράς
Tο παρόν αρχείο είναι το πρώτο μιας σειράς επιμορφωτικού υλικό χρήσιμου για εμβάθυνση και ανάπτυξη δράσεων στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης.
Θα ακολουθήσει υλικό για τεχνικές διδασκαλίας και για την προώθηση της ενταξιακής εκπαίδευσης.
Δείτε σε μορφή pdf Eπιμορφωτικό υλικό για προβλήματα συμπεριφοράς
________________
Β. Ενδοσχολική επιμόρφωση Ενταξιακής Εκπαίδευσης
Ακολουθεί επιλογή βιντεοσκοπημένου υλικού ευελπιστώντας ότι θα φανεί χρήσιμη ως πηγή ιδεών και για την παραγωγή ενδοσχολικής επιμόρφωσης εφόσον κριθεί αναγκαίο.
Δείτε σε μορφή pdf Eπιλογή επιμορφωτικού υλικού ενδοσχολικής επιμόρφωσης για Ενταξιακή Εκπαίδευση
________________
Γ. Ενδοσχολική Επιμόρφωση-Υλικό για Νηπιαγωγεία
Επισυνάπτεται μια επιλογή υλικού ευελπιστώντας ότι αποτελεί μια χρήσιμη πηγή ιδεών και βοηθητικό μέσο για την ανάπτυξη της ενδοσχολικής επιμόρφωσης
Δείτε σε μορφή pdf Επιμορφωτικό υλικό για Νηπιαγωγεία
________________
*Σύντομο βιογραφικό του Κωνσταντίνου Ντίνα
O Κωνσταντίνος Ντίνας είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Ουαλίας όπου και απέκτησε Μ.Εd. in Management of Special Needs Education & Doctorate of Philosophy με εξειδίκευση στην αυτο – τραυματική συμπεριφορά και απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας.
Το κύριο ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στα προβλήματα συμπεριφοράς προσώπων με αναπτυξιακές διαταραχές και στην έρευνα των αναγκών του πεδίου της πράξης για την ανάπτυξη εμφανών προγραμμάτων επιμόρφωσης και διαχειριστικής υποστήριξης.
Ενδεικτικά, έχει δημοσιεύσει τα ακόλουθα :
• K . M . Ντίνας (2014). Υποστήριξη Θετικής Συμπεριφοράς στην Πράξη. (Οδηγός εφαρμογής συμπεριφοροαναλυτικής παρέμβασης για την κατάκτηση ικανοτήτων ανεξάρτητης διαβίωσης). ebook : www . ikid . gr . ISBN 960 – 630 – 696 – 8.
• K . M . Ντίνας (2007). Προοπτικές Παρέμβασης στην Αυτοτραυματική Συμπεριφορά Ατόμων με Αναπτυξιακές Διαταραχές. Από την Tροποποίηση της Συμπεριφοράς στην Θετική Συμπεριφοριολογική Στήριξη. Αθήνα: Ταξιδευτής. Προλογίζει ο E.G. Carr Leading Professor New York Univ ersity at Stony Brookes. ISBN 978 – 960 – 6748 – 12 – 7.
• Κ.Μ. Ντίνας (2008). Διεπιστημονική Προσέγγιση και Συμμετοχική Έρευνα Δράσης. Από το ειδικοκεντρικό στο καταναλωτικοκεντρικό μοντέλο δράσης. Στο Ε. Τζελέπη (επιμ.) Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης, σελ. 251 – 261.
• Ntinas, K. M. (2014). Positive behaviour support and the dissemination of the behaviouranalytic technology in the field of practice. In Kourkoutas,
Δείτε επίσης
ΚΕΔΑΣΥ: Διαδικασία παραπομπής-αξιολόγησης μαθητών | Εγγραφο
Σχεδιαστική Σκέψη στη Μάθηση: Δια ζώσης Ημερίδα 9.12.2021 από το ΠΕΚΕΣ Στερεάς και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Δείτε ακόμη
Παρουσίαση 166 Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στο Σχολείο: “Το σχολείο αλλάζει. Στην πράξη”
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/epimorfwtiko-iliko-enta3ia-ekpaidefsi-provlimata-simperiforas-nipiagwgeiaki/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.