Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιμορφωτικό σεμινάριο ECML: Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιμορφωτικό σεμινάριο ECML με θέμα: RELANG “Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference”-ΕΑΠ-ΥΠΑΙΘ.

Επιμορφωτικό σεμινάριο ECML

Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: RELANG “Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference”, με επιμέρους βιωματικά εργαστήρια, τριήμερης διάρκειας θα διεξαχθεί στις 23-25 Σεπτεμβρίου 2022 στο Παράρτημα Αθήνας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, στην οδό Γραβιάς 4-6.

To Σεμινάριο διοργανώνουν το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.) και το ΜΠΣ “Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας” σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων – Τμήμα Διεθνών Σχέσεων – του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV) του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Ποιοι θα πραγματοποιήσουν την επιμορφωτική δράση

Οι εμπειρογνώμονες που θα πραγματοποιήσουν την επιμορφωτική δράση από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών θα είναι οι κ.κ.:

– José Noijons, Συντονιστής της Ομάδας RELANG, ειδικός στην αξιολόγηση γλωσσών, μέλος του Εθνικού Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Μέτρησης της Ολλανδίας και

– Gábor Szabó, Καθηγητής Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας στην Αγγλική Γλώσσα, με ειδίκευση στην αξιολόγηση ξένων γλωσσών και στην εκμάθηση/διδασκαλία δεύτερης γλώσσας, Ινστιτούτο Αγγλικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο του Pécs, Ουγγαρία.

Σε ποιους απευθύνεται το Σεμινάριο

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικό προσωπικό Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με γνωστικό πεδίο τη διδακτική/εκμάθηση δεύτερης/ξένης γλώσσας.

Ποιοι θα συμμετάσχουν

Θα συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί, κατόπιν σχετικής πρόσκλησης και επιλογής, μέλη ΔΕΠ και ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου των Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών,  Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός (IΣΠ), Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ), Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ), Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) και Language Education for Refugees and Migrants (LRM). Eπίσης, θα συμμετάσχει εκπαιδευτικό προσωπικό μέλη ΔΕΠ, Ε.Ε.Π., ΕΔΙΠ και αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τα Τμήματα Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής & Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπως και από το Τμήμα Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας, του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Που στοχεύει η επιμόρφωση

Η επιμόρφωση στοχεύει στην ανταλλαγή ιδεών των συμμετεχόντων σε αυτή και στην υποστήριξη πρακτικών αξιολόγησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θα επικεντρωθεί στη διασύνδεση των Προγραμμάτων Σπουδών και των γλωσσικών, επικοινωνιακών, διαπολιτισμικών/πολυπολιτισμικών ικανοτήτων που καλούνται να καλλιεργήσουν και να αποκτήσουν οι φοιτητές (απόφοιτοι) Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Ξένων Γλωσσών, Πολιτισμών και Φιλολογιών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες (CEFR): εκμάθηση, διδασκαλία, αξιολόγηση.

Έμφαση θα δοθεί παράλληλα στον καθορισμό των κριτηρίων και των τρόπων αξιολόγησης των παραπάνω ικανοτήτων, επεξηγώντας τη συνάφεια τους με τις προτάσεις αξιολόγησης του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες (έκδ. 2020, Companion Volume). Θα ληφθούν υπόψιν διδακτικοί στόχοι και διαφοροποιημένα προφίλ φοιτητών σε περιβάλλοντα σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης.

Θεματικά πεδία των επιμέρους βιωματικών δράσεων και εργαστηρίων:

– Relating foreign/second language curricula to the CEFR and its Companion

Volume

– Alternative, continuous methods of assessment in line with the CEFR and the

Companion Volume

https://www.ecml.at/

Αγγλική Γλώσσα

Η επιμόρφωση θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα και θα συμμετάσχουν σε αυτήν όσοι έχουν επιλεγεί κατόπιν σχετικής Πρόκλησης του Ε.Α.Π.

 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Δωρεάν φοίτηση σε Μεταπτυχιακά με τέλη φοίτησης: Οροι και προϋποθέσεις | Απόφαση 

Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας ο Καθηγητής Οδυσσέας-Ιωάννης Ζώρας 

Μεταπτυχιακοί φοιτητές με αναπηρία: Απαλλαγή από τέλη φοίτησης μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη 

Σύνοδος ΟΗΕ για την Εκπαίδευση με συμμετοχή της Νίκης Κεραμέως: Ο καίριος ρόλος της Ελλάδας 

Κεραμέως-νέα σχολική χρονιά 2022/23: Πρόγραμμα πανελλαδικών, ημερομηνίες Πειραματικών/Πρότυπων και άλλα ορόσημα 

Νέο στεγαστικό επίδομα φοιτητών: Οι ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση