Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επισημάνσεις επί της Εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επισημάνσεις επί της Εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021 από τον Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ).

Επισημάνσεις επί της Εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών

Ενημερωτικό εξέδωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ), με επισημάνσεις επί της Εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021 του ΥΠΑΙΘ.

Δείτε τις επισημάνσεις του ΠΑΣΑΔ

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες κάποια βασικά σημεία της εγκυκλίου για την δήλωση περιοχών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι τα εξής: 

1) Φέτος θα υπάρχει ξεχωριστό πεδίο για όποιον θέλει να προσληφθεί ως αναπληρωτής τρίμηνης διάρκειας.

Αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας  που δεν λαμβάνουν υπηρεσία εντός τριών ημερών, τότε θα αποκλείονται από τις μεταγενέστερες προλήψεις. Προσοχή η σύμβαση μπορεί να είναι πλήρους ή μειωμένου ωραρίου. Τα μόρια που λαμβάνουν οι αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας είναι 1 μόριο ανά μήνα πραγματικής προϋπηρεσίας και μισό μόριο για κάθε μήνα. Το σύνολο των μορίων που δύναται να λάβει ένας αναπληρωτής τρίμηνης διάρκειας για ένα σχολικό έτος είναι τα 10 μόρια.

2) Η σειρά που τρέχει το σύστημα για προσλήψεις ειδικής αγωγής είναι η εξής: 

α) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) / Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης γραφής Braille (Braille) και Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.),

β) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille και Ε.Ν.Γ.,

γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ε) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

στ) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ζ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ. και

η) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ.

3) Απενεργοποίηση της δήλωσης μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη σχολική χρονιά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ξεκινήσει το σύστημα προσλήψεων να τρέχει, τότε δεν δίνεται η δυνατότητα της απενεργοποίησης της αίτησης.

4) Τροποποίηση της δήλωσης/ αίτησης με την αφαίρεση περιοχών δύναται να πραγματοποιεί από την 1 Οκτωβρίου έως και τις 30 Απριλίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξετε την σειρά με την οποία δηλώσατε τις περιοχές. Μόνο αφαίρεση περιοχών. 

5) Κατά την ανάληψη υπηρεσίας

θα πρέπει να προσκομίσουμε βεβαίωση εμβολιασμού (Ψηφιακό πιστοποιητικό Covid 19) ή βεβαίωση νόσησης από covid 19 ή βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου είτε μέσω rapid test είτε μέσω μοριακού τεστ.

6) Από την ανακοίνωση των ονομάτων δίνεται προθεσμία πέντε ημερών για ανάληψη υπηρεσίας.

Αν μέχρι τότε δεν γίνει ανάληψη τότε ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός αποκλείεται από την διαδικασία για το τρέχον σχολικό έτος και για το επόμενο σχολικό έτος. Επίσης, αν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν προσκομίσουν κάποιο από τα παραπάνω δικαιολογητικά για covid 19, τότε δεν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία και εφαρμόζεται ο διετής αποκλεισμός για οποιαδήποτε πρόσληψη.

ΠΑΣΑΔ

Δείτε επίσης

Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2021-22: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης
Ανοιγμα σχολείων Δευτέρα 13.09.2021-Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί και μαθητές-Τι θα ισχύσει στα ΑΕΙ
Στήριξη μελών εκπαιδευτικής κοινότητας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές-Παράταση ορκωμοσίας νεοδιόριστων
Προσλήψεις αναπληρωτών-Παράλληλη: Στην Α Φάση θα “τρέξει” και η Παράλληλη Στήριξη-Τι γίνεται με τις προσλήψεις ΖΕΠ

Δείτε ακόμη

Αναπληρωτές-προϋπηρεσία: Τέλος στην προσκόμιση δικαιολογητικών
Αναπληρωτές-Σύμβαση εργασίας: Δυνατότητα ηλεκτρονικής εφαρμογής σύμφωνα με τον ν.4823/2021
Αναπληρωτές πυρόπληκτων περιοχών: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο ΥΠΑΙΘ για μέριμνα και ειδική πρόβλεψη
Οι περσινές ημερομηνίες πρόσκλησης για πρόσληψη και ανάληψης υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ

Πριν φύγετε

Ανακαθορισμός κενών θέσεων για διορισμό εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ μετά τις αιτήσεις θεραπείας και την μη κάλυψη θέσεων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση