Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επίσπευση αξιολογήσεων στο 1ο ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Αττικής ζητείται με Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επίσπευση αξιολογήσεων στο 1ο ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Αττικής ζητείται με Ερώτηση στη Βουλή από τον Βουλευτή Σ. Φωτόπουλο της Ελληνικής Λύσης.

Επίσπευση αξιολογήσεων στο 1ο ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Αττικής

Καθυστερήσεις στη διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών από το αρμόδιο για την περιοχή Ανατολικής Αττικής Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), σύμφωνα με επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παιανίας, την οποία επικαλείται ο Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κος Στυλιανός Φωτόπουλος σε Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Ο Βουλευτής ρωτά τον Υπουργό ΠΑΙΑΘΑ:

  • Σε ποιες ενέργειες θα προβεί προκειμένου να επιλυθούν τα προβλήματα υποστελέχωσης και εκείνα των κτηριακών υποδομών του 1ου ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Αττικής.
  • Σε ποιες ενέργειες θα προβεί προκειμένου να αξιολογηθούν άμεσα και εγκαίρως όλες οι εκκρεμείς αιτήσεις για αξιολόγηση από το 1ο ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Αττικής, που αφορούν σε μαθητές του 1ου Δημοτικού Παιανίας.
  • Πόσες είναι οι εκκρεμείς αιτήσεις προς αξιολόγηση από τις κατά τόπους Υπηρεσίες ΚΕΔΑΣΥ και αφορούν σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα της Ανατολικής Αττικής.

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 28/02/2025

Του: Φωτόπουλου Στυλιανού, Βουλευτή Α’ Ανατολικής Αττικής

ΠΡΟΣ: Τον κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

ΘΕΜΑ: «Ανάγκη για επίσπευση των αξιολογήσεων σε εκκρεμότητα κατόπιν σχετικών αιτήσεων από το 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Ανατολικής Αττικής»

Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρ. 04/22-02-2025 επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παιανίας, εμφανίζονται τεράστιες καθυστερήσεις στη διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών από το αρμόδιο για την περιοχή Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ). Κατά τα στοιχεία του ως άνω σχολικού συγκροτήματος υπάρχουν 38 εκκρεμή αιτήματα, ενώ, η αναμονή για να διεξαχθεί μια αξιολόγηση είναι πολύμηνη.

Δυστυχώς, η ως άνω καθυστέρηση, στερεί από τους μαθητές με μαθησιακά, αναπτυξιακά και διανοητικά προβλήματα την απαραίτητη εκπαιδευτική υποστήριξη, προκαλώντας τους δυσκολίες ένταξης στο σχολικό περιβάλλον για παιδιά τυπικής ανάπτυξης, ενώ, προκαλούνται και ανισότητες στη μεταχείριση των μαθητών. Τα εν λόγω προβλήματα διογκώνονται στις αξιολογήσεις που αφορούν σε τελειόφοιτους του Δημοτικού, οι οποίοι πρόκειται να προαχθούν στη Β’βάθμια εκπαίδευση και δεν θα μπορέσουν να έχουν έγκαιρα την κατάλληλη υποστήριξη, γεγονός το οποίο κείται ενάντια στα Δικαιώματα του Παιδιού, σύμφωνα με την αντίστοιχη Διεθνή Σύμβαση.

Η υποστελέχωση στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ έχει πιστοποιηθεί, δυστυχώς, από τον Σεπτέμβριο του 2024 στους αρμόδιους φορείς και στο Υπουργείο, μάταια όμως, όπως αποδεικνύεται και από την από 06/09/2024 επιστολή των Μελών του Συλλόγου Εκπαιδευτικών και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού του 1ου ΚΕ..Δ.Α.Σ.Υ Ανατολικής Αττικής. ‘Εκτοτε, ουδεμία αντίδραση της αρμόδιας πολιτικής ηγεσίας παρατηρήθηκε προς επίλυση του εν λόγω προβλήματος. Στην εν λόγω επιστολή επισημαίνονται ελλείψεις κτηριακής υποδομής και υποστελέχωσης, πράγμα το οποίο αποτελεί τη γενεσιουργό αιτία για τα προβλήματα που αναφέρονται στην παρούσα.

Με δεδομένα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  • Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε, άμεσα, προκειμένου να επιλυθούν τα προβλήματα υποστελέχωσης και εκείνα των κτηριακών υποδομών του 1ου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Ανατολικής Αττικής;
  • Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου να αξιολογηθούν άμεσα και εγκαίρως όλες οι εκκρεμείς αιτήσεις για αξιολόγηση από το 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Ανατολικής Αττικής, που αφορούν σε μαθητές του 1ου Δημοτικού Παιανίας;
  • Πόσες είναι οι εκκρεμείς αιτήσεις προς αξιολόγηση από τις κατά τόπους Υπηρεσίες ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ και αφορούν σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα της Ανατολικής Αττικής;

Ο ερωτών Βουλευτής

ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης: Ναι στους διορισμούς το 2025-Διεθνές Απολυτήριο σε 15 σχολεία-100 αιτήσεις για κοινά Μεταπτυχιακά 

Το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Παιδείας για το 2025: Ο σχεδιασμός έργων και μεταρρυθμίσεων ανά τρίμηνο 

Νέοι Πίνακες ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής: Ερωτήσεις και απαντήσεις-Το χρονοδιάγραμμα 

 Απόφαση συγκρότησης Τριμελών Πειθαρχικών Συμβουλίων σε κάθε ΠΔΕ χωρίς Αιρετούς εκπροσώπους 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply