Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επίσπευση της Γ’ φάσης αναπληρωτών και την πλήρη κάλυψη των κενών γενικής και ειδικής αγωγής ζητά η Πρωτοβουλία Φιλολόγων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επίσπευση της Γ’ φάσης αναπληρωτών και την πλήρη κάλυψη των κενών γενικής και ειδικής αγωγής ζητά η Πρωτοβουλία Φιλολόγων – Ανακοίνωση.

Επίσπευση της Γ’ φάσης αναπληρωτών ζητούν οι Φιλόλογοι

Η Β’ φάση άφησε πίσω της περί τα 150 κενά στη Γενική Αγωγή και περί τα 438 στην Ειδική Αγωγή, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων, η οποία ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ την επίσπευση της Γ’ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών, την πλήρη κάλυψη των κενών γενικής και ειδικής αγωγής, αλλά και μέριμνα για άμεση κάλυψη των κενών που θα προκύψουν από ενδεχόμενες αναβαθμίσεις των αναπληρωτών που εργάζονται στα ΖΕΠ.

Ακολουθεί η σχετική Ανακοίνωση

Εν αναμονή της Γ Φάσης!!!

Αν και η ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. έχει χαρακτηρίσει την τρέχουσα σχολική χρονιά τη χρονιά του σχολείου, εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως αδιαφορεί ευθαρσώς τόσο για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών που παραμένουν χωρίς καθηγητές σε πολλά σχολεία της χώρας, όσο και για τους αναπληρωτές καθηγητές που εξαιτίας της αδικαιολόγητης κωλυσιεργίας της πολιτικής ηγεσίας παραμένουν άνεργοι.

Η Β’ φάση άφησε πίσω της περί τα 150 κενά στη Γενική Αγωγή και περί τα 438 στην Ειδική Αγωγή, γεγονός που υποδηλώνει πως πολλά σχολεία θα μείνουν χωρίς Φιλόλογο και πολλοί μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα στερηθούν την αναγκαία γι’ αυτούς βοήθεια. Σε αυτά, μάλιστα, δεν συνυπολογίζονται ενδεχόμενες νέες άδειες, ούτε οι νέες γνωματεύσεις.

Παράλληλα, μόλις εχθές ξεκίνησε η καταγραφή των κενών για το πρόγραμμα ΜΝΑΕ, γεγονός που υποβαθμίζει ένα κατά κοινή ομολογία πετυχημένο θεσμό. Το βασικό ερώτημα, βέβαια, παραμένει το γιατί δεν έγιναν οι προβλεπόμενες διαδικασίες όπως έπρεπε, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις στη Β΄ φάση, από τη στιγμή που ουδεμία επιβάρυνση για τον κρατικό προϋπολογισμό δεν προκύπτει από αυτό. Έχει γίνει αντιληπτό το χάος που θα προκληθεί από τις αναβαθμίσεις των συναδέλφων που εργάζονται με μειωμένο ωράριο στα ΖΕΠ; Έχουν γίνει, άραγε, κατανοητά τα προβλήματα στη μαθησιακή διαδικασία από αυτή την ολιγωρία και πώς με αυτές τις ενέργειες το υπουργείο ενισχύει τη μαθητική διαρροή του μαθητικού πληθυσμού των ΖΕΠ;

Ολα αυτά έχουν ως απότοκο τη δημιουργία ανισοτήτων στα σχολεία, ενώ και οι εκπαιδευτικοί κρατούνται σε ομηρία καθώς αυτή η πρωτοφανής κατάσταση τους στερεί το δικαίωμα στη σταθερή εργασία και την απρόσκοπτη άσκηση του λειτουργήματός τους. Επιπλέον ούτε η ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης, για την οποία τόσο πολύ ανησυχεί η ηγεσία του υπουργείου , δεν μπορεί να επιτευχθεί όσο οι καθηγητές δεν βρίσκονται στο σχολικό πλαίσιο αλλά περιμένουν την «φάση»!

Για τους παραπάνω λόγους ζητάμε την επίσπευση της Γ’ φάσης των αναπληρωτών, την πλήρη κάλυψη των κενών γενικής και ειδικής αγωγής, αλλά και μέριμνα για άμεση κάλυψη των κενών που θα προκύψουν από ενδεχόμενες αναβαθμίσεις των συναδέλφων που εργάζονται στα ΖΕΠ.

Πρωτοβουλία Φιλολόγων

Δείτε επίσης

Αναπληρώτριες: Να δοθεί τέλος στην άνιση μεταχείριση ως προς τις αναρρωτικές άδειες, άδεια μητρότητας και άδεια ανατροφής τέκνων 

Συνήγορος του Παιδιού-συγχωνεύσεις στα σχολεία: Αρνητικές οι επιπτώσεις-Αναφορά στη Βουλή 

Μακρή για προσλήψεις: 37.701 έως τώρα-Δεν βρέθηκαν 483 αναπληρωτές-Ειδική Προκήρυξη και Τοπική Πρόσκληση σύντομα 

Δάνεια ΜΤΠΥ σε δημόσιους υπάλληλους: Ενημέρωση από τον ΣΥΠΥΥΠ για τις τελευταίες εξελίξεις

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση