Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστημονική επιτροπή Ψηφιακού Φροντιστηρίου: Συγκρότηση και αρμοδιότητες-Κριτήρια καταλληλότητας εκπ/κών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστημονική επιτροπή Ψηφιακού Φροντιστηρίου: Συγκρότηση και αρμοδιότητες-Τα κριτήρια καταλληλότητας των εκπαιδευτικών – Κοινή Απόφαση.

Επιστημονική επιτροπή Ψηφιακού Φροντιστηρίου

Με την Κοινή Απόφαση υπ. αριθ. πρωτ. 109649/ΓΔ4, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 5369/24-9-2024, του Υπουργού ΠΑΙΘΑ κου Κ. Πιερρακάκη και της Υφυπουργού ΠΑΙΘΑ κας Ζ. Μακρή έχουμε τη συγκρότηση και τις αρμοδιότητες Επιστημονικής Επιτροπής για την οργάνωση του προγράμματος και της ύλης των μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, την εν γένει επιστημονική εποπτεία λειτουργίας του, την εισήγηση για την αντικατάσταση των εκπαιδευτικών, που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, στην περίπτωση που κρίνεται από αυτήν ότι ως άνω εκπαιδευτικοί δεν εκπληρώνουν καταλλήλως και προσηκόντως τα εκπαιδευτικά καθήκοντά τους και για την εισήγηση  για την πρόσληψη ισάριθμων προσωρινών εκπαιδευτικών από λίστα επιλαχόντων, σε περίπτωση αντικατάστασης μονίμων ή προσωρινών εκπαιδευτικών που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, εφόσον κατά τη λειτουργία του Ψηφιακού Φροντιστηρίου κάποιος εξ αυτών ελλείπει, απουσιάζει ή κωλύεται για οποιοδήποτε λόγο.

Επίσης στην Κοινή Απόφαση περιγράφονται και τα κριτήρια καταλληλότητας εκπαιδευτικών του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.

Ακολουθεί το περιεχόμενο της Κοινής Απόφασης

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Αριθμ. 109649/ΓΔ4

Συγκρότηση και αρμοδιότητες Επιστημονικής Επιτροπής.

Άρθρο 1

Ορισμός Μελών Επιστημονικής Επιτροπής

Α. Η Επιστημονική Επιτροπή της παρ. 5 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 83), απαρτίζεται από 15 μέλη, εκπαιδευτικούς εγνωσμένου κύρους, που διαθέτουν τα αναγκαία τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, και έχει την ακόλουθη σύνθεση:

1. Καραμαλάκου – Λάππα Σταυρούλα – Μόνικα του Γεωργίου, ως Πρόεδρος,

2. Νιγιάννης Ανδρέας του Βασιλείου, ως Αναπληρωτής Πρόεδρος,

3. Αραμπατζής Μιχαήλ του Χρήστου, ως μέλος,

4. Γιαλούρης Παρασκευάς του Παναγιώτη, ως μέλος,

5. Γιαννούλας Άγγελος του Ευαγγέλου, ως μέλος,

6. Δευτεραίου Αγγέλω του Χρήστου, ως μέλος,

7. Λάμπρου Σπυρίδων του Αθανασίου, ως μέλος,

8. Μαστραπάς Αντώνιος του Νικολάου, ως μέλος,

9. Μουντζούρης Κωνσταντίνος του Ευσταθίου, ως μέλος,

10. Νοτοπούλου Βασιλική, ως μέλος,

11. Παξιμαδάκη Σοφιάννα του Μιχαήλ, ως μέλος,

12. Σπηλιώτης Νικόλαος του Ιωάννου, ως μέλος,

13. Στελλάς Εμμανουήλ του Κωνσταντίνου, ως μέλος,

14. Φρουζάκη Ελένη του Εμμανουήλ, ως μέλος,

15. Χολέβα Ευαγγελία του Δημητρίου, ως μέλος.

Β. Τα μέλη της Επιτροπής δεν λαμβάνουν αποζημίωση για τη συμμετοχή τους σε αυτή.

Γ. Η Επιτροπή κατόπιν απόφασης του Προέδρου δύναται να συνεδριάζει και μέσω τηλεδιάσκεψης.

Δ. Η θητεία των μελών της Επιτροπής ορίζεται διετής.

Άρθρο 2

Αρμοδιότητες της Επιτροπής

1. Η Επιτροπή του άρθρου 1 έχει τις κάτωθι αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση του προγράμματος και της ύλης των μαθημάτων της σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο), και

β) Την εν γένει επιστημονική εποπτεία λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.

Ειδικότερα η Επιστημονική Επιτροπή, ιδίως: i) σχεδιάζει και αναπτύσσει προγράμματα μαθημάτων, ii) οργανώνει το πρόγραμμα και την ύλη των μαθημάτων που διδάσκονται στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, iii) παρακολουθεί τα βίντεο της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και προβαίνει σε τυχόν επιστημονικές και διδακτικές διορθώσεις, iv) εκτελεί τον καταμερισμό καθώς και την ανάθεση, τον σχεδιασμό και την προετοιμασία των προβλεπόμενων εργασιών της μικτής σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς του Ψηφιακού Φροντιστηρίου,

γ) εισηγείται για την αντικατάσταση των εκπαιδευτικών, που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, στην περίπτωση που κρίνεται από αυτήν ότι ως άνω εκπαιδευτικοί δεν εκπληρώνουν καταλλήλως και προσηκόντως τα εκπαιδευτικά καθήκοντά τους σύμφωνα με τα κριτήρια του άρθρου 3 της παρούσας, με ειδική αιτιολογία προς στον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής,

δ) εισηγείται προς τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, για την πρόσληψη ισάριθμων προσωρινών εκπαιδευτικών από λίστα επιλαχόντων της τριμελούς επιτροπής της περ. γ) της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21), σε περίπτωση αντικατάστασης μονίμων ή προσωρινών εκπαιδευτικών που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, εφόσον κατά τη λειτουργία του Ψηφιακού Φροντιστηρίου κάποιος εξ αυτών ελλείπει, απουσιάζει ή κωλύεται για οποιοδήποτε λόγο, που αφορά στην άσκηση του εκπαιδευτικού του έργου.

Άρθρο 3

Κριτήρια καταλληλότητας εκπαιδευτικών

1. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο καλούνται να εκπληρώνουν το παιδαγωγικό και επιστημονικό έργο τους, σύμφωνα με τις αρχές και τους κανόνες που διέπουν την επιστήμη τους και συγκεκριμένα, οφείλουν να διδάσκουν:

α) την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, όπως αυτή διαμορφώνεται κάθε φορά για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,

β) την προβλεπόμενη διδακτέα ύλη ανά τάξη για τα υπόλοιπα μαθήματα.

2. Σε περίπτωση που επανειλημμένα διαπιστωθεί ότι στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις που προβλέπονται στην παρ. 1 της παρούσας ή ότι η συμπεριφορά τους αποκλίνει από τη συνήθη συμπεριφορά που πρέπει να επιδεικνύεται εντός τάξης, τότε εφαρμόζεται η περ. γ της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας.

Δείτε σχετικά

Νέα Πρόσκληση για το Ψηφιακό Φροντιστήριο για αποσπάσεις και προσλήψεις αναπληρωτών 

Φροντιστηριακή προϋπηρεσία για Ψηφιακό Φροντιστήριο: Η αμεσότητα είναι εξαιρετικά ισχυρό προσόν-Τι είπε η Υφ. ΠΑΙΘΑ 

Ταχυδακτυλουργίες στις προσλήψεις αναπληρωτών στο Ψηφιακό Φροντιστήριο – Δήλωση Παραστατίδη 

 Μάθημα Πληροφορικής Γυμνασίου: Διαθέσιμο το Πρόσθετο Ψηφιακό Εγχειρίδιο

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση