“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή διαμαρτυρίας κλάδου ΠΕ34 Ειδικής Αγωγής: Για θέματα διδασκαλίας της Ιταλικής Γλώσσας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή διαμαρτυρίας κλάδου ΠΕ34 Ειδικής Αγωγής: Διδασκαλία Ιταλικής γλώσσας στα Δημοτικά και στα Λύκεια-στα Ειδικά Γυμνάσια και Λύκεια-στα ΕΠΑΛ-ένταξη παράλληλης στήριξης για το μάθημα της Ιταλικής.

Επιστολή διαμαρτυρίας κλάδου ΠΕ34

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ34 ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.

Η διοικούσα επιτροπή του Πανελλήνιου Συλλόγου Kαθηγητών Ιταλικής Γλώσσας – ΠΕ34

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ
για την μη διδασκαλία της Ιταλικής Γλώσσας στο Λύκειο για όσους μαθητές την διδάχτηκαν στο Γυμνάσιο.

Οι συγκεκριμένοι μαθητές, αφού με την έναρξη της φοίτησής τους στο Γυμνάσιο επέλεξαν ως δεύτερη ξένη γλώσσα την Ιταλική, στην Α’ Λυκείου θα κληθούν να διδαχθούν από την αρχή μια άλλη ξένη γλώσσα, και μάλιστα σε προχωρημένο επίπεδο, με αποτέλεσμα να βρεθούν σε μειονεκτική θέση σε σχέση με συμμαθητές τους οι οποίοι θα συνεχίσουν να διδάσκονται την ίδια γλώσσα που είχαν στο Γυμνάσιο και, ενδεχομένως, ήδη από το Δημοτικό.

Γεγονός που όχι μόνον είναι αντιπαιδαγωγικό και αντιεκπαιδευτικό αλλά αντίκειται στους νόμους και τους κανόνες των ίσων ευκαιριών για όλους.

Άλλωστε, η Ιταλική είναι ένα από τα ειδικά μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικώς για όσους υποψηφίους επιλέξουν το τμήμα της Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. ή του Ε.Κ.Π.Α. αλλά και άλλες σχολές που έχουν ως προαπαιτούμενο μάθημα την ξένη γλώσσα, μεταξύ των οποίων και την Ιταλική.

Κατόπιν όλων των παραπάνω αναφερθέντων
 ΖΗΤΑΜΕ:    

– Την ένταξη της διδασκαλίας της Ιταλικής και στα Λύκεια,

– Την διδασκαλία της Ιταλικής γλώσσας και στα Δημοτικά,

και κατ’ επέκταση:

– Την επί ίσοις όροις αντιμετώπιση των μαθητών,

– Την επί ίσοις όροις αντιμετώπιση των γλωσσών σε όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

– Την ένταξη της Ιταλικής Γλώσσας στο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των Ειδικών Γυμνασίων και όλων των Ειδικών Λυκείων.

– Την διδασκαλία της Ιταλικής Γλώσσας στην πράξη σε όλα τα ΕΠΑΛ (Γενικής και Ειδικής Παιδείας) στα οποία υπάρχει η ειδικότητα υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων.

– Την ένταξη παράλληλης στήριξης για το μάθημα της Ιταλικής Γλώσσας σε όλα τα σχολεία.

Τα θέματα αυτά ισχύουν τόσο για τους μαθητές των σχολείων Γενικής Εκπαίδευσης όσο και αυτών της Ειδικής Αγωγής όπου μάλιστα και λόγω των ειδικών συνθηκών δεν είναι δυνατή και εύκολη η ένταξη των μαθητών του Λυκείου σε τελείως άγνωστα γνωστικά πεδία, όπως η εξ αρχής διδασκαλία δεύτερης ξένης γλώσσας που διδάσκονται για πρώτη φορά στο Λύκειο.

Εξάλλου η διαφορετική μεταχείριση της ιταλικής γλώσσας σε σχέση με άλλες γλώσσες της Ε.Ε. αντίκειται στην πολιτιστική ενοποίηση των λαών της και την προώθηση των κεκτημένων των πολιτών της.

Η διοικούσα επιτροπή του Πανελλήνιου Συλλόγου Kαθηγητών Ιταλικής Γλώσσας – ΠΕ34

BENTOYΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ               GULISANO ROSARIA

ANEΖΑΚΗ ΑΓΛΑΙΑ                      ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗ ΕΛΕΝΗ

ΜΑΝΙΑΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ                   ΤΣΑΤΑΛΜΠΑΣΟΓΛΟΥ ΡΕΝΑ

Δείτε επίσης

Ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου: Α’, Β’, Γ’ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού | ΦΕΚ
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών και Νηπιαγωγείων 2020-21 | Εγγραφα
Ωρολόγιο πρόγραμμα Γενικού Λυκείου και Εσπερινού Λυκείου | ΦΕΚ

Πριν φύγετε

ΟΛΜΕ για ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών, μετατιθέμενων και αποσπασμένων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση