Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Eπιστολή διαμαρτυρίας τριτέκνων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ηρακλείου για τα κριτήρια τοποθέτησης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Eπιστολή διαμαρτυρίας τριτέκνων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ηρακλείου Κρήτης για τα κριτήρια τοποθέτησης αναπληρωτών στις περιοχές πρόσληψης.

Eπιστολή διαμαρτυρίας τριτέκνων αναπληρωτών

Την Δευτέρα 10 Αυγούστου και με την εγκύκλιο με Αριθμ. 104627/ΓΔ5, έγινε γνωστό ότι στα κριτήρια τοποθέτησης των αναπληρωτών στις περιοχές που προσλαμβάνονται δεν θα μετρούν τα κοινωνικά κριτήρια για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης.

Τόσα χρόνια οι τρίτεκνοι, και γενικά οι έχοντες παιδιά,  προστατεύονταν με ειδική ρύθμιση στις τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με το ΦΕΚ 465Β΄, του 2003, και στην παράγραφο 3 του άρθρου 8 της αριθμ. 35557/09-04-2003 Υ.Α, με τίτλο

«Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

Το οποίο όριζε:

«Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,

β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,

γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,

δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και

ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια…κτλ»

Η επίθεση που έχει δεχτεί τα τελευταία χρόνια ο θεσμός της τρίτεκνης οικογένειας από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι πρωτοφανής. Καμία προστασία και πλήρης απαξίωσης των τρίτεκνων οικογενειών.

Το σύστημα προσλήψεων του νόμου Γαβρόγλου, νόμος 4589/2019 , επιτέθηκε στην τρίτεκνη ελληνική οικογένεια αποχαρακτηρίζοντάς την από ειδική κατηγορία.

Ωστόσο, συνεχίζουμε να έχουμε την ίδια αντιμετώπιση και από τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας

με Αριθμ. 104627/ΓΔ5 υιοθετεί χαρακτηριστικά αντιδημογραφικής πολιτικής, καθώς αποκλειστικό κριτήριο τοποθέτησης στις περιοχές πρόσληψης είναι η σειρά κατάταξης στους πίνακες του ΑΣΕΠ, κάτι που δεν αναφέρεται στον νόμο 4589/2019 και αποτελεί ξεκάθαρα απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.

  Το γεγονός αυτό

θα επιφέρει μεγάλα προβλήματα στις οικογένειες των 800 τριτέκνων αναπληρωτών( από τους 170.000 περίπου υποψηφίους αναπληρωτές) και θα τους οδηγήσει στο φάσμα της ανεργίας, καθώς δύσκολα πλέον θα επιλέγουν μακρινές περιοχές από τον τόπο κατοικίας τους.

Μία επιλογή που έκαναν έχοντας ως μοναδικό κριτήριο την οικονομική επιβίωση της οικογένειάς τους.

Επιπλέον,

βιώνουμε στο έπακρο μία άνευ προηγουμένου επίθεση από «συναδέλφους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς» , οι οποίοι στα μέσα κοινωνική δικτύωσης προσβάλλουν  και χυδαιολογούν εναντίον εκπαιδευτικών ΑΜΕΑ, εκπαιδευτικών με παιδιά ΑΜΕΑ , πολυτέκνων και τριτέκνων.

Είναι αυτοί που θα μπουν στο δημόσιο σχολείο και θα δείξουν την αγάπη τους στα παιδιά, όταν ειρωνεύονται και κατηγορούν τα παιδιά των υπόλοιπων αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Επ’ αυτού,

είμαστε διατιθέμενοι να προβούμε σε επίσημες καταγγελίες μέσω της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προς το Υπ. Παιδείας και προς την Ελληνική Δικαιοσύνη.

  Κλείνοντας την επιστολή μας, απαιτούμε την απόσυρση της ρύθμισης περί τοποθετήσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και την επαναφορά της προηγούμενης εγκυκλίου.

 Με εκτίμηση,

Τρίτεκνοι Αναπληρωτές Εκπ/κοι Ηρακλείου

Δείτε επίσης

Εγκύκλιος πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Αιτήσεις πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2020-21: Aπό την Πέμπτη 13/8 έως και την Τρίτη 18/8/2020
Αιτήσεις πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020-21
Προσωρινή τοποθέτηση νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών: Τι ορίζει η νομοθεσία
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση