“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή ΟΛΤΕΕ: Συντελεστές βαρύτητας και αντιστοιχίσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή ΟΛΤΕΕ: Συντελεστές βαρύτητας και αντιστοιχίσεις. Ζητά από τον Υπουργό Παιδείας να καθορίσει τους συντελεστές βαρύτητας ανά εξεταζόμενο μάθημα καθώς τον καθορισμό των Σχολών και Τμημάτων των οποίων τα γνωστικά αντικείμενα είναι αντίστοιχα ή συναφή με τους τομείς των ΕΠΑ.Λ. για πρόσβαση των αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Επιστολή ΟΛΤΕΕ: Συντελεστές βαρύτητας και αντιστοιχίσεις

Θέμα: Συντελεστές βαρύτητας και αντιστοιχίσεις

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ,

σε λίγες ημέρες οι μαθητές/τριες των ΕΠΑ.Λ. ξεκινούν το Γολγοθά των Πανελλαδικών εξετάσεων και δεν έχετε ακόμα  καθορίσει τους συντελεστές βαρύτητας ανά εξεταζόμενο μάθημα καθώς και τις αντιστοιχίες ή συνάφειες  των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων με τους τομείς των ΕΠΑ.Λ. για πρόσβαση των αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Επειδή:

  • οι μαθητές/τριες των ΕΠΑ.Λ. δεν είναι δεύτερης κατηγορίας
  • δεν πρέπει να παίζετε με την ψυχολογία των μαθητών/τριών
  • δεν είναι δίκαιο, να προετοιμάζονται για τις εξετάσεις εδώ και μήνες και να μην γνωρίζουν εκ των προτέρων βασικές πληροφορίες.

Ζητούμε

να καθορίσετε άμεσα τους συντελεστές βαρύτητάς ανά εξεταζόμενο μάθημα καθώς τον καθορισμό των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων των οποίων τα γνωστικά αντικείμενα είναι αντίστοιχα ή συναφή με τους τομείς των ΕΠΑ.Λ. για πρόσβαση των αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

 Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Δείτε:

Ενωση Διευθυντών: Προτάσεις για αναβάθμιση του Ολοήμερου Σχολείου

Αποκλεισμός Λογοθεραπευτών: Επιστολή του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών (ΠΣΛ)

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση