“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή ΣΑΚΕΑ: Παρέμβαση για τη Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα Τμήματα Ενταξης 

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή ΣΑΚΕΑ: Παρέμβαση για τη Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα Τμήματα Ενταξης του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΚΕΑ).

Επιστολή ΣΑΚΕΑ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε Επιστολή Παρέμβασης για τη Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα Τμήματα Ενταξης  του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΚΕΑ).

Η Επιστολή

Βόλος, 18.11.2019

Αρ. Πρωτ. 121

Αξιότιμες Κυρίες Κεραμέως, Ζαχαράκη και Γκίκα

Οι οργανικές θέσεις σε όλες τις δομές ειδικής αγωγής, διασφαλίζουν τη συνέχεια και σταθερότητα που απαιτείται για την  βέλτιστη εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και καθορίζουν τον τρόπο κάλυψης των αναγκών από εκπαιδευτικό προσωπικό.

Παρόλα αυτά, στην τροπολογία που ψηφίστηκε πρόσφατα για την σύσταση οργανικών θέσεων στα τμήματα ένταξης της Δευτεροβάθμιας, εντοπίζονται σοβαρές αστοχίες που πρέπει να επιλυθούν άμεσα, και οπωσδήποτε πριν την εφαρμογή της.

Τα ζητήματα που προκύπτουν, αφορούν κυρίως στα όρια που τίθενται για τη σύσταση των οργανικών θέσεων ανά κλάδο, τα οποία αναμένεται να προκαλέσουν προβλήματα στη λειτουργία των τμημάτων ένταξης αλλά και αδικίες στην κατανομή των θέσεων, για τις ειδικότητες που υπηρετούν τις δομές αυτές.

Θεωρούμε ότι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για την σύσταση οργανικών θέσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των τμημάτων ένταξης με μόνιμο αλλά και έκτακτο προσωπικό (αναπληρωτές), είναι η εφαρμογή των ποσοστών προσλήψεων αναπληρωτών των 3 τελευταίων ετών ανά κλάδο και ειδικότητα.

Με βάση τα παραπάνω, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής ζητά:

1) Να αρθεί το όριο των 300 μαθητών που αποκλείει τον διορισμό ή την πρόσληψη εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04 από πολλά σχολεία, δεδομένου ότι σε αρκετές σχολικές μονάδες, κυρίως της επαρχίας, το μαθητικό δυναμικό είναι αρκετά χαμηλότερο.

2) Να προβλέπεται η σύσταση και δεύτερης οργανικής θέσης στην ίδια σχολική μονάδα για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ02, εφόσον οι ώρες των φιλολογικών μαθημάτων καλύπτουν τουλάχιστον το ½ των συνολικών ωρών φοίτησης των μαθητριών/μαθητών στα τμήματα ένταξης.

Με εκτίμηση

 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Α.Κ.Ε.Α

 Η Πρόεδρος                                                               Η Γεν. Γραμματέας

Ζήβα Αδαμαντία                                                          Στεφάνου Αικατερίνη

 _______________________

Δείτε σχετικά

Χημικοί ΕΑΕ: Καλωσορίζουμε τις επιστολές Γεωλόγων, Βιολόγων και Φυσικών για την Ειδική Αγωγή
Διαμαρτυρία Γεωλόγων, Βιολόγων για τις Οργανικές στα Τμήματα Ενταξης
Φυσικοί ΕΑΕ: Χαιρετίζουμε την επιστολή των ΠΕ04 Γεωλόγων-Βιολόγων ΕΑΕ για τις Οργανικές στα Τ.Ε.
Οργανικές στα Τμήματα Ενταξης: Στο ψηφισθέν νομοσχέδιο με 4 διατάξεις του ΥΠΑΙΘ

_______________________

Δείτε ακόμη

Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε
Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα
Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Οδηγίες για Εφημερίες: Εγκύκλιος Υφυπουργού Παιδείας για αυστηρή τήρηση και ορθή εφαρμογή
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση