Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή διαμαρτυρίας ΕΒΠ στην πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας-Αγανάκτηση για τη διαχρονική υποβάθμιση του έργου του

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή διαμαρτυρίας ΕΒΠ στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας-Αγανάκτηση για την επί χρόνια υποβάθμιση του έργου του – Από το Συντονιστικό ΕΒΠ.

Επιστολή διαμαρτυρίας ΕΒΠ στην πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘΑ

Επιστολή διαμαρτυρίας απέστειλε το Συντονιστικό ΕΒΠ στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) με αφορμή την πρόσφατη συνάντηση της με την ΠΟΣΕΕΠΕΑ, όπου σύμφωνα με το Συντονιστικό του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ήταν αρνητική η απάντηση σε ζητήματα που αφορούν στο ΕΒΠ.

Το ΕΒΠ με την επιστολή εκφράζει την αγανάκτησή του για την επί χρόνια υποβάθμιση του έργου του και την καταπάτηση των δικαιωμάτων του, δεχόμενο άνιση μεταχείριση σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και καλεί το ΥΠΑΙΘΑ σε άμεσο διάλογο.

Ακολουθεί η επιστολή

Πειραιάς, 08/09/2023

Προς: τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ, Υφυπουργούς ΠΑΙΘΑ, Προϊστάμενο ΕΑΕ, Αυτοτελές ΕΕΠ-ΕΒΠ

Αξιότιμες κυρίες και κύριοι,

Κατόπιν ενημέρωσης μας, για την αρνητική απάντηση της πολιτικής Ηγεσίας, στα αιτήματα που αφορούν το ΕΒΠ , από την ΠΟΣΕΕΠΕΑ (μετά από τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων την Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023) θέλουμε να εκφράσουμε την αγανάκτηση μας.

Ο κλάδος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), είναι από τους σημαντικότερους για την Ειδική Αγωγή και τη Γενική Εκπαίδευση, καθώς υποστηρίζει έμπρακτα την συμπερίληψη των μαθητών /τριών με αναπηρίες. Το έργο του στοχεύει στην άρση του αποκλεισμού τους και στη μείωση της περιθωριοποίησης τους.

Παρόλη τη σημαντική προσφορά του, για χρόνια βρίσκεται σε υποβάθμιση του έργου του, καταπάτηση των δικαιωμάτων του και άνιση μεταχείριση, σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.

Αυτά οφείλονται στη μη δικαίωση των πάγιων αιτημάτων του κλάδου, τα οποία συνοπτικά είναι:

1) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

2) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ

2) ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΑ ΒΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ

3) ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ 30 ΩΡΟ ΣΕ 25 ΩΡΟ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

4) ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

5) ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ

6) ΕΒΠ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

7) ΕΚΛΟΓΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΕΒΠ στα ΠΥΣΕΕΠ

8) ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ

Έχει κατατεθεί και Νομική Γνωμοδότηση (εσωκλείεται στο έγγραφο των πάγιων αιτημάτων, τα οποία αποστέλλονται εδώ και πολλά χρόνια στο υπουργείο, μέσω της ΠΟΣΕΕΠΕΑ), η οποία τεκμηριώνει συνταγματικά και δικαιώνει τις διεκδικήσεις του κλάδου.

Ζητάμε την άμεση δικαίωση των πάγιων αιτημάτων μας, καθώς ο κλάδος έχει αγανακτήσει, έχει εξουθενωθεί και είναι αποφασισμένος να σταματήσει την ανισότητα και τη μεροληψία απέναντι του.

Είμαστε στη διάθεση σας για άμεσο διάλογο.

Με εκτίμηση

Συντονιστικό ΕΒΠ

Δείτε σχετικά

Οδηγός ΕΒΠ στην εκπαίδευση

Δείτε επίσης

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Οδηγός για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς: Πρόσληψη-τοποθέτηση-ανάληψη υπηρεσίας-ωράριο-μισθολογικά-άδειες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση