Τρίτη, 9 Αυγούστου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή Διαμαρτυρίας τελειόφοιτων Ειδικής Αγωγής: Ζητούν λύση για την κατάθεση πτυχίων στη νέα Προκήρυξη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή Διαμαρτυρίας τελειόφοιτων Ειδικής Αγωγής: Ζητούν λύση για την κατάθεση δικαιολογητικών στη νέα Προκήρυξη ΑΣΕΠ για την ΕΑΕ.

Τελειόφοιτοι Ειδικής Αγωγής με επιστολή, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία συλλογής υπογραφών, προς την Υπουργό ΠΑΙΘ, ζητούν η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών στην επικείμενη Προκήρυξη Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ να δρομολογηθεί προς το τέλος του Ιουνίου, ώστε να προλάβουν όλοι να καταθέσουν τα πτυχία τους.

Σε περίπτωση που το παραπάνω δεν είναι εφικτό, οι τελειόφοιτοι αιτούνται να γίνονται δεκτές από τον ΑΣΕΠ οι Βεβαιώσεις Περάτωσης Σπουδών χωρίς ημερομηνία κτήσης τίτλου, με ανοιχτή την ημερομηνία κατάθεσης της βεβαίωσης ολοκλήρωσης σπουδών με ημερομηνία κτήσης.

Ακολουθεί η επιστολή με τη φόρμα συλλογής υπογραφών
Επιστολή Διαμαρτυρίας Τελειόφοιτων Ειδικής Αγωγής

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ!

Είμαστε τελειόφοιτοι, μεταπτυχιακοί, προπτυχιακοί φοιτητές/τριες από όλα τα τμήματα Ειδικής Αγωγής Ελλάδας, Κύπρου, καθώς και σπουδαστές/στριες των τμημάτων ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ που μας ενδιαφέρει να συμμετάσχουμε στην επικείμενη προκήρυξη Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ που πρόκειται να εκδοθεί το επόμενο διάστημα.

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε το μείζον θέμα που αντιμετωπίζουμε αρκετές χιλιάδες εκπαιδευτικοί, εφιστώντας σας την προσοχή για τα παρακάτω ζητήματα από τα οποία κρίνεται το μέλλον μας.

Η αναβολή έναρξης του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 κατά μια εβδομάδα λόγω κορωνοιού , συνετέλεσε στην μετάθεση όλων των ακαδημαϊκών υποχρεώσεων.

Το γεγονός αυτό πλέον έχει σταθεί εμπόδιο στην έγκαιρη έκδοση των βεβαιώσεων ολοκλήρωσης σπουδών μας.

Όλοι μας είμαστε φοιτητές που είτε έχουμε ολοκληρώσει επιτυχώς, είτε θα ολοκληρώσουμε εντός Μαΐου τις υποχρεώσεις μας προς τα πανεπιστήμιά μας, όμως για λόγους γραφειοκρατικούς δεν μπορούμε να λάβουμε εγκαίρως την “Βεβαίωση Ολοκλήρωσης Σπουδών με ημερομηνία κτήσης πτυχίου”.

Αυτό σημαίνει, πως αν η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών λήξει τέλη Μαΐου, θα βρεθούμε εκτός των πινάκων, για κυριολεκτικά, μερικές μέρες διαφορά.

Για πολλά χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικές δομές ειδικής αγωγής στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς με ακαδημαϊκές σπουδές που δεν είναι εξειδικευμένες στην ΕΑΕ, καθώς πολλές θέσεις καλύπτονται από εκπαιδευτικούς της γενικής αγωγής.

Φαινόμενο που θα συνεχιστεί αν δεν δοθεί η ευκαιρία σε όλους τους απόφοιτους ΕΑΕ να συμμετέχουν στην επικείμενη προκήρυξη.

Για τα επόμενα τρία (3) χρόνια οι πίνακες θα κλειδώσουν και πάλι, γεγονός που σημαίνει ότι αν δεν καταθέσουμε τα πτυχία μας θα παραμείνουμε αποκλεισμένοι για όλο αυτό το διάστημα από τη Δημόσια Εκπαίδευση και ενδεχομένως άνεργοι.

Δεν είμαστε διατεθειμένοι να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις να «τρέχουν» με εμάς θεατές. Διεκδικούμε τη νόμιμη και ισότιμη συμμετοχή μας στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τα επόμενα σχολικά έτη.

Ζητάμε η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών να δρομολογηθεί προς το τέλος του Ιουνίου, ώστε να προλάβουμε όλοι να καταθέσουμε τα πτυχία μας. Πρόκειται άλλωστε για προκήρυξη που βασίζεται σε ακαδημαϊκά προσόντα.

Τι πιο λογικό από το να συμβαδίζει με τις ακαδημαϊκές διαδικασίες.

Σε περίπτωση που το παραπάνω δεν είναι εφικτό, αιτούμαστε να γίνονται δεκτές από τον ΑΣΕΠ οι Βεβαιώσεις Περάτωσης Σπουδών ΧΩΡΊΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΚΤΗΣΗΣ ΤΙΤΛΟΥ, με ανοιχτή την ημερομηνία κατάθεσης της βεβαίωσης ολοκλήρωσης σπουδών με ημερομηνία κτήσης.

Αιτούμαστε να επιληφθείτε του θέματος και να δοθούν λύσεις, ούτως ώστε να μην μείνει κανείς/μιά φοιτητής/τρια εκτός πινάκων, για μερικές μέρες.

Πραγματικά , κάτι τέτοιο θα αποτελέσει μεγάλη αδικία.

Την παρούσα επιστολή την υπογράφουν …..(αριθμό) φοιτητές και συμφωνούν στην προβολή των παρακάτω προσωπικών τους δεδομένων.

Δείτε αναλυτικά από εδώ: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdMQEYXciKOcIZGiquDLluyhnlS8C3r9Nra7B0XF1-0a-SiqA/viewform?fbclid=IwAR26-mM2-8Ceso7TE6Huojn5BEBJJn23NYRSIdStevso9TGHqZqHSYnszLI

Δείτε επίσης

Κεραμέως: Επεξεργαζόμαστε νέο σύστημα διορισμών πιο δίκαιο-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ τις επόμενες εβδομάδες 

ΑΣΕΠ: Νέες Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής έως 20 Απριλίου-Επιδίωξη να είναι σαφείς-πλήρεις-κατανοητές 

Σχετικά με την επικαιροποίηση φακέλων αναπληρωτών για την κατάρτιση πινάκων ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή – Ενημέρωση 

Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2022 και ανακοίνωση ημερομηνίας διεξαγωγής εξετάσεων-Απόφαση λήξης μαθημάτων 

Πριν φύγετε

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Σχολεία-μέτρα κορονοϊού: Η νέα απόφαση με τις αλλαγές για την αποφυγή διάδοσης του covid-19 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση