Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή διαμαρτυρίας για διορισμούς Δ φάσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή διαμαρτυρίας για διορισμούς Δ φάσης: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί εκφράζουν την ανησυχία τους για την καθυστέρηση των προσλήψεων και την απουσία ενημέρωσης.

Επιστολή διαμαρτυρίας για διορισμούς

Στο πλαίσιο της διεκδίκησης μιας άρτιας και απρόσκοπτης εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω της τηλεκπαίδευσης, κρίνονται αναγκαίες και ζωτικής σημασίας οι προσλήψεις που αφορούν την ειδική και γενική εκπαίδευση, τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί

εκφράζουμε την βαθύτατη ανησυχία μας για την καθυστέρηση των προσλήψεων και την απουσία ενημέρωσης σχετικά με το αίτημα της κάλυψης των χιλιάδων κενών θέσεων εκπαιδευτικών σε όλες τις δομές της χώρας.

Συγκεκριμένα, ζητάμε να δοθεί έμφαση και ιδιαίτερη σημασία στα παρακάτω ζητήματα:

 

  • Υπάρχουν πολλά κενά τόσο στη γενική όσο και στην ειδική εκπαίδευση. Τα κενά ανέρχονται σε χιλιάδες. Παράλληλα, η καταγραφή των χιλιάδων κενών έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό. Συγκεκριμένα, τέλη Οκτωβρίου ολοκληρώθηκε η καταγραφή των κενών ειδικής αγωγής και πρόσφατα αυτών της γενικής αγωγής. Όπως όλοι γνωρίζουμε η φάση της παράλληλης στήριξης γίνεται παραδοσιακά κάθε Νοέμβριο. Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονιστεί ότι πολλά από αυτά τα κενά υπάρχουν ήδη από τον Σεπτέμβριο και τα υπόλοιπα προέκυψαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
  • Είναι ευρέως γνωστό ότι τα κονδύλια για τα προαναφερθέντα κενά έχουν δοθεί. Γνωρίζοντας ότι οι πιστώσεις στην πλειοψηφία τους προέρχονται από προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΣΠΑ), θέλουμε να επισημάνουμε την απαραίτητη χρήση αυτών των κονδυλίων τόσο για την ειδική όσο και για την γενική εκπαίδευση. Αν δεν χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να επιστραφούν, δείχνοντας ανικανότητα στη χρήση των ευρωπαϊκών πόρων.
  • Ας μην ξεχνάμε το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, συνεχίζοντας εξ’ αποστάσεως την υποχρεωτική λειτουργία του σχολείου, για όλους τους μαθητές, χωρίς καμία εξαίρεση. Γι’ αυτό το λόγο δεν πρέπει να περιθωριοποιηθούν οι μαθητές που έχουν ανάγκη τον εκάστοτε εκπαιδευτικό. Εξάλλου, την περσινή χρονιά έγιναν προσλήψεις λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία εξαιτίας της πανδημίας.
  • Κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης έγιναν προσλήψεις ψυχολόγων σε ΕΠΑΛ στις 24/11/2020, γεγονός που πρέπει να μας θορυβήσει και για την άμεση αναγκαιότητα προσλήψεων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Δεδομένου του γεγονότος ότι τα κενά ανέρχονται σε χιλιάδες μεταφέρθηκαν εκπαιδευτικοί από τα τμήματα ένταξης στα Ειδικά Σχολεία αφήνοντας κενές τις θέσεις τους. Τα Ειδικά Σχολεία παραμένουν ανοιχτά και προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες τους ζητήθηκαν εκπαιδευτικοί από άλλες δομές της εκπαίδευσης. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται ακόμη περισσότερα κενά.
  • Σχεδιάζεται η άρση των απαγορευτικών μέτρων με άνοιγμα του λιανεμπορίου, ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχει πρόβλεψη για το άνοιγμα των σχολείων τη στιγμή που τα μαθήματα θα μπορούσαν να γίνονται εκ περιτροπής, όπως είχαν διεξαχθεί και τον περασμένο Ιούνιο.
  • Υπάρχουν παιδιά που χρειάζονται το εξατομικευμένο πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης για να μπορέσουν να ακολουθήσουν το πρόγραμμα της τάξης. Επομένως, από τη στιγμή που τα σχολεία παραμένουν ΑΝΟΙΧΤΑ όλοι αυτοί οι μαθητές έχουν δικαίωμα στην ισότητα ευκαιριών μάθησης.

ΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΣΤΙΣ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Με εκτίμηση,

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Γενικής & Ειδικής Αγωγής, Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Δείτε επίσης

Προσλήψεις Παράλληλης Στήριξης: Επιστολή αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Εκθεση Πισσαρίδη για Εκπαίδευση: Αξιολόγηση-Επίτευξη στόχων και χρηματοδότηση-Ολοήμερο-Προσχολική
Σχολεία πρόσληψης Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών | Νέο ΦΕΚ
Προσλήψεις Ψυχολόγων ΕΠΑΛ 2020-21: 220 στα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply