Επιστολή Δημάρχων σε Κεραμέως: 4 μέτρα για στήριξη γονέων, μαθητών, φοιτητών – «Ωρα γονιών» – ψηφιακή τηλεμάθηση – laptop/tablet σε μαθητές/φοιτητές – χρηματοδότηση τηλε-εκπαίδευσης.
Επιστολή Δημάρχων σε Κεραμέως
Την επιστολή – έκκληση 9 Δημάρχων της Αττικής προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, κοινοποίησε ένας εξ αυτών, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής κος Νίκος Μπάμπαλος, στον προσωπικό του λογαριασμό στο f.b.
Με την επιστολή ζητείται από την Υπουργό η λήψη μέτρων στήριξης των γονέων, των μαθητών και των φοιτητών, ώστε να αντιμετωπιστούν έγκαιρα και αποτελεσματικά δια της τηλεκπαίδευσης, οι συνέπειες στον χώρο της παιδείας από την πανδημία κορονοϊού.
Δείτε αναλυτικά την επιστολή
“Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ
Για πρώτη φορά στη χώρα μας βιώνουμε αυτήν την πρωτόγνωρη κρίσιμη κατάσταση και καλούμαστε να πειθαρχήσουμε σε μέτρα δύσκολα, αλλά αναγκαία για να νικηθεί αυτή η αόρατη απειλή του κορωνοϊού.
Πρώτοι εμείς οι Δήμαρχοι, σαν εκπρόσωποι της κοινωνίας, νιώθουμε υποχρεωμένοι να αφουγκραστούμε ολόκληρη την κοινωνία, την κάθε οικογένεια, τον κάθε γονιό και ιδιαίτερα τα παιδιά και να γίνουμε η δημόσια έκφραση και φωνή τους.
Η διαδικασία μάθησης διακόπηκε, ο περιορισμός στο σπίτι των παιδιών με γονική παρουσία εξασφαλίστηκε και με την γενική απαγόρευση κυκλοφορίας ο αρχικός κύκλος προφύλαξης έγινε πράξη.
Η ανασφάλεια για το παρόν και το μέλλον, για την εξασφάλιση των απαραίτητων για την υγεία και την διαβίωση και η ανησυχία για πιθανή απώλεια εργασίας και εισοδήματος, αρχίζει να επηρεάζει οικογένειες και ανθρώπινες σχέσεις και σύντομα θα αποτελεί σοβαρή απειλή για την κοινωνική συνοχή.
Τώρα είναι η στιγμή, που η πολιτεία πρέπει να υποστηρίξει με συγκεκριμένα μέτρα ηθικά, ψυχολογικά και οικονομικά όλη την οικογένεια, για να βγει η κοινωνία πιο δυνατή, από αυτήν την κρίση.
Ενώνουμε τις φωνές μας και προτείνουμε στην κυβέρνηση άμεσα να λάβει κατ’ ελάχιστον τα ακόλουθα μέτρα:
- Στην καθιέρωση στην Δημόσια και στην Ιδιωτική Τηλεόραση υποστηρικτικής εκπομπής «Ώρα γονιών», για την ενδυνάμωση τους μέσω της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.
- Στην ταχεία εφαρμογή της ψηφιακής τηλεμάθησης, ώστε να μη χαθεί η ουσία της σχολικής εκπαίδευσης και όχι απλά και τυπικά η σχολική χρονιά.
- Στην παροχή σε κάθε έναν ξεχωριστά μαθητή και φοιτητή, ενός υπολογιστή ή laptop/tablet με τον μίνιμουμ αναγκαίο εξοπλισμό και στην δωρεάν ελεύθερη πρόσβαση στις διαδικτυακές υπηρεσίες, ώστε όλοι να είναι σε θέση, να συμμετέχουν ισότιμα στην διαδικασία ηλεκτρονικής μάθησης κατοχυρώνοντας το δικαίωμα όλων για πρόσβαση στην εκπαίδευση.
- Να εξασφαλίσει και να διαθέσει άμεσα την απαραίτητη έκτακτη χρηματοδότηση, για να καλυφθούν οι παραπάνω προϋποθέσεις τηλε-εκπαίδευσης.”
Δείτε σχετικά
Ζαχαράκη στο MEGA Mag για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πανελλαδικές | Video
Οδηγίες σύγχρονης εκπαίδευσης Δημοτικών: Ωράριο πρόσβασης-631.269 οι μαθητικοί λογαριασμοί στο ΠΣΔ
Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Σύγχρονες και ασύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
Εκπαίδευση από απόσταση: Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από ΚΕΣΥ-ΕΔΕΑΥ | Εγκύκλιος
Νέες οδηγίες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για την εξ αποστάσεως ειδική αγωγή: Από τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του ΕΚΠΑ
Αρθρο Κεραμέως για εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Συγκινητική ανταπόκριση εκπαιδευτικών και μαθητών
Μένουμε σπίτι συνδεδεμένοι: Ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/epistoli-dimarxwn-se-keramews-4-metra-stiriksis-gonewn-mathitwn-foititwn/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.