Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή που γεμίζει αισιοδοξία τη σχολική ζωή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή που γεμίζει αισιοδοξία τη σχολική ζωή: Την κοινοποίησε η Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας κα Ελένη Μπενιάτα.

Επιστολή που γεμίζει αισιοδοξία τη σχολική ζωή

Συγχαρητήρια επιστολή γονέα μαθητή της Β/θμιας Εκπαίδευσης κοινοποίησε η Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας κα Ελένης Μπενιάτα, αναφορικά με την φροντίδα που επέδειξαν εκπαιδευτικοί σε Λύκειο της Λαμίας, ως προς την υποδοχή των μαθητών του σχολείου εν μέσω καταρρακτώδους βροχής.

Σχολιάζοντας την επιστολή η κα Μπενιάτα ανέφερε χαρακτηριστικά πως “Παρά τις δύσκολες στιγμές που βιώνει η εκπαιδευτική μας κοινότητα τις τελευταίες ημέρες, η σχολική ζωή δεν σταματά να μας γεμίζει αισιοδοξία και να μας εκπλήσσει με τον πλέον ευχάριστο τρόπο”.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Περιφερειακής Διευθύντριας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας κας Ελένης Μπενιάτα.

Παρά τις δύσκολες στιγμές που βιώνει η εκπαιδευτική μας κοινότητα τις τελευταίες ημέρες, η σχολική ζωή δεν σταματά να μας γεμίζει αισιοδοξία και να μας εκπλήσσει με τον πλέον ευχάριστο τρόπο.

Παραθέτω αυτούσιο το ηλεκτρονικό μήνυμα που λάβαμε σήμερα από γονέα μαθητή της Β/θμιας Εκπαίδευσης, γνωρίζοντας ότι σε πολλές τέτοιες πράξεις προβαίνουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη μας και που δε γνωστοποιούνται.

Η επιστολή του γονέα στην Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας

“Αγαπητέ /η Κε/Κα Εύχομαι καλή και εποικοδομητική σχολική χρονιά. Επειδή συνήθως γίνεστε αποδέκτες αρνητικών σχολίων για την λειτουργία των σχολείων μας, θα ήθελα σήμερα να σας αλλάξω λίγο το κλίμα. Σήμερα λοιπόν, πήγα τον γιο μου μαθητή της Α Λυκείου στο σχολείο του (……), εν μέσω καταρρακτώδους βροχής και έμεινα έκπληκτος από το γεγονός ότι, ο ΛΥΚΕΙΑΡΧΗΣ παρακαλώ ήταν στο ΠΕΖΟΔΡΌΜΙΟ και υποδεχόταν τα παιδιά μας (λες και ήταν του δημοτικού) από τις πόρτες των αυτοκινήτων μας. Συγχαρητήρια.”

Για λόγους δεοντολογίας δεν ανακοινώνουμε τα ονόματα του διευθυντή και του γονέα, χωρίς όμως να παραλείψουμε να τους συγχαρούμε θερμά.

Δείτε επίσης

Προγράμματα επιμόρφωσης ειδικής αγωγής: Ποια “τρέχουν”-Τι προγραμματίζεται και για τα ΚΕΔΑΣΥ 

Οι Οδηγοί των Προγραμμάτων ΕΣΠΑ με κατευθύνσεις-Υποδείγματα Συμβάσεων-Δελτίο Απογραφής αναπληρωτή-Λογότυπα κ.α. 

Ενταξη μαθητών με σύνδρομο Down στη γενική εκπαίδευση: Τι απάντησε η Διεύθυνση ΕΑΕ και το ΙΕΠ στη Βουλή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση