Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή προς νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς από την Υπ. Παιδείας Νίκη Κεραμέως-Ζητά ιδέες και προτάσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή προς νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς από την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως-Τους καλωσορίζει στην εκπαιδευτική κοινότητα και αναμένει απ αυτούς ιδέες και προτάσεις για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος.

Επιστολή προς νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς κοινοποίησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός καλωσορίζει τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς στην εκπαιδευτική κοινότητα, παρουσιάζοντας τα θεσμικά εργαλεία και τις καινοτομίες που θέτει το ΥΠΑΙΘ στη διάθεσή τους και επισημαίνοντας πως αναμένει απ αυτούς ιδέες και προτάσεις, ώστε να υπηρετηθεί καλύτερα ο κοινός στόχος που δεν είναι άλλος από τη συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος.

Ακολουθεί η επιστολή της Υπουργού

Αγαπητή/αγαπητέ εκπαιδευτικέ,

Σας καλωσορίζω θερμά, ως μόνιμο πλέον μέλος, στη μεγάλη οικογένεια της εκπαιδευτικής μας κοινότητας. Μία κοινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων, μαθητών, εκπαιδευτικών, στελεχών, γονέων και κηδεμόνων. Αλλά και αμέτρητων προσδοκιών για ένα καλύτερο σήμερα και ένα πιο ελπιδοφόρο αύριο, που οικοδομείται μέσα από την Παιδεία και τη δική σας συμβολή.

Με το μόνιμο διορισμό σας στην εκπαίδευση, έναν από τους περίπου 25.000 που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια μετά από μία 12ετία χωρίς διορισμούς, αποκτάτε επαγγελματική σταθερότητα, δυνατότητες εξέλιξης και μπορείτε απερίσπαστα να αφοσιωθείτε στο έργο σας, να δημιουργήσετε σταθερούς εκπαιδευτικούς δεσμούς και να επιτύχετε την επιδιωκόμενη συνέχεια στην επικοινωνία με μαθητές, συναδέλφους και οικογένειες.

Στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σας παρέχουμε τα θεσμικά εργαλεία και υλοποιούμε καινοτομίες που διευκολύνουν τη σχολική καθημερινότητα και την άσκηση των καθηκόντων σας, ενώ δημιουργούν ένα πλαίσιο αυξημένης ελευθερίας και αυτονομίας.

Ενδεικτικά, θα έχετε στη διάθεσή σας Νέα Προγράμματα Σπουδών, ψηφιακό υλικό και εξοπλισμό όπως σετ ρομποτικής και διαδραστικούς πίνακες, επιμορφώσεις σε νέα διδακτικά αντικείμενα, παιδαγωγικούς συμβούλους-μέντορες για τη δική σας υποστήριξη, αλλά και ευχέρειες επιλογής, π.χ. εγχειριδίου μέσω του πολλαπλού βιβλίου, μεθόδου αξιολόγησης των μαθητών σας, όπως οι ατομικές ή ομαδικές εργασίες και η ανεστραμμένη τάξη, δράσεων, εκπαιδευτικών ομίλων, έρευνας και προγραμμάτων.

Παράλληλα, θα λάβετε μέρος στην εφαρμογή μεταρρυθμίσεων που στοχεύουν στη διαρκή αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του σχολείου, όπως τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και η ανατροφοδότηση μέσω της βελτιωτικής αξιολόγησης, ενώ, ανάλογα με την ειδικότητα και τη δομή στην οποία υπηρετείτε, μπορεί να γίνετε συμμέτοχοι σε αλλαγές όπως τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, η διδασκαλία των Ειδικών πανελλαδικώς εξεταζόμενων Μαθημάτων, η Τράπεζα Θεμάτων, η συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και παιδιών προσφύγων.

Τα στελέχη των διευθύνσεων εκπαίδευσης και των περιφερειακών διευθύνσεων, οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και η πολιτική ηγεσία, ευελπιστούμε στην αλληλεπίδραση με τους εκπαιδευτικούς μας λειτουργούς. Αναμένουμε από εσάς, εμπειρίες και διδάγματα από την τάξη, ιδέες και προτάσεις, ώστε να υπηρετήσουμε καλύτερα τον κοινό μας στόχο: τη συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, ώστε να παρέχει ολοένα και περισσότερα και καλύτερα εφόδια στη νέα γενιά της πατρίδας μας.

Εύχομαι καλή αρχή στη νέα σας επαγγελματική πορεία, καλή σταδιοδρομία και κάθε επιτυχία στους στόχους σας!

Με εκτίμηση,

Νίκη Κεραμέως

Δείτε επίσης

Προσεχώς: Νέο σύστημα διορισμών-Προσλήψεις Ψυχολόγων, Κ.Λ, Σχολ. Νοσηλευτών-Αξιολόγηση-Επέκταση ωραρίου σχολείου-Προγράμματα σπουδών ΣΜΕΑΕ 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Κεραμέως για καινοτομίες στα σχολεία-αξιολόγηση εκπαιδευτικών-θέρμανση αιθουσών-φοιτητική στέγη-μέτρα covid

Ασκηση ιδιωτικού έργου: Γνωμοδοτήσεις ΝΣΚ για 10ωρο και εμπορική ιδιότητα-Αμοιβές | Παράθεση νομοθεσίας 

Ωράριο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-Ειδικά σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ 

Απαλλαγή μαθητών από Θρησκευτικά-Φυσική Αγωγή-Μουσική: Oρίζονται όροι και προϋποθέσεις σε Υ.Α

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση