Σάββατο, 8 Αυγούστου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή σε ΑΣΕΠ: Για την Ξένη Γλώσσα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας της 3ΕΑ/2019

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή σε ΑΣΕΠ: “Γιατί το ΑΣΕΠ δεν προσμέτρησε στην Πρωτοβάθμια την άριστη γνώση Αγγλικής λόγω Αγγλόφωνου Μεταπτυχιακού  ενώ την ίδια στιγμή την προσμέτρησε  στη Δευτεροβάθμια;”

Επιστολή σε ΑΣΕΠ

Επιστολή προς το ΑΣΕΠ απευθύνουν εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης υποψήφιοι της Προκήρυξης 3ΕΑ του ΑΣΕΠ.

Στην επιστολή αναφέρονται στην μη προσμέτρηση από το ΑΣΕΠ της άριστης γνώσης Αγγλικής λόγω Αγγλόφωνου Μεταπτυχιακού σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την ίδια στιγμή που αυτή προσμετρήθηκε στους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δείτε την Επιστολή των εκπαιδευτικών

Επιστολή προς τη Διοίκηση του ΑΣΕΠ για την Ξένη Γλώσσα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας της 3ΕΑ/2019

                Παρακαλούμε τη διοίκηση του ΑΣΕΠ να εξηγήσει:

·        Γιατί το ΑΣΕΠ δεν προσμέτρησε στην Πρωτοβάθμια την άριστη γνώση Αγγλικής λόγω Αγγλόφωνου Μεταπτυχιακού  ενώ την ίδια στιγμή την προσμέτρησε  στη Δευτεροβάθμια;

·        Τα δικαιολογητικά γλωσσομάθειας που κατατέθηκαν στις Πρωτοβάθμιες, σύμφωνα με το ειδικό παράρτημα (Α2) απόδειξης  γλωσσομάθειας  ΑΣΕΠ  17-1-2019 με αρ. πρωτ. του υπουργείου παιδείας 35625 /Η2/6-3-2019 και ΑΔΑ Ψ9ΚΦ4653ΠΣ-ΛΓΞ, θα  ζητηθούν από τις Πρωτοβάθμιες  για να εξεταστούν από το ΑΣΕΠ  ή θα γίνει όπως την πρώτη φορά που δε ζητήθηκαν για να εξεταστούν και προέκυψαν έτσι  τα συγκεκριμένα προβλήματα;

            Με εκτίμηση

Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας της 3ΕΑ/2019  για την ξένη γλώσσα

 ___________________

Δείτε επίσης

Απάντηση για παράβολο: Τι είπε στη Βουλή η Υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη
Απαντήσεις στη Βουλή: Διορισμοί Γενικής το 2020, επίκειται ΚΥΑ κατανομής, το παράβολο θέμα ΑΣΕΠ
Αίτημα ΔΟΕ για συνάντηση με Υπουργό Εσωτερικών για το παράβολο και άλλα θέματα
Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας: Δεκέμβριο διορισμοί – Στο ΑΣΕΠ οι της Γενικής – Αλλαγές στις Δομές

Πριν φύγετε

Ενστάσεις 3ΕΑ: Ανάλυση Προκηρύξεων ΑΣΕΠ – Αριθμοί ενστάσεων, αιτήσεων, απορριπτέων
Προγραμματισμός διορισμών: Τι ανέφερε ο Υπουργός Εσωτερικών για τους εκπαιδευτικούς
Μόνιμοι εκπαιδευτικοί: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου των μεταθέσεων
Φοιτητές Κοινωνιολογίας: Απόφοιτοι ΠΑΜΑΚ βαφτίζονται Κοινωνιολόγοι
Μειωμένο ωράριο: Χορήγηση σε εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ, ΕΒΠ, γονείς τέκνων ΑμεΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση