Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας σε ΥΠΑΙΘ-ΕΟΔΥ για τη συνέχιση δια ζώσης λειτουργίας των ΣΜΕΑΕ Δ. Χαλκίδας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας σε ΥΠΑΙΘ-ΕΟΔΥ για τη συνέχιση δια ζώσης λειτουργίας των ΣΜΕΑΕ όλων των βαθμίδων στο Δήμο της Χαλκίδας-Επιστολή στην πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ και στον ΕΟΔΥ.

Επιστολή ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας σε ΥΠΑΙΘ-ΕΟΔΥ

Λαμία, 08-02-2021

Αρ. Πρωτ: 243

Προς:

-Την Υπουργό Παιδείας κα Ν. Κεραμέως

– Την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζ. Μακρή

– Τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας  (ΕΟΔΥ) -Πρόεδρο κο Αρκουμανέα

Κοιν:

– Γενική Γραμματέα ΠΕ & ΔΕ κα Α. Γκίκα

–  Περιφερειακή Δ/ντρια Εκπαίδευσης   Στερεάς Ελλάδας κα Ελ. Μπενιάτα

– ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΘΕΜΑ: “Έντονη διαμαρτυρία του ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς Ελλάδας για τη συνέχιση της δια ζώσης λειτουργίας των ΣΜΕΑΕ όλων των βαθμίδων στο Δήμο της Χαλκίδας”

 Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ,

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε του ΕΟΔΥ

Ως πρωτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο, που εκπροσωπεί τα μέλη ΕΕΠ & ΕΒΠ στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με την παρούσα επιστολή, επιθυμούμε να σας εκφράσουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για τη δια ζώσης λειτουργία όλων των σχολικών βαθμίδων ειδικής αγωγής στο Δήμο της Χαλκίδας.

Mε έκπληξη πληροφορηθήκαμε  ότι στις περιοχές όπου υπάρχει έξαρση της πανδημίας σε επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου, όπως είναι η Πάτρα, η Χαλκίδα και ο Άγ. Νικόλαος, επιτρέπεται η δια ζώσης λειτουργία των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων από 8 έως και 15/2/2021.

Με την παρούσα επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι ήδη στο ΕΕΕΕΚ Χαλκίδας υπάρχουν 12 επιβεβαιωμένα κρούσματα συναδέρφων καθώς και ότι στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας  έχουν επιβεβαιωθεί 5 κρούσματα συναδέρφων και 2 μαθητών (συνολικά 7 κρούσματα).

Με γνώμονα πάντα την προστασία του μέγιστου αγαθού της υγείας των μαθητών μας, των εργαζομένων συναδέρφων εκπαιδευτικών-μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και των οικογενειών τους, θεωρούμε ότι η παρέμβασή σας είναι καθ’ όλα επίκαιρη και ουσιαστική.

Με δεδομένα ότι:

-οι μαθητές  καθημερινά μεταφέρονται με μισθωμένα λεωφορεία ή ταξί και τα μέσα μεταφοράς αυτά εξυπηρετούν μαθητές διαφορετικών Ειδικών Σχολείων και Βαθμίδας και διαφορετικών περιοχών ευρείας γεωγραφικής κλίμακας με απόλυτη πληρότητα που δυσκολεύει την τήρηση των κανόνων προστασίας, συνιστώντας υγειονομική βόμβα που υπονομεύει την ασφάλεια της σχολικής κοινότητας,

– επιπλέον, οι παράμετροι που χαρακτηρίζουν το ωρολόγιο πρόγραμμα λειτουργίας της πλειονότητας των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (συχνή μετακίνηση σε χώρους -αίθουσες για ατομική ή ομαδική εργασία με Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π, εναλλαγή ατόμων από το εκπαιδευτικό προσωπικό) καθώς και η φύση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (κοινόχρηστο εποπτικό υλικό, κοινές επιφάνειες ομαδικής εργασίας κ.α.) και η σωματική εγγύτητα εκπαιδευτικών και εκπαιδευόμενων δημιουργούν -δυστυχώς- αυξημένες πιθανότητες μετάδοσης του ιού,

– οι μαθητές  δεν φορούν στην συντριπτική τους πλειοψηφία μάσκα και δεν είναι εύκολο να  τηρήσουν αποστάσεις και  μέτρα προστασίας υγιεινής.

 Βάσει όλων των ως άνω αναγραφόμενων στοιχείων

θεωρούμε πως η λειτουργία των ειδικών σχολείων, ως έχει, δηλαδή χωρίς τη λήψη επιπλέον μέτρων, συνιστά μείζον θέμα, το οποίο πρέπει να αντιμετωπισθεί.

 Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ,

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε του ΕΟΔΥ

 Εάν δεν μπορούν να παρθούν προληπτικά μέτρα λειτουργίας, τότε θα εξακολουθούν τα ειδικά σχολεία να είναι ευάλωτα υγειονομικώς σε σχέση με τον κορονοϊό και είναι υπαρκτός ο κίνδυνος για την υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των οικείων τους.

Αν δεν παρθούν ειδικά μέτρα, εκτιμούμε ότι είναι μονόδρομος η αναστολή λειτουργίας όλων των ειδικών σχολείων.

Είμαστε οι πρώτοι που διεκδικήσαμε και διεκδικούμε ανοιχτές Σ.Μ.Ε.Α.Ε,

με όρους και  προϋποθέσεις, καθώς δεν ταυτίζεται η δια ζώσης εκπαίδευση με την τηλεκπαίδευση (που στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. είναι δύσκολη απ’ τη φύση της), αλλά παράλληλα θα πρέπει να υπερασπιζόμαστε, σε συνεργασία και με τους γονείς, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και να διεκδικούμε με κάθε πρόσφορο τρόπο το αναφαίρετο δικαίωμα για την υγεία και την ασφάλεια όλων (μαθητών, εργαζομένων και των οικογενειών τους) στον εργασιακό μας χώρο.

Ζητάμε επομένως

να αποφασίσετε, την αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας όλων των ΣΜΕΑΕ του Δήμου Χαλκίδας, όπως ακριβώς ισχύει και για τα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης, θέτοντας ως προτεραιότητα το ύψιστο αγαθό της υγείας μαθητών, συναδέρφων εκπαιδευτικών-μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ  και των οικογενειών τους.

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                        Ο Γραμματέας

Βούγιας Βασίλειος            Κυργιόπουλος Ιωάννης

Δείτε σχετικά

Αντιπρόεδρος ΕΟΔΥ: Η αύξηση κρουσμάτων στα σχολεία μπορεί να οφείλεται στο μεταλλαγμένο στέλεχος
Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τη συνέχιση διαζώσης λειτουργίας των Ειδικών σχολείων σε περιοχές πολύ αυξημένου κινδύνου
Επιστολή εκπαιδευτικών ειδικών σχολείων Δήμου Χαλκιδέων για τη λειτουργία των μονάδων εν μέσω καθολικου lock down
Λειτουργία σχολείων και εκπαιδευτικών δομών από 08.02.2021 ανά Δημοτική ή Περιφερειακή ενότητα
Αναστολή λειτουργίας ειδικών σχολείων ή τμημάτων αυτών λόγω κορονοϊού

Δείτε ακόμη

Κλειστά σχολεία στο Δήμο Χαλκιδέων για 3 ημέρες για λόγους απολύμανσης
11 κρούσματα στο ΕΕΕΕΚ Εύβοιας: Κλειστά σχολεία και τάξεις στην Εύβοια
Αναστολή λειτουργίας 4ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας λόγω πολλών κρουσμάτων κορονοϊού
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση