Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστολή στον Πρωθυπουργό εκπαιδευτικών γονέων-κηδεμόνων παιδιών με αναπηρία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστολή στον Πρωθυπουργό εκπαιδευτικών γονέων-κηδεμόνων παιδιών με αναπηρία για την επίλυση ουσιαστικών προβλημάτων τοποθέτησης και διορισμού.

Επιστολή στον Πρωθυπουργό εκπαιδευτικών

Στην επιστολή του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτικών Γονέων-Κηδεμόνων παιδιών με αναπηρία, η οποία απεστάλη στις 02.09.2021 στο γραφείο Πρωθυπουργού τονίζεται ότι τα θέματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με αναπηρία δε διαρκούν ένα έτος, όσο, δηλαδή το έτος της νομοθετηθείσας απόσπασης και επισημαίνεται ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία δεν αφορούν μόνο στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά στο σύνολο της κυβερνητικής πολιτικής.

Η επιστολή
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

ΓΑΛΗΝΟΥ 108 – ΔΡΑΜΑ, 661 00

01-09-2021

Προς Πρωθυπουργό

κο Κυριάκο Μητσοτάκη

ΘΕΜΑ: Επίλυση ουσιαστικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία κατά την τοποθέτησή τους και το διορισμό τους

Με αφορμή τις δημοσιεύσεις – αναρτήσεις της Υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων για την υπερηφάνεια που νιώθει για τα μετάλλια που κατακτούν τα παιδιά μας στους Παραολυμπιακούς αγώνες, αλλά και τις επισκέψεις του Πρωθυπουργού στα σχολεία που φοιτούν τα παιδιά μας στο πλαίσιο παγκόσμιων ημερών αναπηρίας, στη διάρκεια των οποίων λαμβάνουμε τα εύσημα ως γονείς τέκνων ΑΜΕΑ, αισθανόμαστε την ανάγκη κατ’ ελάχιστο να κάνουμε την  παρακάτω καταγραφή προβλημάτων, με αίτημα την επίλυσή τους.

Ένα χρόνο τώρα στέλνουμε επιστολές,

ενημερώνουμε για τα θέματα που αντιμετωπίζουμε, ζητάμε συναντήσεις με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, αρθρογραφούμε και βλέπουμε εμπράκτως το αποτέλεσμα της «απύθμενης ευαισθησίας σας» και την «απεριόριστη εκτίμησή σας» σε όλες τις νομοθετικές ρυθμίσεις που έχετε προωθήσει τον τελευταίο καιρό.

Συγκεκριμένα:
  1. Φροντίσατε κατά την τοποθέτηση των αναπληρωτών να μην λαμβάνεται υπόψη καθόλου η αναπηρία τέκνου. Kαι πώς το πετύχατε αυτό; Το νομοθετήσατε: Υπουργική Απόφαση 104627/ΓΔ5/10-08-2020.
  2. Φροντίσατε κατά την προσωρινή τοποθέτηση νεοδιόριστων να μην λαμβάνεται υπόψη η αναπηρία τέκνου όπως αυτή αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο άρθρο 13 του Π.Δ.50/96. Kαι πώς το πετύχατε αυτό; Aπλά, χωρίς την παροχή διευκρινήσεων στις διευθύνσεις.
  3. Μεριμνήσατε για τροπολογία στην παρ. 5 του αρθρ. 62 που Ν.4589/2019 ώστε οι γονείς – εκπαιδευτικοί να μπορούν να πάρουν μόνο απόσπαση και όχι μετάθεση -όπως προβλέπει το ΠΔ50/1996, αγνοώντας προφανώς ότι τα θέματα που αντιμετωπίζουν τα τέκνα μας δε διαρκούν ένα έτος όσο δηλαδή η απόσπαση που μας δίνετε.
Συνεπώς,

καταδικάσατε τους γονείς αυτών των παιδιών που σας κάνουν υπερήφανους και που τους επαινείτε ή να αρνηθούν διορισμό ή να τον αποδεχθούν με κίνδυνο της μη αποδοχής του αιτήματος απόσπασης τους από το Υπουργείο Παιδείας.

Τι τραγικό! το 1996 – 25 χρόνια πριν –

ο τότε νομοθέτης-Πρόεδρος της Δημοκρατίας, είχε κατανοήσει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών ειδικών κατηγοριών και θεσμικά μερίμνησε και προνόησε για αυτές θεσμικά, ενώ 25 χρόνια μετά οι αρμόδιοι εξαντλούν τον ρόλο που απορρέει από τη θέση τους σε δημόσιες εμφανίσεις και αναρτήσεις υποτιθέμενης κατανόησης και επαίνου, που εξαντλούνται  σε λόγια και μόνο λόγια!

Δεν είμαστε επαίτες.

Να εργαστούμε ζητάμε, τιμώντας τον μισθό που θα πάρουμε. Δε ζητάμε τη θέση κανενός, αφού τα κενά στην εκπαίδευση είναι πάνω από 40.000.

Ανθρώπινες συνθήκες ζητάμε και ουσιαστικές ευκαιρίες.

Εμείς μπορούμε να προσφέρουμε τα μέγιστα στην εκπαίδευση, εσείς, που τόσο μας κατανοείτε, επαινείτε και συμπαραστέκεστε, θα μας παρέχετε τις ευκαιρίες;

Αναμένοντας τις ουσιαστικές ενέργειές σας

για τους εκπαιδευτικούς γονείς τέκνων με αναπηρία, ευχαριστούμε για την ανάγνωση της παρούσας.

Δείτε επίσης

Πρωθυπουργός-Δαμάσι Τυρνάβου: Στο νεόκτιστο δημοτικό για τον αγιασμό 4 μήνες μετά το σεισμό
Κυριάκος Μητσοτάκης για το αν θα κλείσουν τα σχολεία λόγω της πανδημίας, για την ΕΒΕ, για την Πανεπιστημιακή Αστυνομία
Εξαγγελίες Πρωθυπουργού για νέους και φοιτητές στην 85η Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης
Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ από 13.09-Τι ισχύει για τους μαθητές
ΦΕΚ: Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021-Μέτρα covid για σχολεία-ΣΔΕ-ΙΕΚ-ΚΔΒΜ-Φροντιστήρια-ΚΞΓ-Βιβλιοθήκες-ΓΑΚ
ΦΕΚ: Τηλεκπαίδευση 2021-22: Σε ποιους μαθητές θα παρέχεται

Πριν φύγετε

Ομάδες αυξημένου κινδύνου-νέο ΦΕΚ: Τι ισχύει για τους υπαλλήλους του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυτές
ΦΕΚ: Μέτρα κορονοϊού έως 20 Σεπτεμβρίου 2021
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση