Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστροφή μαθητών στις ΣΜΕΑΕ: Επιστολή 21 Φορέων στην Υπουργό Παιδείας | VIDEO

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστροφή μαθητών στις ΣΜΕΑΕ: Επιστολή 21 Φορέων που εκπροσωπούν άτομα με αναπηρίες, αυτισμό, νοητική υστέρηση, Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, στην Υπουργό Παιδείας.

Επιστροφή μαθητών στις ΣΜΕΑΕ

Γονείς διεκδικούν το άνοιγμα των σχολείων και την επαναλειτουργία της Ειδικής Αγωγής.

Στέλνουν τα μηνύματά τους, τους προβληματισμούς και τις προτάσεις τους, προς τους ιθύνοντες,

Επιστολή προς Υπ. Παιδείας για την ισότιμη αντιμετώπιση των μαθητών/τριών με αναπηρία στις εκπαιδευτικές Δομές

Προς: Υπουργό Παιδείας

Κοιν: Πρωθυπουργό της χώρας, κ. Κ. Μητσοτάκη

Υπουργό Επικρατείας, κ. Γ. Γεραπετρίτη

Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σ. Ζαχαράκη

Εθνική Επιτροπή Δικαιωμάτων του Ανθρώπου

Συνήγορο του Πολίτη

ΘΕΜΑ: «Επιστροφή των μαθητών/τριών σε ΟΛΕΣ τις μονάδες ΣΜΕΑΕ Π.Ε & Δ.Ε»

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

Η επιστολή αυτή είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας Σωματείων και Συλλόγων που εκπροσωπούν άτομα με αναπηρίες, αυτισμό, νοητική υστέρηση, Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, την συνυπογράφουν κι άλλοι φορείς και διαδικτυακές ομάδες και αποσκοπεί στη διεκδίκηση του δικαιώματος των παιδιών ΑΜΕΑ στην Παιδεία τους (άρθρο 16 Σύνταγμα).

Έκπληκτοι παρατηρήσαμε την ανακοίνωσή σας ότι προβλέπεται αναστολή λειτουργίας για όλα τα Ειδικά σχολεία, μη λαμβάνοντας υπόψιν το άρθρο 5 και το άρθρο 24 της Σύμβασης του Ο.Η.Ε που αντιστοίχως αναφέρεται στην “Ισότητα και μη διάκριση” και “Ισότιμη συμμετοχή του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού στην εκπαίδευση”.

Και αυτό παρ’ όλες τις εκκλήσεις του Ο.Η.Ε προς όλες τις κυβερνήσεις να ληφθεί μέριμνα ώστε η πανδημία του κορωνοϊού να μην εντείνει τις ανισότητες και να διασφαλιστούν τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και η πρόσβασή τους σε ευκαιρίες εκπαίδευσης και συμμετοχής τους στην κοινωνία.

Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων που εύλογα αποφασίστηκε για την αποφυγή κινδύνου διασποράς του ιού και την προστασία της δημόσιας υγείας είχε ολέθριες συνέπειες στη λειτουργικότητα και τον ψυχισμό των παιδιών ΑΜΕΑ (παλινδρόμηση, έκπτωση δεξιοτήτων, κοινωνικός αποκλεισμός).

Κυρία Υπουργέ,

Απευθύνουμε έκκληση σε εσάς και όλους τους αρμόδιους φορείς να ληφθούν ΑΜΕΣΑ όλα τα απαραίτητα μέτρα τόσο για τους μαθητές/τριες όσο και για τους/τις εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής και το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και να επαναλειτουργήσουν ΟΛΕΣ οι δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Η ειδική αγωγή ΔΕΝ είναι μόνο Παιδεία… Είναι ΘΕΡΑΠΕΙΑ για τα παιδιά μας.

Παρακαλούμε θερμά για τις δικές σας ενέργειες.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας – Πες μου τι γίνεται με εκείνα τα παιδιά; 

Στο Βίντεο συμμετείχαν:

Κατερίνα Δημοχρόνη «Θάρρος και Ζωή»

Ευάγγελος Σαραντίδης, Η Αγία Σκέπη

Μαρία Κασαμπαλάκου, Η Αγία Σκέπη

Έλενα Βαλατσού

Ευφροσύνη Κουκουλάκου

Αικατερίνη Νικάνδρου, Η Αγία Σκέπη

Ειρήνη Φραγκάκη

Αικατερίνη Συγγελάκη

Ελένη Ζερβού, Φάσμα

Ντίνος Ντινόπουλος

Χρυσάνθη Κατρακάζα, Θάρρος και Ζωή

Λάζαρος Σαραφίδης, η Αγία Σκέπη

Βαγγέλης Καρατζάς, Φάσμα

Ειρήνη Συνανίδου, Μέθεξις

Τζένη Γιανναδάκη

Τα Σωματεία:

Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με Αυτισμό και Ειδικές Ανάγκες “Η Αγία Σκέπη”

Σωματείο γονέων και συγγενών παιδιών με Αυτισμό και Asperger Κορινθίας “ΦΑΣΜΑ”

Σωματείο Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό – Νοητική Υστέρηση “ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ”

Οργάνωση για α΄Άτομα με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές “Μέθεξις”

Συντονισμός και υλοποίηση: Ειρήνη Συνανίδου, Ευφροσύνη Κουκουλάκου

Δημοσιογραφική επιμέλεια: Νικόλας Τζαβάρας

Επιμέλεια Παραγωγής: Νίκος Παγίδας

Μοντάζ / Τεχνική Υποστήριξη: Γκίκας Μελαχροινός

Παραγωγή: NevronasTV

_____________________

Φορείς που υπογράφουν την επιστολή:

Νομαρχιακός Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ Ν.Ηλειας “ΗΛΙΣ”

Μέθεξις Οργάνωση για άτομα με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές

Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων ατόμων με αυτισμό και Ειδικές Ανάγκες, “Η Αγία Σκέπη”

Φάσμα Σωματείο γονέων και συγγενών παιδιών με Αυτισμό και Asperger Κορινθίας

Σωματείο Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό – Νοητική Υστέρηση “ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ”

Σύλλογος ΑμεΑ Π.Ε Αιτωλοακαρνανίας Απόστολος Λουκάς

Σωματείο Π.Ε. Ροδόπης

Σωματείο ΑμεΑ ” Το Μέλλον ” Νότιας Κρήτης

Συνεταιρισμός ΑμεΑ “Ηλιοτρόπια ” Βόλου

Σωματείο ΑμεΑ “Δημιουργώ κ Προσφέρω” Δράμας

Σύλλογος ΑμεΑ “Αρωγή” Τρικάλων

Νομαρχιακό Σωματείο ΑμεΑ Καρδίτσας

Νομαρχιακός Σύλλογος ΑΜΕΑ Ν. Έβρου

Σύλλογος ΑμεΑ Κοιν.Σ.ΕΠ “ΜΑΝΑ”

Σύλλογος Αυτισμού Θεσσαλίας

Σύλλογος Γον.Κηδ.ΕΕΕΕΚ Γενισεας Ξάνθης

Σωματείο ΑμεΑ Π.Ε Ξάνθης

Σύλλογος ΑμεΑ Παραρτήματος Ξάνθης

Σύλλογος ΑμεΑ “Αγκαλιά ” Ν. Άρτας

Σωματείο Μέριμνα Ατόμων Με Αυτισμό, Βέροια Ημαθία

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό Χίου

Διαδικτυακές ομάδες:

Ο Συνήγορος των ΑμεΑ

Ελλάδα προβλήματα στην ειδική αγωγή

Γονείς ενωμένοι για την ειδική αγωγή

Μ.Κ.Ο Ελληνικό παρατηρητήριο των συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ)

 Δείτε σχετικά

Επαναλειτουργία ειδικών σχολείων: Γιατί παραμένουν κλειστά;

Δείτε ακόμη

ΦΕΚ Απόφασης απευθείας μετάδοσης μαθήματος: Η διαδικασία
Διαχείριση ύποπτου κρούσματος κορονοϊού στην εκπαιδευτική μονάδα | Οδηγίες
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply