Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιστροφή στα σχολεία χωρίς μάσκες και χωρίς τεστ αποφάσισε η Επιτροπή των ειδικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιστροφή στα σχολεία χωρίς μάσκες και χωρίς τεστ αποφάσισε η Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας περί τον κορονοϊό, η οποία συνεδρίασε σήμερα Τρίτη 30 Αυγούστου 2022.

Επιστροφή στα σχολεία χωρίς μάσκες και χωρίς τεστ

Χωρίς μάσκες και χωρίς τεστ θα επιστρέψουν οι μαθητές στα σχολεία τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 για τη νέα σχολική χρονιά 2022-23.

Τα παραπάνω αποφάσισε η Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας περί τον κορονοϊό, η οποία συνεδρίασε σήμερα Τρίτη 30 Αυγούστου 2022 για τα νέα πρωτόκολλα που θα ισχύσουν με το επικείμενο άνοιγμα των σχολείων τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και μεταδόθηκαν λίγο πριν από την τηλεόραση του MEGA και την εκπομπή “Live News”.

Αυτή τη στιγμή η εισήγηση των ειδικών καθαρογράφεται με όλα τα νέα πρωτόκολλα και όλα αυτά συνιστούν μια επιστροφή της σχολικής ζωής στην λεγόμενη κανονικότητα, αν και ο δρόμος είναι μακρύς και ο χειμώνας που έρχεται δεν αποτελεί αιτία εφησυχασμού για την πορεία της πανδημίας κορονοϊού.

update

Ανακοίνωση για άνοιγμα σχολείων: Οι εισηγήσεις των ειδικών που έγιναν δεκτές από την Κυβέρνηση σχετικά με τον κορονοϊό 

Επιστροφή στα σχολεία χωρίς μάσκες 

Υπενθυμίζουμε πως στην εκπομπή “MEGA Σαββατοκύριακο” είχε μιλήσει ο καθηγητής Πνευμονολογίας κος Θεόδωρος Βασιλακόπουλος και αναφερόμενος για τις μάσκες στα σχολεία είχε πει πως διεθνώς δεν φορούν μάσκες στα σχολεία δίνοντας το παράδειγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου τα σχολεία έχουν ανοίξει χωρίς μάσκες.

Επιπροσθέτως ο κος Βασιλακόπουλος αναφέρθηκε σε έναν αστερίσκο, επί παραδείγματι αν ένας εκπαιδευτικός ανήκει σε ευπαθή ομάδα, δεν του στερεί κανείς το δικαίωμα να προστατεύει τον εαυτό του φορώντας μάσκα και αν σε μια περιοχή της χώρας υπάρχει τοπική έξαρση κορονοϊού θα μπορούσε κανείς να συστήσει να υπάρχουν μάσκες.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Απαλλαγή μαθητών από μαθήματα: Γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων 

Μέντορες-ενδοσχολικοί συντονιστές-εκπαιδευτικοί όμιλοι: 3 Αποφάσεις για το σχ. έτος 2022-23 

Εξεταστέα ύλη Γενικού Λυκείου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων μαθημάτων προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων 

Νόμος 4964/2022: Εκσυγχρονισμός Μουφτειών-Επιλογή Δ/ντών σχολείων-Διατάξεις για ΑΕΙ-ΔΟΑΤΑΠ-Ιδ. σχολεία

Σχολικές εκδρομές με σχολικά λεωφορεία: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών 

Πριν φύγετε

Δήμαρχος Χάλκης για τα προβλήματα στέγασης που αντιμετωπίζουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές 

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας μετά τον διορισμό: Τι προτείνει Καθηγητής του ΑΠΘ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση