Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιτελικό κράτος στη Βουλή: Παραδείγματα για την Παιδεία από τη Χαρά Κεφαλίδου του ΚΙΝΑΛ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιτελικό κράτος στη Βουλή: Παραδείγματα για την Παιδεία από τη Βουλευτή και Τομεάρχη Παιδείας του ΚΙΝΑΛ κα Χαρά Κεφαλίδου.

Επιτελικό κράτος στη Βουλή

“Πόσο ευέλικτο και αποτελεσματικό είναι το κράτος με την Υπουργό Παιδείας, αντί να συνομιλεί με την εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα, να κάνει επίδειξη αυταρχισμού και στενοκεφαλιάς επειδή διαμαρτύρονται για τις απαράδεκτες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία;”, αναρωτήθηκε στη Βουλή η Τομεάρχης Παιδείας του ΚΙΝΑΛ κα Χαρά Κεφαλίδου.

Η Βουλευτής

στην ομιλία της κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Επερώτησης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας προς τον Υπουργό Εσωτερικών για τις κρίσεις προϊσταμένων οργανικών μονάδων και φέρνοντας παραδείγματα από τον χώρο της Παιδείας επεσήμανε:

Παράδειγμα πρώτο:

Ανακοίνωσε πρόσφατα η κ. Κεραμέως τον αποκλεισμό όσων μαθητών συμμετέχουν στις καταλήψεις. Ανοιχτό σχολείο του μέλλοντος με αποκλεισμό από τη μάθηση είναι τουλάχιστον άστοχο, έννοιες ασύμβατες.

Τι κατάφερε; Κατάφερε να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου, κατάφερε να βάλει μόνη της τα εκρηκτικά και να δυναμιτίσει τον όποιο διάλογο προσπαθούσε να αρχίσει.

Παράδειγμα δεύτερο:

Το “ράβε-ξήλωνε” στην εκπαίδευση -στα χνάρια πάντα του ΣΥΡΙΖΑ- συνεχίζεται και από εσάς, με μοναδικό σκοπό τον κομματικό έλεγχό της.

Παράδειγμα τρίτο:

Πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι ένα κράτος που εν μέσω πανδημίας το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει δώσει ακόμη σαφείς οδηγίες στα σχολεία για το πότε και με ποια βεβαίωση θα επιστρέφουν τα παιδιά που νόσησαν από εμπύρετο νόσημα;

Παράδειγμα τέταρτο:

Είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας, την ώρα που δεν έχει καταφέρει να λύσει τα καίρια προβλήματα στα σχολεία που έφερε η πανδημία, να παρουσιάζεται ως αυταρχικός παιδονόμος, μετατρέποντας σε απειλή και μέτρο σωφρονισμού το αυτονόητο, δηλαδή την εξαγγελία αναπλήρωσης των χαμένων ωρών διδασκαλίας λόγω των καταλήψεων;

Παράδειγμα πέμπτο:

Έτσι όπως προχωράμε, πάντα επιτελικά και ευέλικτα, έρχεται το Υπουργείο Παιδείας και παρουσιάζει το περασμένο καλοκαίρι, εξαντλώντας πάντα κάθε επικοινωνιακή δυνατότητα, πολυνομοσχέδιο-σκούπα για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Μπορεί ο σχεδιασμός της εκπαίδευσης να είναι προσωπική υπόθεση του κάθε Υπουργού;

Ας συμφωνήσουμε, επιτέλους, όλοι μας ότι τα παιχνίδια στις πλάτες των παιδιών παίρνουν τέλος. Δεν μπορούμε να καταστρέφουμε το μέλλον της χώρας.

Ας συμφωνήσουμε ότι η παιδεία διαδραματίζει κομβικό ρόλο στον παραγωγικό προσανατολισμό, στην ανάπτυξη, στην εξέλιξη της χώρας, στην κοινωνική συνοχή, στη δημιουργία υπεύθυνων και ενεργών πολιτών.

Δείτε επίσης

 Δηλώσεις Αδωνη Γεωργιάδη για καταλήψεις μαθητών και αντίδραση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ
ΟΛΜΕ για ηλεκτρονικές εκλογές: Σε περίπτωση ηλεκτρονικής ψηφοφορίας αποσύρονται τα ψηφοδέλτια των παρατάξεων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση