“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιτροπή για αναλυτικά προγράμματα: Επιστολή ΔΟΕ προς τη Σύνοδο Προέδρων Παιδαγωγικών Τμημάτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιτροπή για αναλυτικά προγράμματα: Επιστολή ΔΟΕ προς τον Πρόεδρο της Συνόδου των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών.

Επιτροπή για αναλυτικά προγράμματα

Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Συνόδου των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών, το ΔΣ της ΔΟΕ ζητά τη στήριξη, με τη συμμετοχή Πανεπιστημιακών δασκάλων από τα Παιδαγωγικά Τμήματα της Χώρας, της επιτροπής που θα εισηγηθεί στη Δ.Ο.Ε. πρόταση για τα αναλυτικά προγράμματα.

Δείτε την επιστολή

Αθήνα 11/3/2020

Αρ. Πρωτ. 520

Προς

Τον Πρόεδρο της Συνόδου των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών

Θέμα: Δημιουργία επιτροπής πανεπιστημιακών δασκάλων με αντικείμενο τα αναλυτικά προγράμματα

Κύριε Πρόεδρε

Η συνάντηση του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και των Προέδρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και των Κοσμητόρων των Πανεπιστημίων της Χώρας που πραγματοποιήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου 2020, στην Αθήνα, ανέδειξε την κοινή αντίληψη της πανεπιστημιακής κοινότητας και των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, για κορυφαία ζητήματα της εκπαίδευσης (διαφωνία για την εξίσωση από την Κυβέρνηση των πτυχίων των Πανεπιστημίων με αυτά των Κολλεγίων, διαφωνία για την εισαγωγή εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα Νηπιαγωγεία) καθώς και τη διάθεση αγωνιστικής συμπόρευσης σε όλα τα ζητήματα που αφορούν στην εκπαίδευση.

Σε συνέχεια όλων αυτών, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., προκειμένου να διαμορφώσει επιστημονικά τεκμηριωμένη πρόταση για τα αναλυτικά προγράμματα, σας ζητά να στηρίξετε με τη συμμετοχή Πανεπιστημιακών δασκάλων από τα Παιδαγωγικά Τμήματα της Χώρας, την επιτροπή που θα εισηγηθεί στη Δ.Ο.Ε. ένα άρτιο πλαίσιο για ένα τόσο σημαντικό θέμα.

Η συμβολή σας σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, θα αποτελέσει εγγύηση για ουσιαστική παρέμβαση που όμοιά της δεν έχει ξαναγίνει και θα αποδείξει περίτρανα πως οι συνδικαλιστικές διεκδικήσεις και τα οράματα των εκπαιδευτικών για ένα καλύτερο σχολείο, μπορούν να συνυπάρξουν και να συμπορευθούν με την επιστημονική τεκμηρίωση, η οποία μπορεί να γίνεται μόνο από τους ειδικούς και όχι από τους κάθε είδους «παρατρεχάμενους» ή πολιτικούς φίλους της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας..

Με τη βεβαιότητα που μας δίνει η προφορική σας διαβεβαίωση στη συνάντησή μας, πως θα υπάρξει στήριξη από την πλευρά σας, μέσω της συμμετοχής καταξιωμένων και εξειδικευμένων μελών σας, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Δείτε ακόμη

Μεταθέσεις Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας 2020: Τι εισηγήθηκε το ΚΥΣΠΕ | Πίνακες
ΔΟΕ-Σύνοδος Προέδρων και Κοσμητόρων Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών: Ανακοίνωση για Κολλέγια
Ενταξη Αγγλικών και Φυσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο: Aνακοίνωση ΔΟΕ – Προέδρων Παιδαγωγικών Τμημάτων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση