Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επιχείρηση “άλωσης” των υπηρεσιακών συμβουλίων με 5 διορισμένα μέλη!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επιχείρηση “άλωσης” των υπηρεσιακών συμβουλίων με 5 διορισμένα μέλη!-Να αποσυρθεί η Τροπολογία και να παραταθεί η θητεία των αιρετών – Του Νεκτάριου Κορδή.

Επιχείρηση “άλωσης” των υπηρεσιακών συμβουλίων

Ο αντιδημοκρατικός κατήφορος της κυβέρνησης των” αρίστων” της ΝΔ δεν έχει σταματημό! Η δυσανεξία τους απέναντι στη Δημοκρατία και στα δικαιώματα αποδεικνύεται σε κάθε της βήμα!

Μετά τα μαθήματα δημοκρατίας που παρέδωσε στις 17 Νοεμβρίου και στην επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου ο  κ. Χρυσοχοΐδης, ήρθε σήμερα η συνέχεια από την κ. Κεραμέως!

Με την γνωστή τακτική

του “αποφασίζομεν και διατάσσομεν” και με το άρθρο 123 στο ΝΣΧ για την ΕΕΚ, προβλέπεται η αντικατάσταση των αιρετών μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων σε περίπτωση μη αποδοχής διορισμού τους ή παραίτησής τους!

Η τροπολογία προβλέπει

την αντικατάσταση των αιρετών εκπροσώπων από Διευθυντές σχολικών μονάδων ή από εκπαιδευτικούς που έχουν τουλάχιστον 15 έτη εκπαιδευτική  προϋπηρεσία!

Με τη -χουντικής έμπνευσης- ρύθμιση αυτή, για πρώτη φορά από την λειτουργία του θεσμού των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια,  δεν θα συμμετέχουν σε αυτά εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κλάδου!

Με την απόλυτη χειραγώγηση των Υπηρεσιακών συμβουλίων -με 5 διορισμένα μέλη- γυρνάμε σε σκοτεινές εποχές όπου ο εκπαιδευτικός ήταν έρμαιο πιέσεων και πολιτικών εκβιασμών!

Η εκπαιδευτική κοινότητα

με την μεγάλη παρακαταθήκη της αποχής του 93% στις εκλογές παρωδία της 7ης Νοεμβρίου, θα στείλει ξανά το ηχηρό μήνυμα προάσπισης του θεσμού του αιρετού, των δημοκρατικών διαδικασιών, της ελεύθερης έκφρασης και της αντίστασης απέναντι στον κυβερνητικό αυταρχισμό που χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να πετύχει τους στόχους του! 

Το υπουργείο και ολόκληρη η κυβέρνηση γνωρίζουν πολύ καλά ότι το νεοφιλελεύθερο μοντέλο που εφαρμόζουν θα οδηγήσει στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και της κοινωνίας και γι’ αυτό προσπαθούν με κάθε τρόπο να αμβλύνουν και να κάμψουν τις αντιδράσεις του εκπαιδευτικού κινήματος, που επί μήνες αντιστέκεται σθεναρά και χαλάει την ακριβοπληρωμένη εικόνα της κυβέρνησης!

Οι μεγάλοι αγώνες είναι μπροστά μας!

Για προστασία της αυτονομίας των συνδικάτων και των δικαιωμάτων τους, για Δημοκρατία και Ελευθερία στα σχολεία και για την ενίσχυση της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης!

Απαιτούμε

την άμεση απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, του άρθρου 123 και την παράταση της θητείας των αιρετών μέχρι να διασφαλίζονται οι προϋποθέσεις του συνέρχεσθαι και του απρόσκοπτα και δημοκρατικά συνδιαλέγεσθαι!

 9/12/2020

Νεκτάριος Κορδής

Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ

Με τις ΣΥΝ.Ε.Κ/Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις

nekordis@yahoo.gr  6932600870

Δείτε σχετικά

Διατάξεις συγκρότησης υπηρεσιακών συμβουλίων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στο ν/σ Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Δείτε επίσης

Ασκηση αίτησης θεραπείας κατά των Οριστικών Αξιολογικών Πινάκων κατάταξης εκπαιδευτικών | Διάταξη
Τοπική πρόσκληση πρόσληψης ωρομισθίων εκπαιδευτικών: Διάταξη στο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση
Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και ΔΒΜ: Κατατέθηκε το ν/σ στη Βουλή
 Εκθεση εκτίμησης αντικτύπου προστασίας δεδομένων κατά την παροχή Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Τηλεκπαίδευσης)
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση