Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Erasmus+: Επίσκεψη του 130 Δ. Σ. Αθηνών στο Δίγλωσσο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Las Cumbres στο Μόστολες της Ισπανίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Erasmus+: Επίσκεψη του 130 Δημοτικού Σχολείου Αθηνών στο Δίγλωσσο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Las Cumbres στο Μόστολες της Ισπανίας – Ενημερωτικό Σημείωμα και φωτογραφίες από την επίσκεψη.

Erasmus+: Επίσκεψη 130 Δ.Σ. Αθηνών στο Δίγλωσσο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Las Cumbres στο Μόστολες της Ισπανίας

To Δίγλωσσο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Las Cumbres στο Μόστολες της Ισπανίας επισκέφθηκε η ομάδα του Erasmus+ του 130ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και όπως αναφέρεται στο ενημερωτικό σημείωμα του σχολείου η εμπειρία αυτή αναδεικνύει τη σημασία των διεθνών ανταλλαγών και της συνεργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης.

Ακολουθεί το ενημερωτικό σημείωμα του σχολείου και φωτογραφίες από την επίσκεψη

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ 130 ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΟ ΜΟΣΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+

Την περίοδο από τις 11 έως τις 15 Δεκεμβρίου, η ομάδα του Erasmus+ του σχολείου μας είχε την μεγάλη χαρά να επισκεφθεί το Δίγλωσσο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Las Cumbres στο Μόστολες της Ισπανίας. Η εμπειρία αυτή άνοιξε νέους ορίζοντες για το σχολείο μας στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης καθώς αποτελεί την πρώτη κινητικότητα εκπαιδευτικών του σχολείου μας σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus +.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, οι εκπρόσωποι μας, Ντόνα Δέσποινα, Παπάζογλου Δέσποινα και Οικονόμου Αθηνά, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον εκπαιδευτικό σύστημα της Ισπανίας και να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες με τους Ισπανούς συναδέλφους τους. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκαν για τα προγράμματα που υλοποιεί το σχολείο Las Cumbres: Gamification, Erasmus+, eTwinning, STEM, και Digicraft. Αυτά τα προγράμματα αποτελούν έναν πλούσιο πολιτισμικό και εκπαιδευτικό θησαυρό για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Las Cumbres τον οποίο μοιράστηκαν με το σχολείο μας με στόχο τη μελλοντική συνεργασία των δύο σχολείων και την εφαρμογή τους στην ελληνική πραγματικότητα.

Η εμπειρία αυτή αναδεικνύει τη σημασία των διεθνών ανταλλαγών και της συνεργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι νέες γνώσεις που αποκομίστηκαν από αυτήν την εμπειρία θα συνεισφέρουν στην εξέλιξη των μεθόδων διδασκαλίας των εκπαιδευτικών της Ελλάδας. Η συνεργασία με τους ισπανούς εκπαιδευτικούς αναμένεται να εξελιχθεί σε μία εποικοδομητική διαδικασία, όπου οι ιδέες θα συναντώνται, θα ανταλλάσσονται και θα ενσωματώνονται στο εκπαιδευτικό πλαίσιο και των δύο χωρών.

Ακολουθούν οι φωτογραφίες από την επίσκεψη ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Πλειάδες: Δράση ενημέρωσης παιδιών-εφήβων με αναπηρία, με συμμετοχή και του ΥΠΑΙΘΑ, για ισότιμη πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας 

Πρόγραμμα ΔΙΩΝΗ: Πρόληψη και Προαγωγή Υγείας Παιδιών/Εφήβων-Παρεμβάσεις σε σχολικές μονάδες 

Στο Παιδικό Χωριό SOS Ηρακλείου Κρήτης η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Ηρακλείου-Προσέφερε δώρα στα παιδιά

Δράσεις ΔΙΕΚ Τρικάλων: Eκπαιδευτική επίσκεψη των σπουδαστών της νέας Ειδικότητας Ηλεκτρολόγων στο αντλιοστάσιο ΔΕΥΑΤ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply