Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ερευνα Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πανδημία κορονοϊού: Aπό τους φορείς Επαγγελματικής Εκπ/σης και Κατάρτισης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ερευνα Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πανδημία κορονοϊού: Aπό τους φορείς Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – Με συμμετοχή 27 χωρών.

Ερευνα Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πανδημία κορονοϊού

Σύμφωνα με ενημέρωση του ΥΠΑΙΘ, η Ελλάδα έλαβε μέρος στην διαδικτυακή έρευνα που διεξήγαγε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφορικά με τρόπο αντιμετώπισης της πανδημίας του κορονοϊού από τους φορείς Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Κ.) των κρατών-μελών και τις ανάγκες που προέκυψαν από την αναστολή υλοποίησης των προγραμμάτων μαθητείας.

Ενημέρωση περί της διεξαγωγής της έρευνας

Η ενημέρωση περί της διεξαγωγής της έρευνας έγινε από τις Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης σε Ι.Ε.Κ., Σ.Δ.Ε. και τμήματα Μαθητείας του «Μεταλυκειακού έτους-τάξη μαθητείας».

Στοιχεία έρευνας

Στο διάστημα 18-24 Απριλίου 2020 στην έρευνα συμμετείχαν 27 χώρες, υποβλήθηκαν 252 απαντήσεις, εκ των οποίων 172 από φορείς παροχής Ε.Ε.Κ., 37 από φορείς άσκησης πολιτικής και 43 από εκπροσώπους άλλων οργανισμών.

Δεύτερη αναφορικά με τη συμμετοχή η Ελλάδα

Οπως επισημαίνει το Υπουργείο Παιδείας  σε ευρωπαϊκό επίπεδο μεγαλύτερη συμμετοχή είχε η Ισπανία (116 απαντήσεις) με δεύτερη την Ελλάδα (28 απαντήσεις).

Εμφαση στην ανάπτυξη μαθησιακού υλικού

Από την έρευνα διαπιστώθηκε μεταξύ άλλων ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη μαθησιακού υλικού που θα είναι δωρεάν διαθέσιμο στο διαδίκτυο και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από τους συμμετέχοντες στην Ε.Ε.Κ. σε όλη την Ευρώπη.

Δημιουργία ηλεκτρονικού περιβάλλοντος

Συγκεκριμένα οι συμμετέχοντες προτείνουν τη δημιουργία ηλεκτρονικού περιβάλλοντος που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναπληρώσει τόσο τα μαθήματα στην εκπαιδευτική δομή, όσο και τα προγράμματα εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας.

Ανάρτηση στον ιστότοπο της Ε.Ε.

Τα ερωτήματα, οι συμμετέχοντες και η σύνοψη των απαντήσεων στην έρευνα, μεταξύ των οποίων προτάσεις για να διασφαλιστεί η συνέχεια της παροχής Ε.Ε.Κ. σε αυτήν την περίοδο έκτακτης ανάγκης COVID-19 καθώς και τρόποι υποστήριξης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Ε.Ε.), έχουν αναρτηθεί στον ιστότοπο της Ε.Ε. στον σύνδεσμο:

https://ec.europa.eu/social/vocational-skills-week/fight-against-covid-19_en

Το συνοπτικό κείμενο

Επίσης στο σύνδεσμο list of sources_tools έχει αναρτηθεί συνοπτικό κείμενο με πηγές και on-line εργαλεία που χρησιμοποίησαν οι πάροχοι Ε.Ε.Κ. για την αντιμετώπιση των συνεπειών του covid-19.

Δείτε επίσης

Επαναλειτουργία εκπαιδευτικών δομών Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης-ΚΥΑ-ΥΑ-Εγκύκλιοι
Τσιόδρας για μαθητές: Μια απλή δήλωση αρκεί να μην πάνε σχολείο αν ο περίγυρος τους είναι ευπαθής ομάδα
Αδειες εκπαιδευτικών λόγω κορονοϊού: Συμπληρωματική ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ
Εγγραφα αιτήσεων αδειών ειδικού σκοπού εκπαιδευτικών: Παράθεση νομοθεσίας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση